~KesäMassut 2007~

moonlight harmailee
Voih, kesäkuinen :hug: :hug: :hug:

Todella surullisia uutisia!!!
Koita jaksaa kaiken myllerryksen keskellä ja pidä itsestäsi huolta.
Sitten vaan nokka kohti uusia yrityksiä kun siihen on valmis.
 
elin
:'( Kesäkuiselle lämmin :hug:
Suuri suru, täällä yritämme kaikki myötäelää.

Noita synnäreiden lyhenteitä on aika paljon, aika monesta en minä ainakaan tiedä, mitä tarkoittavat. Eli kertoilkaahan niitä sairaaloiden oikeitakin nimiä, utelias luonne olisi kiinnostunut, missä kukakin synnyttää!
Harmi, kun ei taida olla yhtään kesämassua tulossa samaan sairaalaan...
 
Voi eikä..todella surullista kesäkuinen. Nää on maailman ikävimpiä asioita tämmöset :'( Voimia sinulle jatkoon. :hug:


(mun synnäri KOKS ja la 17.6)
Huomenna eka neuvolalääkäri ja jännittää kun siel on mulla kans joku opiskelijatyttö kattomassa..toivottavast ei sörki mua!!
 

Voih! Kesäkuinen, olen todella pahoillani puolestasi. Voimia ja luottavaista mieltä tulevaan! Sanotaanhan, ettei ihmiselle anneta raskaampaa taakkaa kuin kantaa jaksaa, mutta kyllä joidenkin ihmisten kohdalle tuntuu tulevan epäoikeudenmukaisen paljon kärsimystä. Onnea uuteen uuteen yritykseen, kun sen aika koittaa.


Manteli-76 ja masumatkaaja
 
Huomenta kesämassut!

Olipa tullut paljon tekstiä kun en ole viikkoon täällä käynyt. :)

Kesäkuinen, olen todella pahoillani puolestasi :'( :hug:
Ja paljon onnea uudelle yritykselle, kun sen aika tulee.

Voi pyhä sylvi, mulla on tänään aamupäivällä np-ultra, ja ei ole kyllä miesmuistiin jännittänyt yhtä paljon. Menen vasta ultran jälkeen töihin, joten täällä kotona pureskelen kynsiäni ja yritän kuluttaa aikaa.
En tiedä miksi jännittää niin paljon, tai no, tietysti lähinnä se, että onko kaikki hyvin siellä masussa. Mutta voi tätä jännityksen määrää, on fyysisesti ihan huono olo jännityksestä :\|


:heart: Hermoileva Nti Kesäheinä & salamatkustaja 13+1
 
Neiti Kesäheinälle tsemppiä tuohon jännitykseen!!..mulla oli kans aivan hirrrmusen jännät paikat tiistaina ennen sitä ultraa ja mahakin oli ihan sekasin :whistle: Mutta eihän siinä oliskaan mitään hauskaa elle vähän jännittäis :) Tule sit kertomaan kuulumiset!

Mulla oli just eka lääkärineuvola..hyvin meni. Juteltiin ja tehtiin sisätutkimus ja kuunneltiin sydänäänet. Oli jotenki vähän omituinen se lääkäri, sit se puhui ääneen tasaisella äänellä tähän tapaan tutkimusta tehdessään "Limat hyvät, kohdunsuu kiinteä ja kiinni, pituutta noin kolmisen senttiä, kohtu on suurentunut runsaasti mikä täysin normaalia. Joo, sinulla kaikki kunnossa ja sitten sydänäänten pariin." :LOL: Oli jotenki vaan hassu olo siinä haarat levällään makoilla.. Voi että oli taas kiva kuulla sydänäänet!! :)

Tiedättekö muuten mitä neuvolakortissa tarkoittaa tuossa veriryhmä kohdan yhteydessä nuo Rh ja va? Varmaan jotain minkä lyhenteet munkii pitäis tietää mutku en hoksaa... :ashamed: Jos olis joku viisaampi :)

Nyt pikku aamu-unet ja sit siivoussiivous...


vauvaunelma ja pikkune 11+4
 
Kesäkuiselle paljon voimia surun kanssa....tosi ikävää lukee että noin taas kävi... :'( Ei auta kun jaksaa eteenpäin..tiedän tuon tunteen keskenmenon kanssa kokeneena...ja sulla vielä suurempi suru kun niitä jo noin monta..

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 21:25 Pennonen80 kirjoitti:
Hiiviö: Synnytyspaikka siis Kokkola ja l.a 11.7
Ääh, mä olen vähän pihalla (ei aivot toimi näin aamusta)... eli sulla oli aiemmin LA 28.6? Sama pennonen? Ja haluaisit sit pysyä tässä pinossa, jos LA kerta siirtyy heinäkuulle? Vai onks toi LA nyt oikein?

Ja kaksi kohtaa nyt pisti silmään... eli....

Nipsu78 ja Hani-, sama laskettu ja sama synnäri :D

kolmas ja Muppelo, teillä myös sama tilanne! :D :D

Saapi nähä törmäättekö sitten :)

Mäkin muuten tajusin, että voisi olla meilläkin käyttö sille turvavyönalentajalle.... ollaan meinaan suunniteltu reissua Lappiin helmikuussa, joten aika monta kilometriä siitä tulee, varsinkin kun täältä Vantaalta lähdetään.
Eihän se kuitenkaan kauhean suuri sijoitus ole, mutta voi pelastaa vauvan jos huono tuuri käy...

-Hiiviö & Elvis 11+4-
 
Voih, Kesäkuista :'( :'( Jaksamista sinulle, varmasti rankka kokemus, kun jo takana noin useita keskenmenoja. Annat vain itsellesi nyt tarpeeksi aikaa toipua ja kyllä se siitä :hug: :hug:

Mua on alkanut nyt hirmusti jännittämään se ensi viikon np-ultra..just eilen juteltiin miehen kanssa, että tulee varmasti olemaan yksi elämän tähän astisista kokemuksista ihmeellisin ja ikimuistoisin! Onneksi on iltapäivästä, josko vauva olisi hereillä :) Ihan alkoi huvittamaan, kun joku oli kirjoittanut hyppineensä alapää paljaana, et vauva heräis =) ihan voisin itseni nähdä tuossa tilanteessa, huvittavaa :D

Meillä synnytyssairaala on kättäri Hgissä ja La siis 17.6, mikäli ei ultrassa muutu.

Ninnuli
 

Olihan se vauveli siellä tosiaan.. tänä aamuna käytiin Kotkassa np-ultrassa ja aika oli jo klo 7. Olo on ollut vähän sellainen koko ajan että onkohan siellä edes sitä vauvaa mutta oli ja hyvin voi =) Oli vaan vähän laiskalla tuulella kun kesken unien heräteltiin. Nyt vaan odottelen että pääsen töistä kotiin niin saa isommat sisaruksetkin nähdä kuvat.
 
Voi kiva kun on tuonne Kotkaankin synnyttämään tulijoita aika monta :) Just mietin tossa yks ilta et sit kun synnärillä on niin viitsiskö siellä muille äideille huikkailla että onko kukaan kaksplussan kesämassulainen kenties..? =)
 

Voimia ja myötätuntoa kesäkuiselle :hug: ! Täällä ollaan aika herkällä tuulella, joten tippahan tässä tulee linssiin :'( .

Herkkyyden on tuonut pintaan itselle tulleiden hyvien uutisten lisäksi veljeni pikkuisen 34 viikolla syntyneen vauvan vähän kurjempi tilanne. Vaavi joutui nivustyrän takia ihan rutiinileikkaukseen joka meni hyvin, mutta nyt tulehdusarvot ovat sitten koholla ja pikkuinen sairaalassa toistaiseksi. Varmaan oman odotuksen takia tällaisiin asioihin suhtautuu vielä paljon tunteellisemmin kuin normaalisti :'( .

Muuten kuuluu hyvää: Np-ultra oli tiistaina ja kaikki näytti olevan kunnossa. Pikku-kaveri sätki ja kiemursi niin paljon, että oli vaikea saada tarvittavia mittoja. Aika hellyttävää :heart: =) . Ihan uskomatonta, että sisälläni voi olla jo melkein 10 cm pitkä (jalkoineen) eläväinen ja liikkuvainen tyyppi, mutta en tunne sen olemassaoloa oikein mitenkään. Alkaisipa liikkeet pian tuntua!

Ja pikku katsaus parisuhteeseen: Seurustelu alkoi pikkuhiljaa n. kahdeksan vuotta sitten (aikamoista vääntöä ja ristivetoa pari ekaa vuotta, mutta ilmankaan ei kumpikaan voinut olla), yhteen muutettiin viisi vuotta sitten, kihloihin mentiin vuosi sitten, naimisiin viime huhtikuussa ja nyt siis kasvatellaan masua :) . Suhde on kehittynyt huimasti parempaan suuntaan parin viimeisen vuoden aikana, kun viimeinkin aloimme päästä eroon nuoruuden sitoutumiskammoista ja muista oikuista. Nyt kumpikin panostaa suhteeseen tosissaan. Mieheni on esimerkiksi ruennut tekemään koko ajan enemmän ja enemmän myös kotihommia, vaikka aluksi oli varsinainen liero niitä vältellessään. Ja sylikkäin makoilut silittelyineen sohvalla ja myöhemmin illalla sängyssä kuuluvat jokapäiväiseen ohjelmaan. Eli tyytyväinen olen :heart: . Ja erityisen kivalta tuntuu, että tähän on päästy melko pitkän eikä aina niin helpon tien kautta.

Ja Hiiviölle seuraavaan listan päivitykseen lisätietoja: Laskettu aikani on 2.6. (aiemmin 3.6 (vaihda jos viitsit)) ja synnyttämään on tarkoitus mennä Kätilöopistolle.

 
Ja päivit listan taas.. ja löysin kolmannen parin:

Katziina ja swerfiel! Sama synnäri ja sama LA :)

Mulla on hauskaa eikös vaan :D

Odottelen tässä että mies saa kasattua ittensä että päästää lähtee kauppaan.... *huokailee*

-Hiiviö & Elvis 11+4-
 
Eipä ole aikoihin tullu taas käytyä tääl. Mä kävin ma np ultrassa ja laskettu aika siirtyki sit lähemmäs. Eli mun la onki 3.6.07 ja synnäri salon seudun aluesairaala. Onkohan ketään muita tolos samaan aikaan sinne synnyttään. =) =) =) :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 09:10 vauvaunelma kirjoitti:
Tiedättekö muuten mitä neuvolakortissa tarkoittaa tuossa veriryhmä kohdan yhteydessä nuo Rh ja va? Varmaan jotain minkä lyhenteet munkii pitäis tietää mutku en hoksaa... :ashamed: Jos olis joku viisaampi :)

vauvaunelma ja pikkune 11+4
Rh = rheesustekijä eli onko veriryhmä esim. A+ vai A-
VA= veriryhmävasta-aineet, se on hyvä jos niitä ei ole.
Mikäli veriryhmävasta-aineita on, voi olla vaikeampi veripankista löytää sopivaa verta mikäli tarvitaan verensiirtoa.

Mukavaa päivää kaikille!
Anni ja vauva 10+2

 
Np ultrassa ollaan oltu, siellä se vauveli heitteli peppuaan, ihanaa todeta että kaikki tähän asti oli hyvin, nt oli 0,9 ja rv 13+5. Kyllä minua ennen ultraa jännittikin! Synnärilistaan voi minun osaltani laittaa HYKS, NKL (Naistenklinikka), La:han oli 1.6.07.
 

Yhteistyössä