Ihania ultrakuulumisia oli taas tullu! Toivottavasti tosiaan lopuillakin on kaikki hyvin ja päästään jakamaan kuulumisia vielä sit kesälläkin.
Teppana... Ihanasti sun poikas sano!
On noi lasten aivotukset kyl ihania!
Mulle ei o ainakaan sanottu, että eri mittojen mukaan olis
eri viikot. Ihan samoja on mittojen mukaan ollu ku menkoista laskettu. Jännä kyl nähdä, miten eri kokosia vauveleita meil on, vaik sanotaan niitten kasvavan alkuun samaa tahtia. Nythän se tahti tosiaan kiihtyy, kun muuten alkaa olla valmis... Meillä vaan ei taida saada pituutta kovin ruhtinaallisesti, kun on sellanen perimä. Mut eiks pieni o söpöö? Mä tosin en o pieni... Oon vaan keskimäärästä lyhempi.
Minkähän takia sitä
nenäluuta ei sit kaikilta mitata, jos se on nt:ta tarkempi? Taidan kyl rakenneultrassa pyytää mittaamaan, jos ei muuten meinaa. Onhan se hyvä tietää.
Hiiviölle kiitos linkistä! Kävin jo kattomassa ja pistin muistiin.
Ebbuliini... Luin tuon kontiot vai korkkarit -vertauksen jostain sukupuoliketjusta tossa aikasemmin. Siel oli muitaki myyttejä, mut en nyt muista millä otsikolla se ketju oli. Täytynee yrittää hakee. Mullahan oli vähän tyttöolo ultraan asti ja sen jälkeen on ollu vähä sekava fiilis, kun sano pojaks. Kesän korvilla sit varmistuu...
Toivottavasti
Ninnuli pääset pian kirjottamaan sopparia loppuajaks. Suullinen sopimus on kyl ihan yhtä sitova, mut varmempi tietty kirjallinen. Toivottavasti ottaavat siel töissä uutisen hyvin vastaan.
Napakorusta... Onks teillä muilla koskaan tullu finniä lävärin viereen? Mulla tuli pari peräkkäin, vaikka pidin puhtaana. Sit siihen viereen jäi sellanen kumma pieni patti, ihan ku siellä olis joku möhnäpatti vielä eikä se millään lähteny pois. Se oli yks syy, miks korun otin pois, kun se patti veti korua vinoon ja se sit oli herkemmin tiellä. Ei se patti yhtään arka ole... Siks se onkin niin kumma. Vuoden se läväri kerkes vaan olla, mut sai nyt sit riittää.
Hani- kyseli peloista... Kyl mä tiistaisen ultran jälkeen rauhotuin, mut välillä tietty pelot kummittelee. Aika rauhallinen olo on kuitenkin ja innolla liikkeitä odottelen. Varmaan menee vuoden alkuun, vaikka joululle ekoja tuntemuksia toivon... Kun se istukka on vaimentamassa. Eilen illalla muljahteli, mut tais olla jotain muuta...
Kuvista... Tosi nättejä naisia ootte kaikki, jotka ootte kuvanne näyttäneet! Pitää mun varmaan hetkeks laittaa profiiliin jossain vaiheessa joku kuva tai sit jos nettiin osaisin... Tässä vaan on sellanen käytännön ongelma, että kuvat on tossa vieressä olevalla omalla koneella, mut se ei o netissä. Pitää siis kysyä mieheltä neuvoja. (Nyt profiilissa meidän puoltoistavuotias papukaijavauva.)
KuuttiPieni... Ei sunkaan tarvi kaikkee ostaa uutena, vaikka tuttavapiiristä ei tavaroita saakaan. Meillä sama tilanne ja ollaan jo nyt kahlattu osto- ja myyntipalstoja läpi. Kaupojen ilmareilla on myös välillä lastentarvikkeita, joten sieltä vaan kattelemaan. Pääsee paljon halvemmalla, vaikka hyvää tavaraa saakin. Toki kannattaa olla tarkkana sen kunnon kanssa. (Mulla tuli just ahaa-elämys, kun tajusin että saattaa olla yks paikka, mistä jotain voisin kysellä... Onneks siskoilla on kummilapsia.) Niin ja sit sen turvakaukalon ainakin voi tosiaan vuokrata.
Rasvaus / kuorinta... Mä rasvailen (nyt on kyl ahkerasta saunomisesta huolimatta päässy unohtumaan) ja kuorin sit välillä ihan tavallisella kuorinta-aineella, samalla pienrakeisella ku kasvot. Mul on Isabelle Lancray, eli hinnakasta, ja ajattelin ihan jotain Nivean tai Lumenen perustököttiä nyt ostaa kropan kuorintaan. Kerta viikossa on varmaan hyvä väli, siis kuorinnalla.
Oma (.) tuli aika lailla tuossa samalla, joten taustailun aika... Muksaa viikonloppua!
PikkuMyy-80 ja poikanen 14+0<br><br>