Mä oon ihan suosiolla kiertäny sen kaupan sen viime kesäsen katastrofaalisen ostosreissun jälkeen :ashamed: :snotty: Enkä surffaile missään leivontablogeissa, enkä nettikaupoissa, tai muuten ryöstäytyy käsistä niin leipominen kun ostaminenkin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:Sisujoo...mä oon ihan täpinöissäni tuon ullanunelman kans...(pienet ilot)...oli vaan perhana vieköön lähteny valikoimasta pois yhet kukkamuotit ja ne oli mun TOP1 ostos...niitä kyl löytyy sit toisesta nettiliikkeestä yksittäin...täytynee ostaa niit värejä,tusseja,lehtimuotteja yms.kivaa) Ootko kovakin leipomaan tai värkkään kaikkia kaakkuja?
Mä olen aikanaan suorittanu kondiittorin ammattitutkinnon, ja tykkään leipoa, ja laittaa erilaisia herkkuja. Yleensä kun päätän leipoa esim. pullaa pakastimeen, niin teenkin sit koko päivän, leivon siis monenlaista laatua, kakkuja, sämpylöitä, pikkuleipiä jne... Nyt vaan viime aikoina on jääny vähemmälle tää harrastuspuoli, mutta kädet kyllä syyhyää, et pitäis taas joku viikonloppu pitää leipomispäivä =)