**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
HelloShitty mul on 6vkon päästä rv 28. asiasta muuten kolmanteen, oliks eilen harmailemassa mitäs nytillä? Siellä joku kysyi tytön nimiehdotuksia "HelloShitty vieraana".. =)
jep. aina välillä oon siellä harmaana koittanu kepillä jäätä. joskus HelloShitty vieraana ja joskus -HS- . :whistle: BV:n houkutuksella kaivoin itteeni esille eilen. :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä4:
mullaki tänään olis kutsu Me&I vaatepirskeisiin, liekö samat?? Vantaalla :).
Unohdin eilisestä listasta ton houseofkidsin,,, sieltä olen myös tilannut.. kiva putiikki.

P
pikkasen enemmän itään on nää kutsut. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
HelloShitty mul on 6vkon päästä rv 28. asiasta muuten kolmanteen, oliks eilen harmailemassa mitäs nytillä? Siellä joku kysyi tytön nimiehdotuksia "HelloShitty vieraana".. =)
jep. aina välillä oon siellä harmaana koittanu kepillä jäätä. joskus HelloShitty vieraana ja joskus -HS- . :whistle: BV:n houkutuksella kaivoin itteeni esille eilen. :heart:
B) :heart:
 
Mun tarvii ruveta kyselemään tutuilta, että onko kellään tiedossa noita Me&I-kutsuja...jotenkin houkuttais mennä edes kerran käymään. Joko jään koukkuun tai sit en...
Mutta aikoinaan jäin tuppereihin ja partyliteen niin koukkuun et kaapit tursuu niitä ostoksia vieläkin :LOL: No hyviä tuotteitahan ne on...

Ja sitten mä purnaan nyt jo ennakkoon...siis todella ennakkoon olevaa asiaa...eli meillä kuopus on syntynyt 01/07 ja silloin kun oli sitten sose-ikäinen niin ostin kaupasta kaikki soseet enkä tehnyt mitään itse. Välihuomautus: esikolle tein ja se sai niin kauheat vatsavaivat mun tekemästä perunamössöstä..se meni näet liisteriksi, mutta poitsu söi sen silti hyvällä ruokahalulla.. :LOL:
No nyt katselin kaupassa noita pikkupurkkien hintoja... :eek: ne on nousseet ihan järkysti.
Tarvii vissiin sanoa sitten ristiäislahjojen kyselijöille että höyrykeitin ois yksi hyvä juttu :LOL: :LOL:
 
Heipsan! Onnitteluja ihanista ultrakuulumisista ja -kuvista kaikille joilla oli niitä täällä esillä =) :heart: . Vaatteita saan melko lailla tutuilta kun paljon syntynyt lähiaikoina vauvoja ympärillä. Olen kyllä asiaan tosi tyytyväinen koska on ihan turha mielestäni tuhlata uusiin ellei jotain tosi ihanaa tule vastaan kaupoissa pyöriessä ;) .

Raskaus sujuu kivasti, mutta kuten monella muullakin täällä rasituksen jälkeen kiristelee alavatsaa tosi paljon. Esim. jos töissä paljon kävellyt tai ollut muuten kiire niin sen kyllä tuntee kipuina alaselässä ja -vatsalla. Nukkuessa kädet puutuu aika lailla, hyvä kun saa liikuteltua niitä hetkeen ennenkuin verenkierto palautuu. Onko muilla samaa? Aion mainita kyllä neuvolassa näistä mutta luulen taas, että kuuluu tähän ajankohtaan raskautta, että täytyy heivata vauhtia tjn. Katsotaan mikä tuomio tulee :/ . Maha kasvanut melkoisesti ja liikkeet tuntuu tosi hyvin tuntuu että koko maha heilahtelee välillä pikkuisen siellä möyriessä, varsinkin iltaisin. Onkos keleen tullut mitään himoja joihinkin ruokiin? Mä en voi vastustaa paistinpottuja missä oikein paljon sipulia :p nam!

Päälle kolme kuukautta ja meillä vauvat sylissä, apua ihanaa!!!! :heart: :heart:

maare 24+1
 
ultrassa käytiin aamulla ja kaikki oli hyvin. =) heti kun mentiin ovesta sisään, niin kätilö sano tohtorille: "täällä jo tiedetäänkin että on tyttö tulossa kun on kerran lapsivesipunktio tehtynä"... eipä siinä enää paljon ehtinyt miettiä halusinko oikeasti tietää sukupuolen vai en!! :LOL: itse olin vielä kahden vaiheilla aamusella, mutta mies oli kysymisen kannalla, joten voi olla että olis se kysytty kuiteski... täällä Espanjassa siis on todella harvinaista että joku ei tiedä sukupuolta ennen syntymää, joten tuskimpa kätilöllekään oli edes tullut mieleen et joku ei sitä haluais välttämättä tietää.

suppareita tulee sillon tällön ja välillä ne on tosi haittaavia. lenkillä ollessa välillä tunnustelen massua kaiken varalta, mut ilmeisesti tyttö tykkää juoksemisesta kun se ei oo tähän mennessä laukassu mitään. :)

vaatteita on tullu jonkin verran yheltä kaverilta ja lisää olis tiedossa, joten en ite varmaan osta mitään ennenkun neiti on syntyny. eikä olla vielä mietitty oikeesti mitään muutakaan mitä pitäis ostaa. pitäis varmaan aloitella jo pikkuhiljaa ettei sit tuu kiire. oon kyl tosin aina tarvinnu viimehetken stressiä ennenkun oon saanu persiini liikkelle, joten voi olla et tänkin jutun kohalla käy samalla lailla... :p

pitäis soittaa valituspuhelu pankkiin, mut oon niin ilonen siitä että tulee tyttö ja että sillä on kaikki hyvin, etten millään viittis... taidan jättää huomiseen!

caisachu 20+
 
HelloShitty
eräs hullu meni sitten tilaamaan toi leijona-setti; haalari ja pipo. :heart: ja parasta oli että mies ei edes kilaroinu kun kerroin. sanoi vaan että pitihän sitä arvata etten pysty hillitsee itteeni kun pääsen sinne yksin. :D :saint: oli se aika isokokoinen (62/68) mutta voihan sen aina myydä huutiksessa kun ei enää mahu. B)

ultrakuvista ja tiedoista; meillä ennen luki nimi ja tiedot mutten oo ihan varma näkyykö enää.
 
maare2, mulla on samanlaista käsien puutumista sillon, kun niskat ja hartiat on ihan jumissa. Kokeile vähän hieroskella / mene hierojalle / hierotuta miehellä, mulla auttaa aina.

HS, kiitti vaan ihan hulluna!! |O Kiitti, kun noita meandin vaatteita kehtasit hehkuttaa :D :heart: Huomenna on PAKKO tilata ne pupupöksyt ja se pupumekko tytölle. Voi venäjä, kun vaatetta pursuaa kaapit muutenkin, niin ei pysty vastustamaan... :/ Mulla on Minnille viime syksyn mallistoista 62/68koon sarvikuonobody odottamassa jo kaapissa, piti alun perin antaa se siskon vauvalle, mutta en mä raskinu, kun SEKIN oli niin ylisöpö :xmas: Nyt pitää lähtee ruokkii koirat ja viemään tyttö päikkään. :wave: Paremmin päivällä sit kuulumisia!
Sisu ja Minni 24+1 :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
maare2, mulla on samanlaista käsien puutumista sillon, kun niskat ja hartiat on ihan jumissa. Kokeile vähän hieroskella / mene hierojalle / hierotuta miehellä, mulla auttaa aina.

HS, kiitti vaan ihan hulluna!! |O Kiitti, kun noita meandin vaatteita kehtasit hehkuttaa :D :heart: Huomenna on PAKKO tilata ne pupupöksyt ja se pupumekko tytölle. Voi venäjä, kun vaatetta pursuaa kaapit muutenkin, niin ei pysty vastustamaan... :/ Mulla on Minnille viime syksyn mallistoista 62/68koon sarvikuonobody odottamassa jo kaapissa, piti alun perin antaa se siskon vauvalle, mutta en mä raskinu, kun SEKIN oli niin ylisöpö :xmas: Nyt pitää lähtee ruokkii koirat ja viemään tyttö päikkään. :wave: Paremmin päivällä sit kuulumisia!
Sisu ja Minni 24+1 :heart:
mun ex-anoppi oli siellä ja se halus ostaa kaikille sen lapslapsille jotain. sain sitten valita tytöille ja otin ton pupumekon (vaaleenpunainen froteetunika) kakkoselle. ensin meinasin ottaa sen mis oli sammakoita mutta sit huomasin sitä pupumekkoa. :heart:

mä en oo mikään (uus)retrohullu (vielä ainakaan) mutta just noi me&i ja lindexin mallistot on alkanu vieättää. tyttöjen kaapeista löytyy muutama oikeekin retrovaate. jännää miten iitä mitä ennen kammos on nykyään niin ihania. :eek: toi frotee ainakin. :LOL:

flunssainen HS ja aamu-uninen typy rv 24+1
 
HS, sinä päivänä kun mun NYKYNEN anoppi edes tietää, mikä on me & I, niin mä syön vaikka hatullisen paskaa :kieh: Tai jos SE ostais jotain vapaaehtoisesti meidän neitokaiselle :kieh: Ei sillä, että anopin pitäis vaatettaa meidän muksut, mutta se ei ole K-O-S-K-A-A-N ostanu tytölle mitään (= siis järkevää vaatetta, tai tarpeellista tavaraa ), ja kassikaupalla kantaa tavaraa miehen veljen lapsille. Hieman olen katkera, mutta kyseessähän on MUN lapsi, joka ei ole samanarvonen, kun toiset kultamussukat :kieh:

Ja en minäkään lämpene läheskään kaikille meandin vaatteille, jotkut on suorastaan rumia niistä, mutta jotkut taas aivan syötävän ihania :heart: Niin kun se pupumekko... :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
HS, sinä päivänä kun mun NYKYNEN anoppi edes tietää, mikä on me & I, niin mä syön vaikka hatullisen paskaa :kieh: Tai jos SE ostais jotain vapaaehtoisesti meidän neitokaiselle :kieh: Ei sillä, että anopin pitäis vaatettaa meidän muksut, mutta se ei ole K-O-S-K-A-A-N ostanu tytölle mitään (= siis järkevää vaatetta, tai tarpeellista tavaraa ), ja kassikaupalla kantaa tavaraa miehen veljen lapsille. Hieman olen katkera, mutta kyseessähän on MUN lapsi, joka ei ole samanarvonen, kun toiset kultamussukat :kieh:

Ja en minäkään lämpene läheskään kaikille meandin vaatteille, jotkut on suorastaan rumia niistä, mutta jotkut taas aivan syötävän ihania :heart: Niin kun se pupumekko... :D
toi on kyllä surullista kun jotkut mummot ei osaa ajatella kaikkia lapsenlapsiaan. ett jollekkin annetaan kaiken, ja muut jää varjoon. :( meillä ollu samanlaista mun isovanhempien kanssa. ja suhde kärsii. me ei oltu silleen tervetulleita, mun serkut kyllä. nykyään muutkin lapsenlapset kelpaa kyllä mutta minä olen silti viimeinen jonossa. famu ei edes muista mun nimeäni. :whistle: okei..sillä oli aivoverenvuoto muutama vuos sitten mutta kyllä se muut muistaa. :|

onneks miehen vanhemmat ovat meiän elämässä. ja sit tää ex-anoppi. lapsille on kivaa kun on mummeleita jotka hemmottelee. :D
 
Mulla ei oo onneks ollu vielä mitään kovin pahoja särkyjä ja jomotuksia..Ainut on et joskus alaselkä tuntuu tosi väsähtäneeltä ja sit oikea takareisi sattuu nytkin kolmatta päivää,ei meinaa päästä noukkiin lattialta mitään yms. Tätä on ilmenny kerran aikasemminki.. :(

Reilu pari viikkoo pitäs oottaa et päästään uudestaan käymään rakenneultrassa,et lääkäri näkis istukan paremmin ku viimeks ei ollu tarpeeks virtsaa rakossa..Ja sit samalla viikolla ois se 4D!!En jaksais oottaa!! =)

Masuha & Piskuinen 22+2 :heart:
 
en syö enää ikinä mitään!!!
No ainakin herkut loppui NYT. Kävin aamulla neuvolassa ja paino noussut 850g/vko!!!! :kieh: :kieh: :kieh: Siis yhteensä 14kg alusta!!!!!! nyt ollaan jo kevyesti ylitetty 70g. GRRRRRRRRRRRRR
Pistelee niin vihaksi vaikka omaa syytähän se on. Mieskin sanoi että sullahan on ollut kunnon laskiaispulla ja runebergintorttuvarastot jo viikkotolkulla jääkaapissa :ashamed:
Ne on loppu ny eikä uusia osteta!
mut millä mä sitten nautiskelen kun vihaan tätä tilaa ylikaiken, eikä herkkujakaan saa syödä?????? kertokaakertokaa...

Kohdunkorkeus 20.5
hemppa laskenut 108 niinkus arvelinkin ja nyt sitten kahdella Obsidan tabulla lähdetään nostamaan.
verenpaineet normit...
syke 156
kaikki siis ihanasti kunnossa vaan ei PAINO

Ahdistunut Piltsu ja Nestori 22+0
 
HelloShitty
pilttiä4; ei toi oo mitään vielä. :whistle: |O
jos yhtään lohduttaa niin tää on vaan smemonen vaihe. kohta se vauva vie kaiken tilan niin ei mahu niin paljon ruokaa eikä tee edes mieli syödä. :x :D
 
HelloShitty
onko kaikki jo hommanneet vaunut/rattaat?

mun ongelma vaan kasvaa kun en osaa päättää. pakko kai sinne kauppaan mennä joku päivä että sais muutama vaihtoehto karsittua pois "tahtoo"-listalta. :headwall: en oo vielä päättäny ostetaanko uutena vai käytettynä. onhan täs aikaa juu...mutta kun parhaat (vanhat mallit, halvimmat vaunut) varmaan jo viety.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
toi on kyllä surullista kun jotkut mummot ei osaa ajatella kaikkia lapsenlapsiaan. ett jollekkin annetaan kaiken, ja muut jää varjoon. :( meillä ollu samanlaista mun isovanhempien kanssa. ja suhde kärsii. me ei oltu silleen tervetulleita, mun serkut kyllä. nykyään muutkin lapsenlapset kelpaa kyllä mutta minä olen silti viimeinen jonossa. famu ei edes muista mun nimeäni. :whistle: okei..sillä oli aivoverenvuoto muutama vuos sitten mutta kyllä se muut muistaa. :|

onneks miehen vanhemmat ovat meiän elämässä. ja sit tää ex-anoppi. lapsille on kivaa kun on mummeleita jotka hemmottelee. :D
Nooo, onneksi on mun vanhemmat olemassa. Mutsi taas ostaa joskus liikaakin, ja haluaa ostaa aina jotain "pientä" tytölle. ja vaikka siskolla onkin nyt vauva, niin kun tää meidän neiti on ollu ainoa lapsenlapsi 5v, niin hänen suhde tulenee pysymään aina erilaisena mun vanhempia kohtaan. He molemmat kun hakis vaikka kuun taivaalta tytölle, jos tämä niin haluais.
Mun oma suhde äidin vanhempiin on aina ollu lämmin ja rakastava, ja siksi olenkin vähän katkera siitä, ettei oma lapsi saa molemmilta puolilta tasa-arvoista kohtelua, vaan miehen puolella painotetaan enemmän tätä miehen veljen perhettä.

Mutta onneksi meillä on sitten tytöllä monia monia vanhempia ja rakkaita ihmisiä, jotka osittain voi korvata tuon puuttuvan / vajavaisen isovanhempisuhteen! :heart:

Nyt sitten ( . )
Mun mies... :heart: Se nyt vaan on lähes täydellinen :heart: Miten jota kuta voikin niin paljon rakastaa? :saint:

Oma vointi alkaa olla voiton puolella flunssasta! JEE! :D Persaukset on hellänä, erehdyin eilen menemään pianotunnille potkurilla, ja kyllä mun puolesta saa potkuri nyt olla. Käy ihan sikana a ) häpyliitokseen b ) alaselkään potkutella sillä, vaikka se onkin iso, ei siis mikään pieni, minkä päällä pitää roikkua käsien varassa.
Nyt kun tuo flunssa on jo helpottamaan päin, niin mun on PAKKO alkaa kävelee päivittäin, edes vaikka lyhyitä matkoja usein. Siispä ajattelin armahtaa miehen koirien ulkoiluttamisesta (lähes ) kokonaan ja käyn monta pientä lenkkiä päivässä niiden kans kävelee. Vaikka kuinka hitaasti taapertaen, mutta kävellen kuitenkin. Kannustakaa mua nyt tässä projektissa sitten, jooooko!!?
Minni liikkuu tosi vilkkaasti taas tänään. Eilen oli illalla vähän hiljaisempaa, niin nyt taas toinen jaksaa touhuta. Aamulla tuntu ihan selvästi, kun toinen oikein työnsi jalalla sisäpuolelta, ja mahanahka nousui oikein koholle pienen jalan alla :heart:

Joo, mäpä lähden kattoo postia, et joko se toi mulle äp-laatikon postilapun!! :attn:
Sisu ja Minni 24+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onko kaikki jo hommanneet vaunut/rattaat?

mun ongelma vaan kasvaa kun en osaa päättää. pakko kai sinne kauppaan mennä joku päivä että sais muutama vaihtoehto karsittua pois "tahtoo"-listalta. :headwall: en oo vielä päättäny ostetaanko uutena vai käytettynä. onhan täs aikaa juu...mutta kun parhaat (vanhat mallit, halvimmat vaunut) varmaan jo viety.
On jo valmiina odottamassa, ei tarttee onneksi niiden kans stressata! :D jos yhtään lohdutti!!! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onko kaikki jo hommanneet vaunut/rattaat?

mun ongelma vaan kasvaa kun en osaa päättää. pakko kai sinne kauppaan mennä joku päivä että sais muutama vaihtoehto karsittua pois "tahtoo"-listalta. :headwall: en oo vielä päättäny ostetaanko uutena vai käytettynä. onhan täs aikaa juu...mutta kun parhaat (vanhat mallit, halvimmat vaunut) varmaan jo viety.
Meillä on kakkoselle hankittu noi Phil&Teds-kärryt ja niihin se sisaristuin...mutta mä haluan nyt ihan sellaiset perinteiset makuuvaunut :whistle: Eli Emmaljungan edget ois yksi hyvä vaihtis...yritin jo huutiksesta saadakin mieleiset, mutta hinta kipusi niissä yli mun budjetin ja maksuhalun...ei voi maksaa 2005 vuoden kärryistä yli 400e vaikka kuin ois mun lempiväri = luonnonvaaleat.
Mutta katsotaan nyt mihin päädytään...ei oo meinaan yksinkertaista päättää tässä vaunuviidakossa ja tarjonnassa mikä ois just se meidän juttu.
 
Hei naiset !

Tuolla Mitäs Nyt-puolella on risitäismenusta keskustelua ja nyt kysynkin teiltä, että onko teillä ollut ristiäisissä ihan perus voileipäkakku&täytekakku-linja vai onko teillä ollut tarjolla myös lämmin ateria ?
 

Yhteistyössä