Jos mä nyt ottaisin itteäni niskasta ja kirjottaisin... Ihan hirvee saamattomuus iskenyt. Jotenki sellanen puoliväsy koko ajan, niin ei ajatus pysy kasassa kunnolla eikä sit malta kommentoida.
Katalle ekana... Kauhee toi teidän polireissu! :headwall: Ihan törkeetä "palvelua" tollanen. Onneks saitte lausunnon. Toivottavasti nyt sitte löytyy se sopiva maito ilman suurempia vääntämisiä. Voimia! :hug:
Mulla samaa "vikaa" välillä, eli mieheen puran jos syyn saan. Säliks välillä käy ihan, kun tiedostamatta kerään kiukkua ja sitte saa kuulla kunniansa ja kestää mun mökötyksen, vaik ei sitä ansaitsis. Mies kyllä ymmärtää mun hormonipuuskat yllättävän hyvin ja osaa sit painaa villasella mun ylilyönnit. Eiköhän toi kuulu naisen etuoikeuksiin...
Hassu ja KuuttiPieni ym hiljaiseloa viettäneet... Tervetuloa takas!
Ja ihan suota Kuuttis siellä vaatimattomana... Kyllä muakin kuulumiset kiinnostaa.
Mausteita en o vielä käyttänyt, mut seuraaviin lihasatseihin olis takotus laittaa sipulia, pippuria ja yrttejä, aina sillai yhtä kuhunkin. Kai sitä vois kasviksiinkin laittaa.
Mä oon siirtymässä osittain
purkkiruokiin joidenkin kasvisten osalta... Kukkakaalia saa nyt edullisesti, (Sittarissa 4prk/? tietyt soseet) joten ostan jemmaan. Maissia en o koskaan ite keittänykään vaan testaus suoritettiin naksuilla ja purkista sitte ruokaan. Täytyy katella missä muussa voisin oikoo, kun en oikein o viime aikoina jaksanu keitellä mitään "ylimääräsiä".
Porkkana testattiin ja peppu helahti punaseks, ei auttanu muu ku kortisonivoide. Testaan pienemmällä määrällä vielä jossain vaiheessa sillai harvakseltaan, mut veikkaan olevan epäsopiva. Kesäkurpitsa on nyt testauksessa ja seuraavaks varmaan pitäs ottaa se kaura. Sen toivon sopivan, koska sit ei tartteis antaa pojalle kalsiumlisää... Vois syöttää kaurajogurtteja yms.
Riina-Niinalle hatun nosto myös täältä! Ja onnea yrityksen perustamiseen / pyöritykseen! Olispa kiva olla kärpäsenä katossa, kun anoppis kuulee asiasta...
Teppana... Hienoa, ettei kyse ollu kasvaimesta. Migreeni on inhottava, mut sen kanssa oppii elämään. Ihan oli syytä juhlaan.
Laihduttajia näköjään löytyy muitakin... Mä en varsinaisesti o ottanu mitään projektia siitä, mut yritän panostaa sellaseen pienillä valinnoilla vaikuttamiseen. Hyvä olis sellanen 15-20kg saada pois, kun pääs paino nouseen samoihin lukemiin ku loppuraskaudessa. :ashamed: Häätkin häämöttää tulevaisuudessa, enkä haluu olla tällanen minimittanen tonnikeiju sillon... Nyt on vielä aikaa rauhassa tiputella.
Ebbulle voimahaleja! :hug: Tätilläs on kyllä ihailtava asenne.
Pakkasraja on lienee se -10 astetta, mut mä meinaan kattoo tilanteen mukaan... Siis käyn ite koittaan ja arvioin voiko laittaa / miten voi laittaa. Ja jos ei poika sisällä suostu nukkumaan, niin pakko keksiä jotain, että tarkenee. Vaikein kai siinä on suojata siltä kylmältä hengitysilmalta. Mutsi on nukuttanu kovillakin pakkasella mua ja siskoja, suojannu vaan hyvin... Suht normaaleja ollaan, eikä sairasteltu paljoo.
Tulis edes talvi tänne... Ku parin päivän lumikausi vaan kävi eikä pakkasiakaan o juuri ollu. Sais nyt tulla... Mulla on edelleen pakastin sulattamatta sen takia.
Helsingin seudun porukka on näköjään aktiivinen noitten tapaamisten kanssa... Ei taida Turun seudun porukalla olla kiinnostusta.
Poika on nyt nukkunu meidän välissä ja unille menny muutaman kerran samaan aikaan ku mekin. Nukkuu siinä paremmin, mut haluisin siirtää takas pinnikseen. Ihanahan se on, kun voin yöllä kaapata syliin ja silitellä pojan tuhistessa tyytyväisenä, eikä tarvi tutia nousta antaan... mutta kun se tila on niin kortilla. mulla on selkä muutenki vähä hajalla, eikä toi helpota yhtään. Ei vaan taida olla vielä paras aikatotuttaa takas omaan sänkyyn, kun yläikenet on turpeessa. En tiedä edelleenkään mihin se seuraava hammas on pukkaamassa, mut kovasti tuntuu vaivaavan vieläkin.
Käyttääkö kukaan vauvallaan hammastahnaa? Mä oon nyt pari kertaa ihan tosi vähäsen sipassu, sillai mauks vaan. Poika kun ei muuten oikein anna pestä, niin ajattelin kokeilla. Ei se vissiin ainakaan pahaa tee. Ei kai se haittaa, jos sitä vaahtoo vähän nielee? Tossa määrässä kun sitä tulee tosi vähän ja toi on lasten tahnaa. Terkkari sano, että hampaiden vähä kasvaessa (sit ku ei o enä ihan nökö vaan) voi alkaa käyttämään.
Nyt ei riitä keskittymistä enempää... Pitänee käydä vähän pötköttämässä. Mukavaa viikkoa kaikille!
Myy ja poikanen 7kk1pv