paljonko teiän vauvat syö? tai söivät tässä iässä? Sara on nyt siis kuukauden tasan ja vetelee 120-140ml painoa noin viis kiloa vaikkei pullukka oo..
Mä oon käyny lääkäris kun repeämä ei ole parantunut. Ei ole vieläkään vaikka on jo yli 6vk synnytyksestä. Vuoto pitää sitä auki eikä se parane.... kirvelee...Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:Mulla olis kysymystä tuosta epparista
Synnytyksestä on jo neljä viikkoa ja vieläkin haavaa särkee ja haittaa kävelemistä ja istumista. Ei tietenkään siinä määrin kuin "tuoreempana" mutta haittaa kuitenkin. Päivässä menee edelleen kaksi 600mg buranaa.
Vuotoa tulee vieläkin ja musta se haisee pahalle. Siteistä alkaa tulee jo ihoärsytystäkin.
Jälkitarkastukseen on vielä monta viikkoa, onko tää nyt vielä normaalia vai pitääkö lähteä lekuriin?
Masuha&Piskuinen 5vk 2pv :heart:Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:Meillä tytsi tuhisee ja ähisee eikä millään nukkuis sikeitä unia päivisin, haukottelee ja pilkkii mut sit muistaa et ai niin, piti muistaa olla väkisin hereillä...Koskakohan pienen vauvan unirytmit ja muutenkin päivä-ja yörytmit alkaa toimiin?
siis nukkuuko teiän vauva noin paljon! luksusta! =) meillä vaan pienissä pätkissä ja rasittavaa on! kaupassa käyminen tuskaa ja vaunuissa se ei viihdy. rintareppu voi ehkä toimia mutta en usko että se siinäkään haluis olla ja sit joutuis kuitenkin raahata vaunut mukaan...huoh...onneks nukkuu suht hyvin yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuötökkä:meillä on melko säännöllinen unirytmi. Ainakin tällä hetkellä. Aamulla herätään 7-8, ollaan hetki hereillä ja syödään ja aamu-unet on 9-11 suurinpiirtein. Sitten herätään syömään ja päiväunille 11-12 ja nukutaan 2-4h. Sitten taas syödään, iltatorkut n 30min- 1h ja sitten tankataan yötä varten ja yöunille nukahdetaan 19-20 ja nukkuu aamu neljään viiteen, syödään ja nukutaan hetki ja taas alkaa uusi päivä. Jos masua kipristelee, niin sitten saattaa hieman päiväunet olla lyhyemmät tai katkonaisemmat, mutta yöunet ei yleensä muutu miksikään. Kiitollinen kyllä olen tuosta unirytmistä. Esikko kun ei aikanaan nukkunut kuin pikku pätkiä päivisin. Nyt saa jo jotain tehtyäkin, kun toinen nukkuu.
pikkuötökkä ja Iina n. 1kk3vko
nukkuu joo. Esikko ei tosiaan nukkunut kuin puolen tunnin pätkiä silloin aikoinaan, niin tiedän kyllä, mitä te muut joudutte kestämään. :hug: Onneksi hän oli tosiaan esikko, niin ei tarvinnut toista huomioida. Ja esikkokin meni aikoinaan nukkumaan jo 18- 19, niin mulla oli aina "vapaat" illat. Nykyäänkin nukahtaa noin klo 20. Pitää nyt vaan nauttia näistä helpoista lapsista, vaikkei aina jaksakaan. Esikko kun tahtoo olla välistä hieman mustis.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:siis nukkuuko teiän vauva noin paljon! luksusta! =) meillä vaan pienissä pätkissä ja rasittavaa on! kaupassa käyminen tuskaa ja vaunuissa se ei viihdy. rintareppu voi ehkä toimia mutta en usko että se siinäkään haluis olla ja sit joutuis kuitenkin raahata vaunut mukaan...huoh...onneks nukkuu suht hyvin yöllä.
Onnittelut nimestä :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Pirtsi80:Täällä raskas päivä takana, mut ristiäiset vihdoin ohi. Neidin koko nimi on Ella Helmi Julia
Nyt Ella taas vaihteeks ihan yliväsynyt, jäi ne pienetkin päikkärit välistä ristiäisten takia - mut ei millään laita nukkuun, nyt vaan kattelee tuossa ja välillä sit parkuu niin lujaa ku pystyy!
Nyt en jaksa enempää kirjoitella, joskus sit energisempänä.. kauhea väsy päällä!!
Pirtsi ja Ella