talvis onnea rouviintumisesta. me tehtiin viime kesänä tuollainen maistraatti reissu ja todettiin että oli vaan eneää omasta viittimisestä kiinni tuokin. meillä siis kihlauksesta hääpäivään oli 10v 3pvä
eli oltiin ainakin varmoja...
onneksi helle hieman helpotti ja nyt on ollu jo mukava ollakkin. nilkat ihan inan turvoksissa... siis tyyliin ehkä millin verran joten siitä en mainitte enempää....
tänään oli neuvola ja sieltä seuraavaa.
pissa puhdas
paino -800g
paineet hieman nousussa eli 126/74
sf 37 cm
rt
sykkeet +135
nyt on hiukan paineet nousussa. sekin on kuulemma merkki tulevasta synnytyksestä että paineet nousee... samoin siis kuin olen kuullut tuon suolen tyhjenemisen olevan...
joka päivä tulee yksi kipee supistus... ei taida riittää vielä sairalalle
millu78 onnea pienestä yllätys tytöstä. oliko siis ultrattu pojaksi ja olikin tyttö vai vaan omantuntemuksen mukaan??? minäkö utelias :ashamed: :snotty:
levoton strutsi ja hs läjäpäin voima :hug: mieheni älyttömiä sanoja lainatakseni kyllä ne kaikki sieltä tavalla tai toisella on pois tulleet. mua kanssa pelottaa että ne vaan antaa odotuttaa tän ryynin kanssa niin kauan että ollaan ongelmissa....
sokereista ovat nyt pysyneet ok mutta neuvola täti sanoi et synnytyksen jälkeen jousun viel yhteen rasitukseen. joka tehään noin 6-12viikkoo synnytyksestä. kuuluu kuulemma näihin uusiin ohjeisiin. ja olen kuulemma eka joka meitin neuvolasta siihen joutuu. on kuulemma muit insu äitejäkin mutta heillä viellä matkaa synnytykseen PAAAAALjoooon. toisaalta en o kovinkaan huolissani koska diabetes hoitajan antamat normi rajat pysyi loistavasti alle silloin aijemminkin.... eli ehkäpä nyt sit kans normalisoituisi tää homma.
pitkä jalkaista ja pitkää vauvaa käsikopelolla povattu... eli huvikseni jo totesin äidilleni että taitaa tarvita pakata kaikki alle 62 cm vaatteet pois :saint:
nyt taitaa olla taas tulossa pitkä stoori mutta en koko päivänä ole koneelle ehtinyt ni kaikki nyt kertalaakista....
tinni ja ryyni.... pian poks vielä 38+6