Iltaa !
Laiskottelen taas kirjautumisen suhteen.
Kreecher: Onnittelut pojasta ! Olen samaa mieltä, että tärkeintä on saada tietää, että vauvalla kaikki hyvin ainakin tässä vaiheessa menoa
!
Joku tarjosi lettuja, minä taidan jättää väliin. Vähän renttuilen taas... :ashamed: . Kyllä minä syönyt olen mielestäni todella hyvin, vaikka tuntuukin, että kaikki ällöttää. Karkkiakin teki eilen kamalasti mieli ja tänään ostettiin. Muutamia on tullut jo naposteltua ja ehkä illalla enemmän...
Nuuttipieni: Kyselin sairaudesta siksi, että itse sairastan syöpää. On ikävä kuulla, että sinuun on suhtauduttu sairautesi vuoksi negatiivisella tavalla, niin ei tosiaan pitäisi olla. Kysyin myös siksi, että olisin mielellään kuullut ajatuksia raskaudesta ja sairaudesta, jos itsellä on kokemusta. En siis missään nimessä halunnut olla yleisesti tungetteleva :hug: . Mutta olen myös sitä mieltä, että jokainen, joka haluaa pitää asian omana tietonaan, niin se on sallittavaa
.
Onnitteluja edelleen kaikille hyviä uutisia ultrassa saaneille sekä hyvistä neuvolakäynneistä
! Minä voin kyllä samaistua kaikkiin, jotka jännittävät rakenneultraan menoa, kun itse jännitin sitä NIIN paljon.
Kata: Meillä ei ole vielä mitenkään laitettu vauvaa varten. Välillä tuntuu, että haluaisi jo alkaa laittamaan, mutta sitten tuntuu, ettei ihan vielä olekaan valmis. Äidiksi kasvaminen ei tosiaan tapahdu heti, ainakaan minulle ja raskaus herättää edelleen moninaisia tunteita. Mutta oikeastaan meillä pitää kyllä löytää tilaa hoitopöydälle ja pinnasängylle sekä vauvan vaatteille eli järjestystä saa kyllä miettiä, että miten se onkaan yöllä helpointa heräillä sitten vauveli pesemään jne. Nyt jo ihmetyttää, että miten sitä oikein jaksaa nousta aina, kun olen sellainen unikeko, mutta ehkäpä sitä herää, kun on pakko herätä.
Oma massu: Pikkuinen massu edelleen minulla. Joku kirjoitti myös siitä, kuinka ärsyttävää, kun kaikki katsoo hämillään, että voi että, et mitenkään voi olla jo niin pitkällä. Ja miksi ihmiset heti luulee, että syömisestä se maha kasvaa, vaikka eihän se edes niin ole? ARRGGH! :kieh: . Minä ainakin olen ihan tyytyväinen, etten kanna jättimahaa edessäni, kun muutenkin kauhulla odotin isoa mahaa. Antaa muiden ihmetellä, jos haluavat. Pääasia taitaa olla, että itse tiedän viikkoni
.
Massu on täyttänyt tänään tasan viisi kuukautta eli 20 viikkoa. Aivan mielettömän hurjaa ajatella, että nyt alkaa kuudes kuukausi. Huh...
Massu on taas liikkunut vilkkaasti. Tuntuu liikkuvan aina, kun saa ruokaa. Ehkäpä tyllerö joutuu odottamaan päivän aikana sitä liian kauan. :ashamed: . Liikkeet on selkeästi tuntuneet useammin. Ultrakuvaakin tulee katseltua aina välillä ja hymy väkisin painuu huulille, kun ajattelen, että siellä on minun tylleröni. :heart: . On muuten uskomattoman vaikea ajatella, että hän, joka on siinä kuvassa, on minun massussani.
Mutta se tällä kertaa. Mukavaa viikonloppua kaikille.
massutyllerö 20+0.