HS Olenkin miettinyt tuota toista palstaa.. Keskustelut alkavat ihan mukavasti, yleensä
mutta hetken päästä aletaan tökkimään ja sorkkimaan. Ihmiset saa ihme tyydytystä omaan oloonsa käyttäytymällä asiattomasti toisia kohtaan |O Anna nyt edes pikku vinkkejä voinnistasi vaikka jonkun toisen kautta, aletaan ovelaksi tässä hommassa
Hyviä vointeja sinulle ja massulle :hug:
Oletteko mittailleet verenpainetta?? Mulla on mittari kotona, kun paineet on neuvolassa aina ihan tapissa. Nousee pikkusen kun seurailen Ompun touhuja enkä pääse pelastamaan paikkoja.. Milloin tyhjenee terkan roskis tai lentää vaaka |O Yleensä paineet ovat olleet kotona +/-125/85, mutta lauantaina kun hommailin kamalasti mua huimas aivan hirveästi. Paineet olivat vaan 79/65 ja mitattuna suoraan juoksusta, ilman mitään istumisia. Heitteleekö teillä noin paljon?
Tilasin hm:ltä pienet pinkit hellokitty-sukkikset kokoa 62cm :heart: Jos mahassa asustaakin joku palliton pojan koltiainen niin raukka joutuu käyttämään pinkkejä sukkiksia :kieh: En vaan voinut vastustaa kiusausta..
Yöt ovat parantuneet huomattavasti. Käyn vessassa vaan 4:n tunnin välein eikä silloinkaan ole vielä kupla otsassa. Kamalasti janottaa edelleen ja juonkin todella paljon vettä.. Tissit ovat edelleen arat! Nukun nykyään rintsikat päällä niin en sitten vahingossa käänny niiden päälle. Miten niin rupsahtaneet
Maitoa niistä ei vielä tihku, mutta jotain kokkareita?? Kenties piimittynyt
Jännityksellä odotan mitä tulevaisuudessa on luvassa..
En millään malttais odottaa toukokuuhun!! Toppatakki jäi pieneksi ja nyt liikun kirppari-löydöllä hintaa tais olla 1,50? ja mallina mummo.. Mulle sopis että aina olis vähän hämärää, ei näkis naapurit ihan kamalan tarkasti tuota luomusta. En raaskinut ostaa uutta, kun suuri tavoite on että ens talvena olisin huomattavasti pienempi.. Tai oikeastaan jo syyskuun alussa.
Mitään ruokahimoja ei ole oikein tullut, aina on ollut kausia jolloin syön paljon samaa.. Mutta.. koska kiellettyjen listalla on Nutriletten suklaapirtelö niin sitähän minä haluaisin. Oikein tunnen suussa sen kylmän ja raikkaan maun. Ostan kaappiin valmiiks ja kun tulen synnäriltä niin varmasti korkkaan yhden pussin :saint:
Mukavaa päivää kaikille..
Anu rv.21+3