Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
toi on kyllä surullista kun jotkut mummot ei osaa ajatella kaikkia lapsenlapsiaan. ett jollekkin annetaan kaiken, ja muut jää varjoon.
meillä ollu samanlaista mun isovanhempien kanssa. ja suhde kärsii. me ei oltu silleen tervetulleita, mun serkut kyllä. nykyään muutkin lapsenlapset kelpaa kyllä mutta minä olen silti viimeinen jonossa. famu ei edes muista mun nimeäni.
okei..sillä oli aivoverenvuoto muutama vuos sitten mutta kyllä se muut muistaa. :|
onneks miehen vanhemmat ovat meiän elämässä. ja sit tää ex-anoppi. lapsille on kivaa kun on mummeleita jotka hemmottelee.
Nooo, onneksi on mun vanhemmat olemassa. Mutsi taas ostaa joskus liikaakin, ja haluaa ostaa aina jotain "pientä" tytölle. ja vaikka siskolla onkin nyt vauva, niin kun tää meidän neiti on ollu ainoa lapsenlapsi 5v, niin hänen suhde tulenee pysymään aina erilaisena mun vanhempia kohtaan. He molemmat kun hakis vaikka kuun taivaalta tytölle, jos tämä niin haluais.
Mun oma suhde äidin vanhempiin on aina ollu lämmin ja rakastava, ja siksi olenkin vähän katkera siitä, ettei oma lapsi saa molemmilta puolilta tasa-arvoista kohtelua, vaan miehen puolella painotetaan enemmän tätä miehen veljen perhettä.
Mutta onneksi meillä on sitten tytöllä monia monia vanhempia ja rakkaita ihmisiä, jotka osittain voi korvata tuon puuttuvan / vajavaisen isovanhempisuhteen! :heart:
Nyt sitten
( . )
Mun mies... :heart: Se nyt vaan on lähes täydellinen :heart: Miten jota kuta voikin niin paljon rakastaa? :saint:
Oma vointi alkaa olla voiton puolella flunssasta! JEE!
Persaukset on hellänä, erehdyin eilen menemään pianotunnille potkurilla, ja kyllä mun puolesta saa potkuri nyt olla. Käy ihan sikana a ) häpyliitokseen b ) alaselkään potkutella sillä, vaikka se onkin iso, ei siis mikään pieni, minkä päällä pitää roikkua käsien varassa.
Nyt kun tuo flunssa on jo helpottamaan päin, niin mun on PAKKO alkaa kävelee päivittäin, edes vaikka lyhyitä matkoja usein. Siispä ajattelin armahtaa miehen koirien ulkoiluttamisesta (lähes ) kokonaan ja käyn monta pientä lenkkiä päivässä niiden kans kävelee. Vaikka kuinka hitaasti taapertaen, mutta kävellen kuitenkin. Kannustakaa mua nyt tässä projektissa sitten, jooooko!!?
Minni liikkuu tosi vilkkaasti taas tänään. Eilen oli illalla vähän hiljaisempaa, niin nyt taas toinen jaksaa touhuta. Aamulla tuntu ihan selvästi, kun toinen oikein työnsi jalalla sisäpuolelta, ja mahanahka nousui oikein koholle pienen jalan alla :heart:
Joo, mäpä lähden kattoo postia, et joko se toi mulle äp-laatikon postilapun!! :attn:
Sisu ja Minni 24+1