Caisachulle onnittelut tyttöuutisesta =)
Uusretroista viel sen verran, että käytössä sen huomaa, miks Me&I:n body maksaa enemmän kun "vastaava" Lindexillä. Siin missä esim. meil nyt käytössä olleet Lindexin bodyt on aika nukkasia, on Meandin bodyt ihan loistavassa kunnossa - ja kummatkin olleet aikalailla yhtä paljon käytössä ja pesty yhtä paljon.
Toi frotee on mun mielestä aivan ihana kesämateriaali - Meandilta muuten BTW tulee vielä uus setti kesävaatteita huhtikuun puolella :attn: Toivoisin, et sielt löytyis ainakin sitä pilvikuosia ja mullekin jotain froteista.
Mutta tottakai, hyvähän se on ettei joka muksu kulje samoissa kuteissa: en mäkään tykkää monista sellasista, joita jotkut hehkuttaa yli kaiken
Tylsäks kävis jos kaikki oltais samanlaisia.
Isovanhemmista kun puhuttiin, niin meidän lapsilla on kyllä ihanat isovanhemmat, jotka haluaa osallistua lastenlasten elämään ja viettää joka viikko paljon aikaa poikien kanssa :heart: Oon siitä tosi kiitollinen, että tietää, kun pyytää hoitoapua, ettei se ole heille mikään uhraus ja vaiva. Voipi tosin olla, että hetken aikaa toi meidän tulevan rinsessa saattaa olla se kaiken keskipiste, kun on kerran kaikille ensmäinen tyttö lastenlapsien joukossa...
Talvis mulla tuli ja tulee niitä suppareita töissä seisoskelusta, kävelemisestä, siivoomisesta, tavaroiden ja lasten kantamisesta/nostamisesta jne jne... Sillon ekalla kerralla en ois ikinä uskonu, että sellaset voi aiheuttaa kohdunsuun kypsymistä - ei ne niin kipeitä oo, pikemminkin epämukavia. Vatsa tuntuu kauheen raskaalta ja on usein iltasin väsyneen olonen (mä en tiedä, aukeeko tämä mun käyttämä kuvaus kellekään, mutt siltä se tuntuu). Ne normaalit harkkasupparit on oikeestaan sellasia, etten ees huomaa niitä. Noilla kipeilläkään ei oo mitään tekemistä synnytyssuppareiden kanssa.
Mulla on vaan kuulemma supisteluherkkä kohtu ja tietysti tässä on sekin, että on noi kaks raskautta takana suht pienen ajan sisällä.
Mut pyydä ihmeessä päästä neuvolalääkärille/äippäpolille, jos mietityttää. :hug:
Ristiäisistä vielä: meil on ollu ihan kunnon ruoka, koska monet tulee sen verran kauempaa, että muuten jäisivät nälkäsiks. Mun äiti tykkää tehdä ruokaa, joten hän on ottanu pääkokkina vastuun menusta ja sen tekemisestä. Meil on muutenkin ristiäiset silleen vähän olleet erilaisia (kun mitä usein kuulee) että ollaan kutsuttu ihan reippaasti väkeä ja juhlatkin on usein kestäneet aika kauan.
Mä rakastan vauvamahaa! Mä oon aina ollu tosi pieni, yleensä hiukan alipainonenkin, joten on jännää kun maha kasvaa. Mut vaikka oon ite pieni, niin ei mun oo tullu mieleenkää koskaan arvostella isompia ihmisiä. Mun mielestä pääasia on, että ihminen olis sinut sen kroppansa kanssa ja arvostaisi itseään sellaisena kun on.
Ai niin: me mennään huomenna häihin ja pojat menee ensmäistä kertaa molemmat yökylään!!! Liki neljään vuoteen ensimmäinen yö ja aamu kun me saadaan molemmat siis miehen kanssa nukkua ihan rauhassa