HelloShitty
oisko Jeps1 linjoilla??? tai tietäiskö joku muu...eli mitä ne rattaiden lähettäminen Ruotsista nyt maksoikaan????
Raffel ei se käynnistys nyt niiiiiiiin paljoa satu :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Ääääääk!!
Laittoi mulle lähetteen tayssiin ja katsotaan sit sielä että sovitaanko joku käynnistyspäivä. Mä en olis missään nimessä halunnu käynnistystä!! Se sattttuuuuu niiiiiiiiiiiin paljon (kuulemma?)
Raffel ja Peikko-Papsi 37+1
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oisko Jeps1 linjoilla??? tai tietäiskö joku muu...eli mitä ne rattaiden lähettäminen Ruotsista nyt maksoikaan????
On välillä aika hiljaista. Vauva on hyvin alhaalla jo ja kun sattuu olemaan vielä pieni sellaisessa asennossa, että selkä etupuolella niin eihän niitä kaikkia pikkuliikkeitä edes tunne. Hikka usein itselläkin huojentaa mieltä kun niin tasaiseen tahtiin napsuttelee.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:mikä helpotus!
Vauvalla on hikka ja se tuntuu kerrankin tuolla syvällä lantiossa =) eli todennäköisesti on rt :heart: sitähän se terkka eilen arvuutteli et saattaa pää olla niin syvällä ja jännässä asennossa minkä takia ei sitä tuntenut.
onko teidän vauvoilla ollut superhiljaisia päiviä? kun täällä on tänään ollut sellainen :/ huoltahan se aiheutti, kunnes nyt tuo hikka ja pari töytäisyä sai hymyn huulille =) taitaa vaan pikkuinen kerätä voimiaan :heart:
ai tilasitko liikkeestä? mitä mahtaa maksaa postin kautta ihan normipakettina??Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oisko Jeps1 linjoilla??? tai tietäiskö joku muu...eli mitä ne rattaiden lähettäminen Ruotsista nyt maksoikaan????
34,90e oli muistaakseni liikkeestä tilattuna noi kulut ovelle toimitettuna...kaksista rattaista. Tai siis sama summa ois ollut ihan yksistäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ai tilasitko liikkeestä? mitä mahtaa maksaa postin kautta ihan normipakettina??Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oisko Jeps1 linjoilla??? tai tietäiskö joku muu...eli mitä ne rattaiden lähettäminen Ruotsista nyt maksoikaan????
34,90e oli muistaakseni liikkeestä tilattuna noi kulut ovelle toimitettuna...kaksista rattaista. Tai siis sama summa ois ollut ihan yksistäkin.
on juu (suomenruotsalaisena kun oon ) mutta noi posten-sivut on ihan perseestä. en saanu mitään semmosia taulukoita auki missä olisi nähny hintoja. |O pakko kysyä jos ne ruotsissa asuvat voivat ottaa selvää.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ai tilasitko liikkeestä? mitä mahtaa maksaa postin kautta ihan normipakettina??Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oisko Jeps1 linjoilla??? tai tietäiskö joku muu...eli mitä ne rattaiden lähettäminen Ruotsista nyt maksoikaan????
En mä nyt tilannut liikkeestä vaan kävin hakemassa ihan itse, kolmet vaunut...tosin vain yhdet tuli mulle.
Eikös sulla ollut se ruotsinkieli aika hyvin hallussa...googleta ruotsin postin sivut.