:wave:
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani !
Olen ollut niin hätää kärsimässä ja huolissani massustani, että jäänyt paljon kommentoimatta. Nyt pikaisella kirjoituksella täällä...
Donskulta kiva kuulla kuulumisia, toivottavasti jaksat välillä aina kirjoitella. On se ollut varmasti hurja tunne nähdä oma pienokaisensa. Itsekin jatkuvasti nimittäin miettii, että miltähän neiti mahtaa näyttää. Välillä jopa mietin, että onko neiti neiti vai muuttuuko pojaksi syntymähetkellä. Täytyy sanoa, että toivottavasti ei; meillä on kaikki vaaleanpunaista. :ashamed: . Tosin, kun rakenne uä:ssä sanottiin, ettei epäilystäkään, niin miksipä siihen ei luottaisi.
Nimi: Me ollaan mietitty tytölle nimeä. Tai no minä olen lähinnä ehdotellut. Etunimestä ollaan jo 99.9% varmoja, tai minä olen jo 100% varma. Toisesta nimestä ei olla samaa mieltä mistään ja siitäkin "riitaa", että tuleeko kaksi vai kolme nimeä + sukunimi. Sukunimen valintaankin olen yrittänyt vaikuttaa eli minua vähän harmittaa, kun vauvalle tulee eri nimi kuin minulle, tuntuu, ettei kuulu perheeseen ollenkaan. Onko muilla yhtä hölmöä tunnetta ?
Vaunut: Olenkin aiemmin maininnut, että Carenan yhdistelmät ostettiin, harmaana.
Sairaalakassin pakkaaminen: Minulle on siitä vihjattu, että ei olisi haitaksi, vaikka sen pakkaisi, MUTTA...tuntuu, että se tuo huonoa onnea. Kurjaahan se on, jos sitä ei olisikaan sitten valmiina. Yritän taas tänään, mutta voi olla, etten vieläkään kykene sitä tekemään.
Minähän olin ajatellut viivytellä
Kelan hakemuksien kanssa, mutta vein ne sitten silloin, kun pakkolepoon jouduin, kun päätin aloittaa sen 50 päivää aikaisemmin. Tulee muuten hirveä taloudellinen kriisi, jos ei kerran töihinkään pääse. Minun äitiyslomani siis alkaa 11.4.
Milloin tulee muuten ensimmäinen maksu/siis raha?
Ristiäiset: En halua edes ajatella koko asiaa. En haluaisi ristiäisiä ennenkuin itse näytän edes kohtuu hyvältä. Siis en miltään norsulta. Ikävää, kun nekin pitää kahden kuukauden sisällä järkätä. Haluaisin todella miniristiäiset, mutta mies varmasti haluaa väkisin sukulaisensa paikalle, etteivät nämä loukkaannu; ahdistavaa.
Oma massu: Neiti potkii todella alas. Eilen tuntui potkut jopa äläpäässä ja tuntuu, että suoraan virtsarakkoon potki myös. :/ . Onkohan sekään normaalia, että niin alhaalla jo on? Lääkäri kyllä sanoikin päivystysultrassa, että vauva on alhaalla, mutta että noin alhaalla.
Toinen asia:
Eilen tuli jotain limaista vuotoa sekä aamusta että illalla. Liekö normaalia? Voiko olla valkovuotoa, ei tosin tuoksunut miltään? Pikkuhousuihin vain tipahti jotain märkää muutaman kerran. Olen miettinyt neuvolaan yhteydenottamista, mutta en ole varma, että jos turhaan... :ashamed: . Tosin luin, että ennenaikaisen synnytyksen oireena voi olla limainen/ tai muuten vain erite emättimestä. Kyllä kai tässä saa hermoromahduksen ennen synnyttämistä, kun ei koskaan tiedä, milloin pitäisi ottaa yhteyttä johonkin ja milloin ei...
Pepsukka81 ja massu 28+5.
P.s. Miten teillä voi olla niin korkeita sf-mittoja
, kun itsellä "vain" 24cm viikolla 29...Mutta kai se on yksilöllistä, vaikka vauvat kehittyisi samaan tahtiin. <br><br>