Päivää!
Tää mamma nukku pätkissä, mut tyytyväisenä puoleen päivään... Mies myöhästy töistä, kun kumpikaan ei tajunnu herätystä ja torkku napsahti vahingossa pois päältä. Ei ollu eka kerta, mut yleensä tulee vaan kiire. Tällasta tää meillä välillä on.
Paljon on taas tekstiä, joten yritän nyt kommentoida... Romaania mahdollisesti tulossa.
\|O (*Otetaan amatsoni ensin jäähyltä, ettei unohdu...*)
Tervetuloa uusille ja kiitos onnittelijoille!
Ootko
Hiiviö viinin ystävänä tutustunu alkottomiin vaihtoehtoihin? Suurin osa näytti olevan vaan matala-alkoholisia, mut kyl mä ainakin jotain alle 1% uskallan vähän maistella. Vuoden vaihteeks ostin pullon Inglenook-nimistä valkkaria, jossa on 0,5%, eikä se pahaa ollu... Tosin seuraavan kerran kokeilen jotain muuta, kun toi ei ollu ihan mun makuun. Varmaan ton lopun joudun pistään pois, kun eihän ne kovin kauaa avattuna säily (vaikka oliski korkki päällä).
Mulla jäi
turvavyön alentaja ostamatta joulureissulle lähtiessä ja hyvin pärjäsin, kun mitään ei sattunu... Talvitakin kans vyö jää aika ylös, joten haluun ostaa sen ennen seuraavaa ajelua. Lyhkäsilläkin matkoilla jo hirvittää ilman.
Mä olen kans miettiny tuota
kasvatustyön vaikutusta äitiyteen... Ei se, jos asioihin perehtyneenä ja koulutuksen saaneena käyttää osaamistaan hyödyks, vaan se jos "suutarin lapset jää ilman kenkiä". Se olis noloo... Tässä siis samalla epämääräisenä vastauksena
ammattikyselyyn.
Moonlight-80 kyseli
virtsan pidätysongelmista... Mulla ei o muuten, mut välillä huomaan vauvan potkivan rakkoon. Runsastunut valkovuoto välillä hulahtelee ja aiheuttaa saman epämiellyttävän ja epämääräsen tunteen... Ärsyttävää, mut luonnollista.
Aika mielenkiintonen suositus mun mielestä toi
Coca cola... Hyvä juttu jos auttaa pahoinvointiin, mut siinähän on aika reilusti kofeiinia ja se ei o kovin suositeltava aine runsaassa mittakaavassa raskausaikana. Ite oon vältelly kofeiinipitosia, mut en kokonaan lopettanu kuitenkaan... Yritän vaan olla aiheuttamatta lapselle riippuvuutta. Tossa on tietty sellanen hyödyt / haitat juttu ja varmaan myös suositukset riippuu suosittelijasta. Voi olla että ite kittaisin Pepsi max -koukkuuntuneena ihan huolella, jos olisin pahoinvoiva ja toimis mulle siihen apuna...
Hirveetä
Hani sulla töissä toi asenne... :headwall: Pistää ihan vihaks tollanen joustamattomuus, kun ethän sä voinnilles mitään voi. Mä oon kans lisäsaikun hakemisen kannalla, jos vähänkin tuntuu siltä. Vähät siitä, vaikka töissä eivät tykkäis... Onhan sun hyvinvointi tärkeetä myös vauvan hyvinvoinnin takia.
Raskausarpia ei o ainakaan vielä ilmaantunut lisää, vaikka rasvailu on ollu vähäistä runsaasta saunomisesta huolimatta. Vuos sitten talvella ku lihoin, niitä tuli rintoihin ja reisiin vähän, mut on jo vaaleita... Ei huomaa, jos ei erityisesti kato.
Erroreista... Välillä tosiaan edelliselle sivulle palatessa teksti on siellä tallessa, mut ei kovin usein. Siihen ei siis ole luottamista, joten kanattaa muistaa se tekstin kopiointi ennen lähetystä kaiken varmuuden vuoksi. Bittiavaruus on rajaton...
Pepsukka81... Ei se masun kasvu kaikkia ilahduta. Se riippuu monesta asiasta, joten ei siitä omasta fiiliksestä kannata itteensä ainakaan soimata. Se, että tuntee erilailla ei tarkoita sitä, että olis huonompi. Ja voihan se olla, että säkin siitä masun kasvusta alat jossain vaiheessä tykätä. :hug:
Johtusko Ebbuliini noi sun pakarakivut kumarrellessa lihasten kiinnikekohtien jumiutumisesta tai nivelten löystymisestä? Allekirjoitan nimittäin itelläni. Apuja en kyl osaa neuvoa muuta ku tohon ekaan venyttelyn. Lisäks mulla on rustonpehmentymät... Ei ihme, että tekee välillä kipeetä. Voimia sulle, kuten myös
Hiiviölle ja muille selkävaivoista yms kärsiville!
Katalle voima :hug: ! Toivottavasti toi supistelu ja muu helpottaa... Kuulostaa tosi ilkeelle juilinnalle.
Vieraat vatsan taputtelijat on onneks tähän asti ymmärtäneet pysyä poissa mun masun läheltä. En tykkää, jos tuntemattomat tai melko vieraat tulee näpläämään, mut tutuille (sellasille joista pidän) sen suon. Ei o kyl kavereissakaan ku kaks käyny kokeilemassa ja toinen on tuleva kummi. Saa nähdä miten jatkossa. Toi katan vastaveto-idea on kyl houkutteleva... :kieh:
Tässä taitais olla tällä kertaa, kun ei tohon omaan (.):n kuulu ihmeempiä. Heipat seuraavaan kertaan... :wave:
- PikkuMyy-80 ja poikanen rv 18+3
*Muoks muoks*, kun pääs väärä määrä viikkoja lipsahtamaan jälleen. :ashamed: Nyt korjattu.<br><br>