En oo ehtiny/jaksanu käydä piiitkään aikaan koneella. Viikon ajan on ollu malttamaton olo et syntyis jo mut ei... Torstaina oli eka yliaikaistarkistus kun oli menny 10 päivää yli ja kaikki ok, 2-3cm auki,vauva ihan alhaalla ja paikat on ihan kypsät. Lääkäri sanoi että uskoo että käynnistyy lähiaikoina itestään mut eipä vaan näytä käynnistyvän. Huomenna kun viikkoja 42 niin uus aika äippäpolille ja eiköhän sitte ala käynnistelemään. Painoarvio on 3660g,saa nähdä kuin paljon heittää,esikoisesta painoarvio oli n.3800g ja poika painoi 4390g. Esikoinen syntyi 40+6 ja käynnisty itekseen lapsivesien menolla. Olo mulla on ihan ok,turvotusta ei juurikaan ole ja kaikki arvot hyvät. Jos huomenna sairaalaan jään niin ilmottelen sitte kun vauva on syntynyt. Ja ihan varmasti muuten jään sinne!!!
Onnittelut vielä kaikille vauvan saaneille :flower:
NallePuh rv41+6
Niin ja mua ärsyttää aika kovasti kyselyt että eikö vieläkään ym. Olen kyllä sanonu että ilmotan sitte kun vauva on syntyny. |O
Onnittelut vielä kaikille vauvan saaneille :flower:
NallePuh rv41+6
Niin ja mua ärsyttää aika kovasti kyselyt että eikö vieläkään ym. Olen kyllä sanonu että ilmotan sitte kun vauva on syntyny. |O