Hiiviö ihan oikein muistit, 2-viikkoisena voi leikata kynnet. Mulla ois sama operaatio edessä, sekä itselle että vauvalle... Tykkään pitää kynsiä pitkänä ja koko vuonna en ole töiden takia voinut. Nyt taas tulee raavittua vauvaa, joten leikattava ne vaan on. On mullakin murheet!
Varasin itselleni tatuointiajan! Sitten vasta tuli mieleen, että voikohan tatskaa laittaa imetysaikana... Liike auki vasta maanantaina seuraavan kerran, täytyy soittaa sitten sinne ja kysyä. Tuolta Mitäs nyt -puolelta kun kysäisin, niin siellä vaan alkoi muutaman henkilön kesken kauhea tappelu aiheesta, ei sieltä mitään järjellistä vastausta asiaan irronnut... Sattuisiko teillä jollakulla olemaan parempaa tietoa?
Mulla on siis lapaluussa sellainen linnun kuva, nyt aion ottaa siihen linnun vierelle lentämään kolme linnunpoikasta. Kuvastaisi sitten ikäänkuin minua ja omia poikasiani.
äippä-88 periaatteessa vauva voi olla kakkimatta viikonkin ja ei välttämättä ole mitään ongelmaa. Mutta jos pienellä vatsa vaivaa kovasti, niin luultavasti se kakkaamattomuus ei ainakaan auta asiaa... Toivottavasti sieltä apteekista löytyi jotain apua vaivaan... Varovasti voi koettaa myös hieroa (eli lähinnä silitellä) vauvan masua, sellaista pyörivää liikettä myötäpäivään. Saattaa saada ilman ja kakan paremmin suolistossa liikkeelle.
Meidän poikasella oli parina ekana kotipäivänä vähän vaikeuksia kakkimisen kanssa, poika pungersi pää punaisena, mutta ei saanut kakkaa tulemaan. Kuumemittarilla sai sitten autettua asiaa, siis mittari peppuun samalla lailla, kun kuumetta mittaisi. Sitä vaan ei kuulemma kannata tehdä ihan jatkuvasti, tai vauva ei opi kakkaamaan ilman apua.
Ihania vauvakuvia profiileissa! Hirmuisen nättejä vauveleita kaikki on saaneet aikaan!
Irmeli mulla ei esikoisen jälkeen onnistunut pissiminen ollenkaan ilman että suihkutti käsisuihkulla samalla. Kirveli ne tikkaukset niin hirveästi!!! Mutta se suihkuttaminen tosiaan auttaa, kuten Katakin jo sanoi.
Meillä siirryttiin kenties hätävarjelun liiotteluun, sen verran kovasti tuo eilinen lipaston kaatuminen säikytti. Nyt on kaikki lipastot ja hyllyt, jotka edes teoriassa voi saada kaadettua, ruuvattu kulmaraudoilla seinään kiinni... Jos vielä käärisi jokaisen lapsen pumpuliin ja lukitsisi teräslasikupuun...
Nyt siirryn tainnuttamaan näitä isompia poikia. Öitä!
Kreecher ja Antero n.2,5vko