pitkästä aikaa moi!
sankofa: hienoa, että miehesi ei kuitenkaan mitään katoamistemppua tehnyt ja päätitte yrittää pelastaa suhteenne! :hug: Suuttuneena ja riidellessä tulee välillä todella ammuttua yli sanomistensa kanssa, toiset enemmän toiset vähemmän. Toivottavasti miehesi ei tarkoittanut ihan kaikkea, mitä sanoi.
Säästöihin suosittelisin teille miehenne kanssa rajoitettua käyttöoikeutta eli että ette pääse itseksenne nostoja tekemään vaan aina joutuisitte yhdessä menemään pankkiin rahaa nostamaan. Raha on kuitenkin yksi suurimmista riitojen aiheuttajista sekä valitettavasti myös kovinkin merkittävä tekijä silloin, jos jostain syystä tiet eroavat. Erittäin suureksi sen merkitys nousee silloin, jos toinen vie perheen yhteiset varat.
Mutta jokatapauksessa, paljon voimia sulle ja toivottavasti asiat selkenevät terapian myötä.
Maarelle myös voimia! :hug:
(.) Maha senku kasvaa vaan. Mä en oo vielä äitiysvaatteita ottanu käyttöön. Masutuubin ja farkuissa pitämäni vyötärön jatkeen, siis sen kuminauhasysteemin kanssa oon pärjänny. Ensi viikolla olisi kyllä töiden puolesta sellainen tilaisuus, jonne ei ihan farkut sovi, joten täytyy varmaan alkaa tutkailemaan, millaset ne mun yhdet ja ainokaiset suorat äitiyshousut on, mahtuuko ne edes enää. Viimeks kun ne sopi jo rv 15, mutta silloin oli kyllä kilojakin tullu tuplat varmaan tähän verrattuna mitä nyt.
Päijät-Hämeläiset/Lahtalaiset: onko teille neuvolassa puhuttu, että Lahdessa ilmeisesti ainakin tämän vuoden alusta myös rakenneultra kuuluisi kaupungin puolesta järjestettäviin raskausajan tutkimuksiin? Mulle neuvolassa näin sanottiin joskus alkuraskaudessa, että saattaisin viikkojen puolesta ehtiä saamaan sen rak.ultran kuntapuolelta, mutta nyt ei sitten ole kyllä enää mitään kuulunutkaan asiasta enempää.
Menenkin yksityiselle 22.1. rakenneultraan. Samalle lääkärille,jolla kävin edelliset kerratkin. Saa nähdä, näkyykö niitä "pojan merkkejä"sitten. Ajattelin kyllä asiaa kysyä,kun on niin vahva tää olo, että poika on tulossa.
Mut nyt mä kyllä siirryn telkkarin ääreen, moikka
vanttu huomenna 19 viikkoa täynnä