Huomenia Mammat!
Tänne on tullu yli 20 sivua tekstiä sen jälkeen ku viimeks oon käyny kunnolla lukemassa!!
Olipas kirittävää.. Kahvia meni muutama kuppi tässä samalla.
Ensiksi ONNEA vauvansa jo saaneille! :flower: Näytti melkosessa pompsissa tulevan.
Mä kävin MA neuvolassa, eipä tuolla kummosia. Äitiki oli mukana!
Hällä pääsi itku kun kuunneltiin sydänääniä.. Sit ku ei ollu mulla eikä terkalla enää mitään hajua miten päin Turo on, katottiin "karvalakki" ultralla tila. Siinä pääsi äiteellä toistamiseen itku.. RT:hän siellä oli.
Itellä pääsi itku kipujen takia neuvolassa.. Painaa johonki NIIN kipeetä! Ja niitä harjotussuppareita on ollu joka päivä ja koko ajan. Mitään hajua kohdunsuun tilanteesta ei oo.
Nyt on sitte pari YÖTÄ supistellu kipeesti, tiheään. Mut kestää tasan tarkkaa 1 ja ½ tuntia. 3-5 min. Sit loppuu ku seinään. Ja taas unta, kunnes uus satsi.. Josko se tästä tilannetta kuiten kehittelis.. :snotty:
Sf on "vaan" 32 cm.. Jännä..
Ens viikon MA on vielä aika varattu, ois niin kiva jos ei tarvis mennä!! :ashamed:
Kaikki on kuiten valmista, tyttöjen hoitoki on saatu lukkoon lyötyä/ järjestettyä. Eipä tarvi sitäkään enää murehtia.. Ja loppuuhan nuo koulut jo lauantaina. Vauvalle on kaikki valmiina, ulostuloa vaille.
Jos tää kone nyt vaihteeksi taas toimis ees jotenki, n pysyis kärryillä. Menee järki ilman nettiä.. :ashamed: Kauheeta..
Seuraavaa supparisarjaa odotellessa.
Lisbet ja Turo 39+1