Huomenta kaikki kanssasisaret! =) Olen niin onnellinen kun sain viime yönä nukuttua, vihdoinkin...Edelliset yöt ovatkin menneet ihan harakoille |O Edellisenä yönä 7 minuutin välein ihmeellisiä supistuksia koko saakelin yön, vauva piti bileitään sen 7 minuuttia ja sen jälkeen minuutin pitkä suppis...
Onko kenelläkään mulla tällaista?Muuten päivät olleet supistelujen kanssa rauhallisia. Odottelen kovasti ensi tiistaita ja neuvolalääkäriä...Aion pyytää jotain lääkettä tuohon jumittuvaan ja hitsin kipeeseen kankkuun...Jollain muullakin oli samanlaista tuntemusta, mutta en muista kenellä! Miehen kanssa niin ja näin...Menetän hermoni sen kanssa iltaisin, itseäni kun vain nukuttais ja toista vaan p.anettais! Ihmettelee kovasti väsymystäni, koska olenhan päivän "vaan" kotona lasten kanssa ja siten voin hyvin nukkua vaikka monen tunnin päiväunet! Voi kökkö, se ei tunnu tajuuvan sitä, että tuo 1 1/2 vuotias ja kohta 6 vuotias vesseli tarvitsevat jotain muuta kuin nukkuvan äidin seuraa... Eikä myöskään se mene ymmärrykseen, että jos nukun vaikka vaan tunnin päikkärit, kun isot siskot ovat tulleet kotiin koulusta, niin se on pois yöunista...Eli jos nukun päivällä, yö menee ihan p.ersiilleen...Vali vali vali....Nyt loppu oma(.) :ashamed:
Eli nyt aiheisiin joihin halusin kovasti kommentoida eilen aamulla...mutta syystä tai toisesta ei onnistunut!=) Ainiin, jotain hyvääkin eilisestä katkoksesta...Sain luettua vihdoin ja viimein loppuun kaikki kesämassulaisten viestit alusta loppuun...Välillä itkin toisten menetyksiä, välillä hirnuin aiheiden kanssa! Harmittaa kun en tiennyt tästä palstasta mitään, ennekuin ihana neuvolatäti kertoi...Siis niin samanlaisia tuntemuksia kuin itsellänikin, pelkoja, odotusta, iloa...Mutta toivonpa minäkin, että vauvapuolella jatkettais samalla porukalla?! Tuntuu että nyt luettuani kaikki aikaisemmat viestinne, tunnutte niin paljon tutummilta!
Niin moni pyysi "lupaa" päästä kirjoittelemaan tälle kesämassut palstalle...Itseltäni se unohtui aivan täysin, pyydän sitä nyt anteeksi näin jälkikäteen! Eli minä vaan soluttauduin joukkoon noin mutkattomasti!
Hei nyt yritystä...Voikun se
KATAtulis nyt jo jotain itsekin kertomaan poitsustaan ja siitä miten synnytys nyt lopulta meni! Oli aivan ihanaa lukea
Moonlightin ja
Kattin synnytyskertomukset...Vaikka ensimmäisen tapauksessa kyllä ihmettelen suuresti lääkärien toimintaa...Mutta loppu hyvin kaikki hyvin...Onnittelut siis vielä kerran kaikille vauvautuneille ja tietenkin ahkerille opiskelijoillemme, joilla nyt sitten paperit kourassa! :flower: :flower:
Naureskelin ke-to välisenä yönä, kun tulin katselemaan uutisia täältä kesämassuista...Ihanaa että on joku toinenkin yökukkuja ja palstailija,
Jonina Itse en ole noita yöllisiä viestejä ole edes kehdannut laittaa, ajattelin et luulette mua vamppyyriksi tai muuten oudoksi!hihihih
Noh nyt sekin tiedetään,etten ole tässäkään asiassa ainoa...
Mulla ei ole
turvotusta missään muualla paitsi siellä...ei meinaa värkki mahtua tavallisiin pöksyihin. Täytyy varmaan ostaa sellaisia" mummo-mallisiabeigejäsloggilahjepöksyjä" Eli mistä johtunee tuo turvottomattomuus?
Ainiin... Tervetuloa
Satu-82 ja
Kesätuulia
Nyt laittamaan aamupuuroa pienimmille ja latailemaan pyykinpesukonetta! Pyykkiä paljon näin suurperheessä!
Ihana ilma, joten kaikki massulaiset ulos aurinkoon...Vaikka vaan lepäilemään...Rupsuttamaan pihamaata...Ihan tekemään sellaista mikä hyvältä tuntuu!
Jaksamisia kaikille ja oikein hyvää ja aurinkoista päivän jatkoa!
Terveisin MHP ja "bilehile" 36+1 (perässä tullaan...oottakaa mua siellä vauvapuolella, pliis... =) )