Vohveleita ja mansikkahilloa sekä kermavaahtoa tarjolla sunnuntai illan kunniaksi
Nyt tulee sitten varmaan pitkät turinat, ku mies lähti talotarvikkeita arvioimaan kylään.. Eli aika todella tylsää mulla kotona taas!!
Ebbuliini, puhu tuosta miten muut muistasivat esikoista ku tulevat katsoon vauvaa.. niin musta oli tosi ihana vinkki tuokin minkä jostain luin, että helpottaa esikoisen suhtautumista uuteen vauvaan jo ennen vauvan syntymää..kun lukee paljon kirjoja missä on vauva tulossa. Tai juuri jotain missä puhutaan siskosta tai veljestä.
Ja hengästyttää.. joo niin mullakin kun mäkiä kävelen ylös..ihan ku olis kunnon lenkillä ja vaan pikku mäki..
Hiiviö; nyt kun olen täällä näitä maidon tulo juttuja lueskellut, niin aika tosi monella jotka eivät odota ensimmäistä lastaan.. niin alkaa tuo maito aika aikaisin nousta. Itse tässä olen miettinyt, että koskahan se alkaa.. mutta luulen sen olevan vain tässä vaiheessa enemmänki toiskertalaisten ym. useampi kertalaisten juttu..
Tai ainakaan mulla ei mitään vielä näy.. heh.
Sitten kyselit siitä
nimestä..
Mulla meni niin, että jo ennen raskautumista tietenkin pikku tyttömaisesti olen nimiä miettinyt.. Ja niin jotenkin tyttöä olen miettinyt saavani, vaikka poikaa salaa toivonut..
Tytölle mulla oli monta vaihtoehtoa ja pojalle vaan yks hyvä.. ja nyt sitten kun tuleekin ultran mukaan se poika, niin yhtäkkiä mun mieli heittiki asian niin, että pojalle pitääki alkaa miettiin uusiksi nimee.. kun ei tiedä onkohan tuo sittenkään se paras mihin olen päätynyt. Ja tytölle olis nyt sitten varma nimi
Eli siis mun mielestä tytölle on niin monta hyvää joista sitten vaikee valita ja pojille niin vähän hyviä ja nyt vielä vaikeempaa. Mutta tytölle on nimi ja pojalle suht varma.
Mutta onko teillä niin, että enemmän ite mietitte nimeä ja mies vaan nyökyttelee mukana?? Meillä mies on sitä mieltä,että aikaa on ja ei ala mitään nimee oikeen sanoon.. jotku ehotukset kyllä lyttää heti, mutta muuta ei sitten sanokkaan.
Vyvyan, Puhuit noista väleistä teidän vanhempiin. Tosi kurjaa, että teidän äiti ei yhtään jakanut sun kanssa iloa vauvan tulosta. Ja se on totta, että kaikki eivät ole niin läheisiä vanhempiensa kanssa. Toisaalta, vielä on sulla liian aikaista sanoa miten asiat menee, joskus lapsen tulo lähentää suhteita ja annahan kun vanhempasi miettivät lapsen tuloa aikansa niin voi olla että asiat vielä muuttuu.
Mun miehellä on jännät välit sen vanhempien kanssa, ovat väleissä ja vanhemmat olisivat enemmänki kiinnostunu meidän asioista, mutta mies ei jaksa vastata aina puhelimeen ja muutenkaan ei halua kertoa mitään. Asutaan siis kaukana kaikista.. Sen äiti onki nyt mulle ruvennu soitteleen sitten välillä, ku tietää ettei poikansa sille vastaa aina.
Mulla taas on huippuläheiset välit mun koko perheen kans ja varsinki äitin ja mummon kans, ollaan monta tuntia päivässä messengerissä ja soitellaan muutenki pitkin päivää jos jotain sattuu.Tukevat mua paljon ja ovat tosi innoissaan tulevasta mummoudesta ja isomummoudesta. Mutta toisaalta, mulla on tosi nuoret äiti ja mummi, ehkä silläkin on oma juttunsa asiaan.
Miehen vanhemmat opettelevat aiheeseen mummo ja pappa, koska uutinen tuli heille niin uutena, yhtä uutena kuin minäkin. Ja minun perhe kuiten tiesi jo suunnitelmistakin.
Se mikä on nyt uutta, on se että mun mies osaa olla luonnollisempi ja paljon avoimempi mun perheelle kun omalleen. Se on tietysti ihana asia.
Kreecher, tuosta että saatte pojan.. niin voin kyllä kuvitella kuinka inhottavaa on kun muut odottavat tyttöä. Mutta tuskin tosiaan ajattelevat sen enempää mitä suustaan sanovat. Joten anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. kyllähän sitä toisaalta varmaan salaa saitkin toivoa sitä tyttöä, mutta tuskin sitä niin kovasti pettyy kun poika tuleekin. Ja vaikka hieman pettyy, niin sekin on luonnollista ja luvallista. Se terveyshän se kuitenkin on tärkein ja luulisi muidenkin tosiaan tietävän että sillä ei ole väliä vaikka poika taas tulee.
No eiköhän tässä tullut jo juttua ja nyt vielä yhden vohvelin tuohon viereen haen ja alan katsomaan Ghost Whisperiä.. huippu sarja!
Nyt hyvät illan jatkot ja palataan taas..
Moonlight