Pirtsi80 meillä Nea nukahtaa/torkahtaa syliin ja sitten vien omaan sänkyynsä, tosin illalla laitan sänkyyn ja mobilen päälle niin sinne se nukahtaa jossain vaiheessa..(ei aina) ja siis päivällähän meillä ei nukuta juuri ollenkaan, mutta jos sattuu nukhtamaan jotenkin "vahingossa" niin sitten annan nukkua siinä missä on.. vaikka sitten sylissä..
joskus jos on tosi levoton niin silittelen otsalta nenään päin kevyesti, siinä menee vähän niinkun väkisin silmät kiinni ja jossain vaiheessa ei sitten enää avaa vaan vaipuu uneen.. tämän opin aikoinaan erään hoitolapsen äidiltä..
meillä Nea nukkuu kaikki yöt omassa sängyssään, en oo oikein uskaltanut ottaan viereen ja muutenkin kun on joka tapauksessa noustava lämmittämään maito niin sitten ennemmin nukutan omassa sängyssä, joka on meidän makkarissa...
tänään oli 3kk lääkäri-neuvola.. painoa 4475g ja pituutta 56,3 päänympärystä en nyt muista.. painokäyrä oli lääkärin mielestä ihan ok. eli pitkä tyttö meillä on
mutta se ei ole mikään ihme kun isänsä on 193cm. ja neuvola käynti oli muutenkin ehkä elämäni kauhein, siellä laitettiin se rokote tuohon reiteen.. tyttö huusi aivan älyttömästi ja pitkään, vedet vaan valu silmistä (molemmilla), en teidä oonko jotenkii hölmö mutta en vaan mahtanu sille mitään että mulle tuli vedet silmiin kun mun piti pitää tyttöä niin tiukasti kiinni kun terkkari pisti.. ja vielä kun lääkäri siinä taustalla sano että taitaa äitiä sattua enemmän kun lasta, niin johan valu poskille asti.. sanoinkin miehelle että enää ikinä en mene jos lasta pistetään, miehen vuoro sitten seuraavan kerran (millon sitten lieneekin)...
meillä aletaan pikkuhiljaa siirtyä 62cm vaatteisiin, tosin vielä on pari 50cm bodyä mitkä menee.. mutta niihin alkaa jo vähitellen kyllästyä ja oon ajatellu että seuraavan pesun jälkeen ne lähtee (on nyt pyykkikorissa)
niin tosiaan, ne tutan vaatteet on tosi reilun kokoisia.. meillä niistä nyt 56cm ja on hieman reilut...
tänään kävi välittäjä katsastamassa kämpän ja teki hinta arvion.. vähän vähemmän kuin odotettiin, mutta selitti kyllä miksi sellaiseen päätyi.. huih, saa nähdä miten käy.. päästäänkö pois täältä vaiko ei
tuli tänään mieleeni että täytyy teiltä täältä kysellä että kuinka moni on kokeillut/ harrastaa vauva hierontaa? mä olen joskus vauvoja hoitaessani sitä kokeillut mutta nyt oman kohdalla vaan jotenkii jääny.. täytyypä joku päivä ottaa ja kokeilla mitä neiti on mieltä moisesta
m-m ja nea 3kk ja 5pv