Jos nyt ehtis kirjoittelee kahdella kädellä..
Hei vaan kaikille!
Ristiäiset oli 26.7... ja meni... ihan hyvin
Ainoo vaan et hässäkässä unohtui kastepöydältä se kallis kukkaseppele mikä piti laittaa kastemaljan ympärille, minä olin paljain jaloin kun unohdin pistää kengät ja kastemekkokin tais olla ihan rytyssä kummin käden alla, ettei mun laittamat hienot vaaleansiniset rusetit näkyneet
No mut nimen poika kuitenkin sai:
Aaro Johannes. Kiva oli päivä. Kaikki kakut vaan jäi syömättä kun äiti oli turhan innokas tarjoiluiden suhteen...
Meillä tekee nyt sit hammasta, todennäköisesti... sillä on semmoinen valkoinen pisku ikenessä ja ei, se ei ole oksennusta
Siksi olen melko varma näinkin varhaisesta hampaasta, kun minulla oli jo syntyessä hampaat...
Aika aikainen kaveri tuo on muutenkin kaikessa. Hymyillyt on jo sairaalasta asti (ei pelkkiä vatsan väänteitä), katsekontaktinkin otti tosi varhain ja ensimmäinen kyynel tuli pari viikkoisena. Kannattelihan tuo niskaansakin jo pari viikkoisena... Tosin vähän holtintonta on sen pään suhteen vielä
Syö edelleen pelkkää tissiä. Sen pitäis jo oppia pullo, mut ei se samperi syö pullosta. Semmosta ihme venkulointia ja puremistä lähinnä sen pullotutin kans. Ollaan kokeiltu erilaisia tuttipäitäkin. Tutti ei myöskään pikku ukolle maistu, no siitä en niin huolissaan olekkaan..
Oma napa on jo vähän pienentynyt eli painoa on pudonnut, mutta vielä saa pudota ainakin 5kg. En ole käynyt puntarissa mutta vaatteista voi sen arvella että lähtöpainoon on vielä ainakin sen verran. Se lähtee sit omia aikojaan. En stressaa.
Repeämä ei ole vieläkään parantunut. Enää ei ole jälkivuotoa mut se pirun repeämä on siellä edelleen!!! Jälkitarkastus on vasta 14.pv mut odotellaan sit sinne asti perkele että jotain sillekin tehtäis. Alkaa hiukan jo tympimään tuo kirvely vessaassa käydessä ja ainainen varominen.
Mut nyt pitääkin lähteä kauppareissulle ostamaan Aarolle purulelu
Lissu ja Aaro 7vk+5pv