Kylläpä oli taas huonovointinen päivä.. Pitemmän aikaa on mennyt jo hyvinkin tasaisesti, mutta tänään tuli aamupala lentämällä ulos, eikä oikein koko päivänä ole tehnyt mieli pistää mitään suuhun. Varmaan vaikuttaa edellinen yö, kun poika heräili vähän väliä ja olin aamusta asti kuolemanväsynyt. Toivottavasti menis tää viikonloppu vähän paremmin.
Nyt en yhtäkkiä muistakaan mitä täällä oli kyselty..
Tosi sieviä kuvia on ihmiset pistänyt ittestään näytille =) Kiva saada kasvoja nikeille! Mulla ei ole koneella tai netissä yhtään kuvaa ittestäni, eikä sellaista varmaan tulekaan.. Oon tavallinen vaalee, keskimittanen, normaalipainoinen, rilleillä tai ilman. Yleisilme on tässä parin viimeisen vuoden aikana päässyt vähän rupsahtamaan
Ja tervetuloa uudet kesämassut!
-ebbuliini rv 11+1-
Nyt en yhtäkkiä muistakaan mitä täällä oli kyselty..
Tosi sieviä kuvia on ihmiset pistänyt ittestään näytille =) Kiva saada kasvoja nikeille! Mulla ei ole koneella tai netissä yhtään kuvaa ittestäni, eikä sellaista varmaan tulekaan.. Oon tavallinen vaalee, keskimittanen, normaalipainoinen, rilleillä tai ilman. Yleisilme on tässä parin viimeisen vuoden aikana päässyt vähän rupsahtamaan
Ja tervetuloa uudet kesämassut!
-ebbuliini rv 11+1-