**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Hei kaikki! Mulla jäi tämä odotus lyhyeksi, tänään alkoi kivut ja vuoto. Eli jo toinen keskenmeno mulle, edellisestä on vasta kaksi kuukautta. :'( Aika kovaa tämä sattuu (ei siis fyysisesti). Tuntuu todelliselta ihmeeltä tuo esikoinen kun tämä toisen saaminen on osoittautunut niin vaikeaksi.

Toivon todella, ettei kenellekään teistä käy näin, vaan saatte ihanat nyytit kesäkuussa syliinne!
 
Yeb
:hug: Pikkille



Meillä laskettu aika on todennäköisen ovulaation (siis ihan omien tuntemuksien ;) ) perusteella 03.06. Mulla kun oli edellisen synnytyksen jälkeen vain kahdet kuukautiset ja sen kierron pituus oli 38 päivää enkä yhtään tiedä mitä tässä olisi ollut. Ennen esikoista oli todella säännöllinen 28 päivää.

Meillä asustaa tuon 1v3kk esikoistytön lisäksi 2 maatiaiskissaa, opiskelijaisi 28v ja äiti 27v joka tällä hetkellä on kotiäitinä. Ens keskiviikkona alotan työt omassa vanhassa työpaikassa puolentoista vuoden tauon jälkeen iltaisin ja viikonloppuisin muutama vuoro viikossa, niin että saa kuitenkin tytön hoidettua kotona. Ja myyjän hommat odottavat siis :)

 
Pikki :hug: :hug:


:wave: Esitellä vähän piti itseä, eli olen 31, mies 34 ja meillä ennestään siis yhteisiä lapsia kolme, poika 11, tyttö 9 ja poika kohta 2. Rakennettiin reilu vuosi sitten ok-talo "maalle" kaupunkiin ajaa 10 min. Koko kesä on tehty pihatöitä kun sitä on kaksi hehtaaria (tosin tietysti pihaksi sitä kaikkea ei tehdä) Jatkoin nyt syksyllä työelämässä, siihen asti olin hoitovapaalla ja mies jäi nyt kotiin toistaiseksi, katsotaan miten kauan viihtyy hoitovapaalla. Harrastukset nyt on pääosin lasten kanssa vietettyä aikaa, pihan ja kodin laittoa, yhdessä käydään uimassa, sienimetsällä jne. Myös isompien lasten harrastusrumba vie ilta aikaa kun osa on niin kaukana etteivät pääse itse pyörillä.
Meillä isot toivoisivat vauvaa myös (pienin ei paljon osaa sanoa mitä toivoisi) mutta yritetään heidät säästää vielä tiedolla kun sitä salaisuutta on niin vaikea itsekin pitää niin saati sitten koululaisten. Turvallisemmille viikoille pitäisi kuitenkin päästä.


Joko olette käyneet pieniä nuttuja ihailemassa? Meillä on tuolla vintillä lähes kaikki tarvittava, tietysti jos vauva on tyttö niin jotain tyttöjen vaatteita/juttuja tulee hankinttua. Äippävaatteita minulla ei paljon ollutkaan kun paidat oli omia trikoisia loppuun asti, muutaman housut on jäljellä enkä niitäkään kovin monia aio hankkia. Me ollaan aika hauska aika raskaana, syksy talvi ja kevät. Kesällä pitäisi sitten olla jo nyytit...
 
Moro!

Piti niitä nuttuja käydä ihastelemassa jo tiistaina kun oli kaupungilla käyntiä :) Itse asun kans maalla, tai tämmöisellä kirkonkylällä ja kaupunkiin on 20km matkaa, eli ei kauheasti tule kaupoissa pyörittyä. Kyllä olen jo yhden kaverin kans sopinut että mennään joskus tässä hypistelemään niitä vauvanvaatteita. Tosiaan kun on esikoinen tulossa niin kaikki on ihan uutta ja jännittävää. Mitään ei ole valmiiksi että kaikki pitää sitten jossain vaiheessa käydä ostamassa. Sehän on vaan mukavaa :)

Me haettiin just meille toinen koira. Tässä nyt pitää opetella elämään kahden karvaturrin kanssa :) Hyvin on alku sujunut. Pientä leikkiä ja sillee... Mulla kun on uros alunperin, niin hän tykkää sit vähän kokeilla et mitäs tuon tyttökoiran kans vois tehdä :D Mut kohtuu rauhallinen on kumminkin.
 
Yeb
Ei täällä mitään hankintoja ole edes mietitty.. Tietysti kun on jo toi yksi niin kaikkea perusjuttuja onkin jo. Vaunuihin toivottavasti riittäisi seisomalauta, ehkä toi esikoinen jo 2-vuotiaana kävelee :p Auto varmaan täytyy vaihtaa kun eihän sitä mahtuisi enää ajamaan jos takapenkillä on turvaistuimen lisäksi kaukalo, etupenkillä on airbag. No mieshän tietysti on innoissaan jos saa uutta autoa katella :D

Esikoisesta ei haluttu tietää sukupuolta etukäteen mutta molemmilla on nyt semmonen mieli että kakkosesta kysytään jos näyttää. Jos siitäkin tyttö tulisi niin olisi vaatteetkin valmiina, vieläpä vuodenajan mukaan. Tokihan sitä täytyisi lisääkin saada kaikkea ihanaa :heart:

Äippävaatteista mulla on vieläkin trikoopaidat käytössä :LOL: Oikein käteviä ovat kun synnytyksen jälkeinen vatsa ei ollutkaan enää kovin pinkeä.. Ja myös imetyspaidat on edelleen satunnaisessa käytössä. Housuja en säästänyt kuin yhdet hyvät, silloin oli niin ärsyttävä pillifarkkumuoti että ne oikein ahdisti, myin heti pois kun en enää tarvinnut.

Unohtuikin tossa lyhyessä esittelyssä kertoa meidän asumismuodosta, eli siis kerrostalokaksiossa vuokralla ollaan. Ehkäpä kakkosen synnyttyäkin, sopu tilaa antaa?
 
J84
Ihanan aurinkoista päivää kaikille :D Kyllä muuten kerranki on tuntunu et viikonloppu ei lopu koskaan..ootan pelko per****sä tiistain postia ja tietoa onko raskaus sitten vähän niinkuin virallinen. Inhottavaa tää odotus :kieh: ja epävarmuus et onks kaikki ok. Välillä järki sanoo et mulla on kaikki edellytykset ja plussat todisteena raskaudesta, mut sit taas välillä hiipii joku mörrimöykky pääkoppaan ja pilaa fiiliksen...aaarrrgh!

Mitäs muille kuuluupi?
 
J84
bad virgin mä tos just tilasin kotitestiltä herkkiä liuskoi 10mIU. Nekin tulee tiistain postissa :/ Toivotaan et nää meitin raskaudet on täyttä totta..tai siis onhan ne mut milloin ihmeessä me sit uskotaan se ;) :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
bad virgin mä tos just tilasin kotitestiltä herkkiä liuskoi 10mIU. Nekin tulee tiistain postissa :/ Toivotaan et nää meitin raskaudet on täyttä totta..tai siis onhan ne mut milloin ihmeessä me sit uskotaan se ;) :whistle: :LOL:
Tekis mieli mennä varhaisultraan,mut se maksaa niin paljon :snotty:
 
=)

Ensimmäinen plussa tuli perjantai aamuna clearblue testiin, pe päivällä sain tosi haalean viivan apteekin omaan. Tänä aamuna tuli apteekin omaan tarpeeksi vahva viiva että vihdoin ja viimein uskon olevani raskaana :D
Viides odotus näin ollen pyörähti käyntiin, neljän edellisen raskauden seurauksena meillä on neljä poikaa :heart: :heart: Vanhin aloitti juuri koulun, nuorin täytti 2-v elokuussa.
Toivon todella ettei kyseessä olisi "väärä hälytys" ja kaikki menisi hyvin. jotenki pieni pelko jyskyttää takaraivossa koko ajan, en tiedä mistä johtuu.

Minä siis olen 26-v ja mies 25-v.

ihan alussa ollaan vielä =)
Laskettuaika olis menkkojen mukaan 1.6.09

siinäpä sitä juttua olikin =)
 
HelloShitty
kiitoksia onnitteluista! =)
tää on meille yllärivauva. neljäs tulossa. tai mulla 2 edellisestä ja sit meillä on 1 yhteinen. muut ovat tyttöjä joten katotaan mitä tulee..jos tulee. oon kyllä tehny 3 testiä jo mutta eihän sitä ikinä tiiä. 9kk on pitkä aika. :|

hirveesti varmaan joutuu tehä muutoksia. ainakin isompi kämppä ja auto.
:LOL: :eek:

ai niin...lapset ovat 6v, 5v ja 2v...ja ite oon 24v ja mies 26v. =)

ja synnäri PS.
 
Huomenta kaikille =)

Jospa minäkin rohkeasti ilmoittaudun vaikka raskaus onkin vielä niin alussa..

Olen kohta kolmevitonen ja mies täytti just neljäkymmentä. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Synnytin edellisen Jorvissa/HUS joten eiköhän jatketa samassa paikassa. La saattais olla 3.6.09

Meitä onkin sekalainen sakki :D Ukolla on 2 vanhempaa lasta ja meillä tämä yksi yhteinen, joka 5.päivä täyttää vuoden.
Kovasti podettiin alkuvuodesta loppukesään vauvakuumetta, mutta kun alkoi mennä tekeminen stressin puolelle päätettiin pistää homma katkolle hetkeksi. Mulla on reippaasti ylipainoa ja ajattelin että nyt olisi hyvä hetki hoitaa se urakka pois alta ja sen jälkeen taas paneutua vauvan tekoon..
Hommasin oikein laihdutuslääkkeet ja tietysti E-pillerit niiden kaveriksi.. Ne piti aloittaa heti kierron ensimmäisenä päivänä, joten söin oikein tuhdin Terolut-kuurin että vuoto alkaisi.
Joo, alkoi ja homma eteni.. Muutaman päivän päästä alkoi tuntua että kaikki ei ole niinkuin pitäis ja epäilin oireita pillereiden sivuvaikutuksiksi, mutta kovasti kyllä olivat samanlaisia kuin raskaana ollessa |O Testi piti ostaa jo perjantaina - unohtui, lauantaina sitä ei kaupassa ollut ja kun tuli sunnuntaiaamu en uskaltanut enää ottaa noita tablettejani vaan paniikissa pissin ovulaatiotikkuun :LOL: Järkyttävän kamalan paksu viiva ilmestyi heti testiviivan kaveriksi.. Ja mun paniikki yltyi samalla mitalla :LOL: Vielä silloin kyllä yritin uskotella itselleni että jos E-pillereissä on jotain hormoonia joka näkyy ovulaatiotestissä.. Apteekin oven takana jonotin heti kymmeneltä ja miljoonaa kotiin .. Ei epäilystäkään..raskaana olen ;) Miten tällaiselle, jolla on sisuskalut sekundaa ja parastaennen päivämääräkin kohta umpeutumassa voi sattua vahinko :D Mulla on pco eikä hormoonit ole toimineet itsekseen ikinä!! Taisi olla oikein kunnon jytyannos toi mun tero-kuuri, olisinpa älynnyt nostaa sitä silloin kun yritettiin tuota poitsua melkein 2 vuotta..

Kun tässä olen kohta vuorokauden asiaa sulatellut ja tuhannesti testiä käynyt katsomassa alan hiljalleen uskomaan että kesällä meillä on vauva :D Ihanaa, kunhan vaan kaikki menisi hyvin!!! Vaikka turha kait sitä on ennakkoon pelätä ja huolehtia, otetaan tilanne kerrallaan kun eteen tulee :heart:

Hyviä vointeja kaikille ja oikein paljon onnea matkalle mukaan :wave:

-Anu-
 

Yhteistyössä