~KesäMassut 2007~

Hani- harmaana
pikaisesti tulin kommentoimaan, että minäkin voin sinne kokoontumiseen tulla. pahoittelen saamattomuuttani ja kieltäydyn ottamasta ohjia käsiini. et jos joku vaan kykenee sen tapaamisen järkkää ni olishan se aika jännää nähdä ihmisiä keiden kanssa on niin paljon täällä jutskannu.
 
Jonnakar harmaillen
Moi kaikille!

Nopeasti omaa napaa ja painoarviosta.. Olin tänään siellä äippäpolilla ja vauva on jo 2,2kg.. Eli ensi viikolla mennään kanssa tuohon sokerirasitustestiin (epäilivät kyllä ettei sitä ole, mutta tarkistetaan) ja kolmen viikon päästä, rv34+4 mennään taas tarkistuksille.. Vihjaistiin mahdollisesta käynnistyksestä noin rv37-38.. Eli toukokuun lopulla..

Niin ja... Näin pallit!!!! B) kätilökin sanoi, että aika selkeästi näkyy, ettei tuosta voi muuta paljon päätellä.. =) (Mies on toivonut koko ajan tyttöä ja jotenkin tempauduin siihen mukaan myös.. Tuttipullot on kyllä kaikki hankkimani sinisiä, kuten myös tuttiketjut ja tutit ym.. :snotty: että kaippa olen jossain sitä poikaa sitten uumoillut....)

Terveisiä kaikille kovasti, älkääkä rehkikö nyt liiaksi, vaan yritetään nauttia alkavista kesäpäivistä! =)
 
Ihan katkipoikkiraato eli suomeksi väsynyt... Eli pikaisesti vaan kaikille iltaa minunkin puolestani.
Tuo Turun seudun tapaaminen kuulostaa kauhean kivalta idealta, tosin on mulle ihan liian kaukana.

Olisiko uudenmaan alueella innostusta tavata? Espoo/Vantaa/Helsinki/Lohja/Hyvinkää... Mitä tässä nyt onkaan. Mä asun aikalailla noiden mainittujen keskellä. :D

Mut nyt nukkumaan. Yritän palata asialle huomenna.

Niin ja se piti mainita, että ei minusta aina tarvitse kommentoida, kommentoi silloin kun siltä tuntuu. Minusta ainakin on yhtä kiva lukea niitä "omia napoja" -vertaistukea nääs! ;)

Öitä!

Kreecher ja Antero 31+4
 
Täältä löytyis ainakin siihen Uudenmaanalueen tapaamiseen kiinnostusta. Asun itse Helsingissä ja autolla olisin suuntaamaassa, olis se sitte missä vaan. Jo tuota Turkuakin ehdin miettiä, mutta sinne ajaa kuitenkin ainakin pari tuntia, joten taitaa multa jäädä lähtemättä.

Olisko muitakin?
 
Katti71
Aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille!

Neuvolassa kävin eilen ja kaikki tuntuisi olevan kunnossa.
-pissa puhdas
-verenpaine 112/70
-Hb 131 (noussut ilman rautaa, alimmillaan 122)
-painoa tullut kuukaudessa 800g (kokonaispainonnousu nyt 3.5kg)
-sf-mitta 32
-vauva rt:ssa, pää aikas alhaalla, syke 156

Terveydenhoitaja kyseli haluanko mennä vielä lääkärille, joten se on sitten kahden viikon päästä. On se ihan hyvä tarkistaa tuo kohdunsuun tilanne, että vähän tietää "missä mennään" ;)

Aika käy kyllä jotenkin pitkäksi, ei malttaisi millään jaksaa odottaa enää tätä loppuaikaa. Ottaa pattiin, ettei pysty entiseen malliin tekemään asioita ja mieli palaa jo pitkille lenkeille... Pinnakin on välillä niin kireällä, että oikein pahaa tekee :(

Se ainakin vähän lohduttaa, että niitä sokeriarvoja ei tarvitse enää mittailla kuin kaksi viikkoa ja normaaleina ovat pysyneet. Sormenpäät vaan ovat ihan täynnä reikiä ja kovettumia :/

Vauvalle ei ole vielä laitettu mitään valmiiksi, uusi turvakaukalo on kyllä jo hankittu, edellinen oli neljän lapsen jälkeen melko repsahtanut. Vaunuihin pitäisi hankkia vielä uudet ilmakumirenkaat, täällä maalla kun tiet ovat joskus pelkkää sepeliä, niin renkaita saa paikata tiheään ja nyt vanhoissa ei enää ilma pysy sisällä.

Äitiysrahapäätös senkun vaan viipyilee jossakin, olisi mukava jo saada se pakkauskin. Ei tuo äitiysloman alku oikeastaan asioita muuta suuntaan tai toiseen, olenhan jo 12 vuotta ollut kotiäitinä, mutta niitä uusia pikkuvaatteita olisi jo kiva päästä hypistelemään :)

Voikaapa kaikki hyvin ja muistakaa lepäillä!

Katti ja maha 33+3
 
Joo, mäkin haluan Uusimaa-tapaamisen! Itse majailen Keravalla ja junalla pääse äkkiä melkein mihin vaan...

Tää kirjoitus tulee olemaan vaan pikainen katsaus omaan navan tilanteeseen, siillä meillä on se remontti kesken, oon tästä just lähdössä maalamaan seinää! Kävin töissä yrittämässä pari päivää ja eihän siitä mitään tullut. Oon siis saikulla nyt loppuun asti, kävin sillä samalla työterkalla, joka viimeks oli tosi töykeä. Nyt se oli ymmärtäväisellä päällä ja toivotteli vielä tsemppiä synnytykseen lähtiessäni, outoo...

Eilen oli eka varsinainen synnytysvalmennys, aikamoinen informaatiopaketti! Oli kiva päästä näkemään salit ja huoneet niin osaa vähän jotenkin paremmin kuvitella, rauhoittavaa. Oli myös mahis kokeilla ilokaasua ja aquarakkuloita, en tosin halunnut kumpaakaan. Ens viikolla on vielä lapsivuodeaika/vauvanhoito-valmennus ja sitten henkilökohtainen 1h synnytyskeskustelu kätilön kanssa.

Jep, remontti kutsuu...

Sisi ja Toivo 33+0
 
Heipat!

Äh miten ärsyttää tää palstan tökkiminen. Eilen meni koko kone tilttiin ku kirjauduin ja luin juttuja...

Tuosta tapaamis-asiasta innostuneena aattelin kirjottaa. Oisko täällä Oulun seudulla innokkaita immeisiä tapaamisiin?
Mulla ainakin niin vähän äiti/vauvatuttuja, että olis mukava tutustua uusiin kasvoihin. Täällä 'susirajan' takana kun ei paljoa lapsiperheitä ole..
Ja joskus tahtoo mukaan myös uudenmaan tapaamisiin?! Jos vierailu sallittua? =) Ite tulee muutaman kerran vuodessa Lohjalla käytyä eikä oikeen sieltä suunnaltakaan vauvatuttuja löydy.

Hengenahdistusta on ollu täälläkin. Tosi inhottava tunne ku ei taho happea saada. Myös jaloissa joskus outoja tuntemuksia, kuin ois kovien treenien jäliltä maitohapoilla.

Oli kyllä muutakin kommentoitavaa, mutta lahopää mikä lahopää..

KuuttiPieni ja Hilmuska rv32
 
Tosiaan on lahopää..
Piti kysyä, että mistä tietää millon oikeasti täytyy lähtä laitokselle? Siis kun on jo nyt ollu kipeitä monen tunnin suppareita, niin mistä ihmeestä tajuan, että on tosi kyseessä.. Siis jos ei käynnisty vesien menolla.. Oon vissiin tyhmä, mutta öisin varsinki tulee pähkäiltyä näitä asioita. Niin ja kun Synnärille EI saa soittaa, eivät anna ees numeroa. Eli täältä parinsadan kilsan päästä pitäs sit turhankin takia mahollisesti monta kertaa lähtä näytille?? Hitto mun tuurilla vauva syntyy kotia...

Toivottavasti joku osais neuvoa nii tuo ahistus vähän helpottais.. =)

Nii ja Pepsukka, tuu kaffelle huomenna kaupungille :) Ukko menee ouluun koulutukseen nii saa yksin rauhassa shoppailla vaaville vaatetta ja tavaraa, tai siis ilman valittavaa ukkoa :p muuten seura ei kyllä olis pahitteeksi :)

KuuttiPieni
 
Eikös se ole lähtö eessä jos 2 tuntia on tullut säännöllisiä supistuksia ja jos niitä tulee esim 10 minsan välein,varsinkin jos matkaa on noin paljon.
Veden meno olis helppo mutta tuo tietty kun on matkaa ja kun ei tiiä kuinka synnytys etenee.

Mutta se että kun ne supistukset on säännöllisiä ja todella kipeitä.Se ripulivertaus oli hyvä.ELi on kuin ripuli olis mutta vähän eri paikassa.Polttaa ja samaan aikaan kovettuu maha ja ne supistukset kestää siinä minuutin verran.

Joo,Pikku-Myy,oonhan sanonutkin että maha iso jo.Ja sitäkin hokenut että pakko pojan on kasvaa kun mahakin kasvaa.
Ja harvalla littanasta mahasta mitään vauvaa tulee,pakkohan sen on kasvaa ja näin loppua kohden enenevissä määrin.

Tiiän kyllä naisia joilla on ollut tämän kokoinen masu jo alta 20 viikkoa.Silti ei heillä lopussa mitään jättivattaa ole ollut.En tiiä mikä sen sitten tekee että toisilla kasvaa nopeeta ja toisilla hitaammin.

Mut sen tiiän että aina se on joko liian iso taikka pieni!!Ainakin muitten mielestä.Musta mulla on ihan sopiva.

Huominen äitipoli vähän jännittää...Ja vielä se että ei saada tuota vajaa 2 vuotiasta hoitoon.Tyttö kun on niin pelokas että mitähän käynnistä tulee...???

Onko ketään muuta kellä ei muuten ole mitään raskausvitsauksia?siis ei supistele,ei kolota eikä särje,ei turvota?
Tuntuu että monella on jotain kremppaa,ja on vähän tylsää kun ei voi valittaa!!! :ashamed:
Noo...ei ihan noin mene.Kiitollinen olen ettei ole vaivoja.
Keskustelua vaan ei saa vaivattomuudesta!!! :D

Jaahas,meen jatkamaan pojan huoneremonttia.Patjan hain juur,revittävä se yläkertaan vielä.

vointeja ja täällä tosiaan voisin Turun treffeille taikka esim H-linnaan tulla.No,mulla treelle ja hkiin sama kuin turkuun,noin tunnin matka...

kata 33+5
 
Kata, minäkin olen voinut niin hyvin, että palstaa lukiessa aina välillä on jotenkin syyllinen, mutta samalla tosi kiitollinen olo kun niin monella muulla on niin vaikeaa, ja itsellä ei oikein mitään. Pyöräilen edelleen töihin ja harrastan muutenkin liikuntaa, elelen niinkuin muutenkin, tosin vauhti on kovasti hidastunut. Eikä mihinkään koske. Välillä on tietty tosi epämukavaa ison mahan kanssa, mutta se kuuluu asiaan eikä siitä oikein passaa valittaa (vaikka valitankin välillä... ). Kaikki on vaan tosi hyvin. Levottomat jalatkin asettuivat totaalisesti magnesiumkuurilla (kiitos vinkistä neuvojille!). Välillä tuntuu hölmölle, kuin rehentelisin jotenkin tai yrittäisin esittää urheaa, kun ihmiset huolissaan surkuttelevat miten hankalaa mulla täytyy jo olla (maha on jo niin ison näköinen) ja päivittelevät, kun sanon että voin hyvin. Hassua, että aina on jostain syyllinen olo, jos ei saikulla makaamisesta niin sitten siitä, että on hyvä olla. :LOL:

Naru 31+2<br><br>
 
Pepsukka81 harmailee
Pikaisesti:

Hani: Minulla painoarvio viikolla 32 1.4kg ja kun niitä käyriä tosiaan katselee, niin minulla menee hieman alakäyrän alapuolella. Kyllä minua ainakin huolettaa, jos vauva syntyy ennenaikaisesti.

Kuuttipieni: Mihin aikaan huomenna pyörit kaupungilla? En ole ihan varma ehdinkö, mutta mielellään tulisin kahville (tai no en juo kahvia :) )...Voisiko yksityisviestinä laittaa puh.numeroa tms., jotta voisi ilmoitella ??

Oma massu: Minulla on tullut massu esiin !!!! Voi jopa päätellä, että odottaisin vauvaa :) !!
 
Pepsukka81 harmailee
Pikaisesti:

Hani: Minulla painoarvio viikolla 32 1.4kg ja kun niitä käyriä tosiaan katselee, niin minulla menee hieman alakäyrän alapuolella. Kyllä minua ainakin huolettaa, jos vauva syntyy ennenaikaisesti.

Kuuttipieni: Mihin aikaan huomenna pyörit kaupungilla? En ole ihan varma ehdinkö, mutta mielellään tulisin kahville (tai no en juo kahvia :) )...Voisiko yksityisviestinä laittaa puh.numeroa tms., jotta voisi ilmoitella ??

Oma massu: Minulla on tullut massu esiin !!!! Voi jopa päätellä, että odottaisin vauvaa :) !!

Pepsukka81 ja massuneiti 32+4
 
Anskuli1978 harmaana
En jostain syystä pääse nyt kirjautumaan, vaikka käyttis ja salasana varmasti oikein!!! Murrr, no onneks tää käy näinkin.

Terveisiä Tukholmasta!!! Reissu meni hienosti, ihanat ilmat!!! Syötiin (ehkä liiankin) hyvin, shoppailtiin ja käveltiin, käveltiin ja käveltiin. Ihmeen hyvin sitä jakso, mutta istuma/tuoremehu/limutaukoja piti pitää usein, koska jalat väsyi tosi nopeesti. Kerran vanhassakaupungissa iski niin kamala väsy, eikä penkkiä näkyny missään, että pillahdin itkuun kun vihdoin pääsin istumaan. Hävetti pillittää keskellä kaupunkia mahoinensa, kun tuntu että kaikki katsoi merkitsevästi "ne hormonit...". Mies oli yli-ihana ja huolehtivainen koko reissun. Ymmärsi mun väsymykset, krempat ja rissaukset ihanasti ja jaksoi pitää huolta ja helliä, vaikka varmasti oli väsynyt hänkin. Vauvan vaatteet ja -tarvikkeet jäi ostamatta. Siinä vaiheessa kun piti mennä Åhlensille ihastelemaan, olin niin poikki että en vaan jaksanut. Löytyyhän niitä täältäkin. Itselleni shoppasin mammapaidan ja ihanat valkoiset pellavahousut kesäksi. Niissä on sellainen vyötärö, että housut tod.näk käy synnytyksen jälkeenkin.

Kun päästiin kotiin, piti mennä suorilta päikkäreille, mutta astuin sitten olkkarin matolla olleen kimalaisen päälle! Taannuin täysin pikkulapsen tasolle ja itkeä pillitin eteisessä kun mies tuli postilaatikolta. Mies hoivas ja sit piti tietysti soittaa äidille. Tuli jo mieleen että onko näin mammantytöstä edes vastuulliseksi äidiksi, hmph. Selvisin kuitenkin hengissä :p , mutta nyt en viitsi edes yrittää tunkea kenkää turvonneeseen jalkaan, eli tuli kotipäivä.

Hiiviö , en löydä itseäni ensimmäisen sivun kesämassujen listalta ja jos olen ymmärtänyt oikein, sinä osaat sen päivittää?? Eli olen Anskuli1978, 28v, esikoista odotellaan syntyväksi juhannusaattona 22.6. ja Jorviin olen menossa synnyttämään.

Kolmas kirjotteli öistä ja huonostinukkumisesta. Heräilen nykyisin tosi usein yöllä enkä meinaa saada sen jälkeen unta. Päivät olen kuin nukkuneen rukous ja tuntuu ettei selviä ilman päikkäreitä. Helppoahan se nyt lomalla on, mutta entäs ens viikolla kun pitäis mennä töihin?? :/

Painoarvioista, mulla ei ole missään vaiheessa tehty mitään painoarviota. Täytyykin muistaa kysyä seuraavan kerran neuvolassa 4.5. Ootteko muuten ajatellu, että kohta on jo toukokuu, jee!!!

Uudenmaan tapaamiseen haluaisin minäkin, vaikka näin tuore palstalainen olenkin. Kai miutkin mukaan huolitaan...

Hämäläiset kiinnostavat myös. Olen itse Hämeenlinnasta kotoisin, asunut Espoossa syyskuusta 2003. Hämeenlinnassa käyn aika usein, joten jos satun paikkakunnalla olemaan, voisin tulla teitäkin tapaamaan. Ihan mietityttää onko tuttuja...

Kata32 ja Naru kirjoittelivat oireettomuudesta. Mä en suoraan sanottuna edes tiedä onko mulla ollu yhdenyhtäkään supistusta, epäilen jo olevani epänormaali... Aina sillointällöin vatsa menee kivikovaksi, mutta kestää kyllä huomattavasti pidempään kuin muutaman sekunnin. Kertaakaan ei ole sattunut, enkä osaa yhdistää niitä mihinkään rasituksiin yms. Niitä vaan on joskus, enkä kyllä itse pidä edes suppareina. Tosin vauva (tekonimi Jorma) on kovin eläväinen, joten sen puolesta saan olla huoletonna. Kaikilla (tietääkseni) ne supparit alkaa jossain vaiheessa, joten maltan kyllä odotella! :)

Huh, tulipas taas tekstiä... Nyt vähän siivoilemaan, ,boring :/


T:Anskuli ja Jorkki 30+5
 
Uudenmaan tapaaminen: Meniskö liian pitkälle jos tavattaisiin vapun jälkeisenä viikonloppuna eli 5. tai 6. toukokuuta? Niin ja missähän sitä sitten nähtäis..? Helsingissäkö vai muualla? Ideoita peliin, siskot! Vois mennä vaikka syömään johonkin niin saadaan rauhassa istua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 16:19 Sisi kirjoitti:
Uudenmaan tapaaminen: Meniskö liian pitkälle jos tavattaisiin vapun jälkeisenä viikonloppuna eli 5. tai 6. toukokuuta? Niin ja missähän sitä sitten nähtäis..? Helsingissäkö vai muualla? Ideoita peliin, siskot! Vois mennä vaikka syömään johonkin niin saadaan rauhassa istua.
Ei varmastikaan mene liian pitkälle tuo ehdottamasi viikonloppu. Ei tässä varmaan aikaisemmin ehtiskään, vappukin kun on jo parin viikon päästä. Helsinki sopii ainakin mulle hyvin. Sinne on helppo töräyttää junalla täältäkin. Johki ravintolaan tosiaan vois mennä. Mä en kyllä tiedä ainootakaan ravintolaa Helsingistä, mutta ehdotelkaa te jotka tiedätte. Täytyy ottaa sitten jossain vaiheessa vähän lukua kuinka moni on tulossa ja varata pöytää.
 
No niin...

Mies lähti johonkin infotilaisuuteen, joten saan rauhassa istuskella koneella. Päivällä oli pakko päästä Lepopisteeseen, kun alkoi olla lantio liian jumissa. Teki taas niiiiin hyvää.

Mä siis kokosin sen isyyspakkauksen, josta on ollu puhetta... Annoin sen miehelle syntärilahjaks ja sain aikaan aikamoisen hämmennyksen. Ei tosiaan osannu odottaa, mut sano kyllä tykkäävänsä. Laitoin siihen tavaraa miehelle ja sit vauvajuttuja. Sillai yks asia joka vuodelle. :) Siel oli miehelle mm. Original dad -sukat, Baby blues -kirja, Vauva - omistajan opas (eli vauvamanuaali miesten kielellä, hauska mut ihan pätevä), konjakkia ja viskiä minipullot, Isä -lehti (neuvolasta) ja korvatulppia. Synnärille mukaan ristikkolehti, salmiakkia, colaa ja olutmakkaraa. Vauvan hoitoon tuttipullo ja korviketta, muutama vaippa, väriä vaihtavia kylpyankkoja, vauvan sukat ja kaks t-paitaa (love made me ja daddy´s favorite boy). Tulikin lueteltua näköjään melkein kaikki...

Niistä unista piti kertoa... Eka oli siis sellanen että nukkumaan mennessäni vauva mukelsi ihan mielettömästi ja punki itteään mun masua vasten. Tuntu inhottavalle, joten painoin varovasti kädellä vastaan. No poikanen jatko silti punkemista ja siirty ylemmäs, jolloin sen kasvot alkoi näkyä masun läpi... Siis nous sillai koholle korviin asti, jolloin näin kasvonpiirteet. Rauhottelin siinä ja silittelin. Pusunkin annoin poskelle, mut en tajua miten taivuin sillai. :LOL: Sit jäi sellanen kummallinen vibra masulle ja huolestuin, mut sit se uni jo loppuikin.

Se synnytysuni oli aika hämmentävä... Olin ihan oudossa paikassa kaikessa rauhassa, kun vasempaan nivuseen tuli ihan ku jättimäinen suonikohju. :LOL: Painoin eka sitä ja sit alko supistaa, vedetkin meni sit hetkee myöhemmin. Menin johonki kalliolle istumaan ja sit alko jo pää syntyä. Jarruttelin sitä pitämällä kättä edessä siihen asti, että mies kerkes pyyhkeen kanssa ottamaan vastaan. Sit mä imetin. Myöhemmin oltiin lähdössä sairaalaan, mut halusin pakata kassin... Mitään reppua ei kuitenkaan löytyny ja tuli siitä kauhee hätä. Se uni päätty siihen. Ihmetyttää vaan, kun synnytys oli niin äkillinen ja odottamaton tossa unessa ja sit kuitenkin oli tosi lämmin kesäpäivä.

Sukupuolta en kummassakaan nähny, mut sellanen tunne oli koko ajan, että poika se on. Jännä, että oon varmasti aikasemminki nähny jotain vauvaan liittyviä, mut ne on heti unohtunu. Raskaana muistan kyllä olleeni monessa unessa. Se sairaalakassi on muuten edelleen pakkaamatta...

Perhevalmennuksen eka kerta oli eilen... Aika paljolta vaikutti asiat sillon alussa, kun käytiin läpi mistä illan aikana puhutaan. Ei kuitenkaan ollu kovin paljoo. Video katottiin Tyksissä synnyttämisestä ja puhuttiin raskausajan seksuaalisuudesta ja muista sellasista. Osa jutuista meni vähän ohikin, kun poikasella oli jumppatunti samaan aikaan ja mua nauratti hetkittäin ihan hirveesti se mukellus.

Mites on Turun seudulla asuvat ja muut tapamiseen mahdollisesti osallistuvat... Maistuuko meksikolaistyyppinen ruoka? Vai haluutteko tavata muuten ku ruuan parissa? Tietäisin yhden kivan raflan, mikä vois olla ainakin vaihtoehto. Vähän aikaa täällä asuneena en kauheesti paikkoja tiedäkään... Muilla ideoita? Mikä meillä olis hyvä ajankohta?

Kata... Tosiaan muitten mielestä on aina iso tai pieni masu, siis liian sellanen. Naapurin täti sano että pieni, terkkari sano muhkee, osa sukulaisista oli yhtä ja toiset toista mieltä. Samoin tuli eriäviä mielipiteitä siitä, viittaako masun muoto tyttöön vai poikaan. Huoh... \|O Ihan hyvä masu se on ja sieltä kuoriutuu varmasti tyttö tai poika. Kun vaan kaikki sen tyttömahdollisuudenkin ymmärtäis, kun ovat liiankin varmoja veikkauksesta. Välillä tuntuu, että tyttö ei kelpais... Pääasia, että masu ja asukki sen sisällä kasvaa ja voi hyvin.

Pepsukka... Hienoa, että sullakin on masu pullahtanut esiin. :) Toivottavasti sullakin raskaus jatkuu nyt hyvin ja vauva ehtii kasvaa rauhassa. Voimia edelleen... :hug:

Mulla kans masussa x-jumppaa!!! Voi että on sitten villiä toi jytkintä ja mukellus tuolla, kun joka suunnasta ja suuntaan tulee tälliä ja ympäri masua pitää punkea. Välillä jo mietin onko siellä kaikki kunnossa, kun tuntuu niin ylivilliltä, mut kai poikanen siellä nyt pitää loppubileitä, kun kohta on liian ahdasta. Onneks saan nukuttua... Paitsi tänään aamulla, kun amatsonilta tippu peitto häkin päältä (enkä jaksanu nousta laittamaan takas) ja huuti puoltoista tuntia putkeen. Jäähytys kun ei tehoa, niin yritetään nyt saada se lopettamaan huutaminen sillä ettei reagoida huutoon. Vastataan ja jutellaan vaan sillon, kun on nätisti. Hermoja vaativaa hommaa... :headwall:

Kauhee nälkä... Täytynee siirtyä keittiöön jotain vääntämään, kun ei se annos ihan itestään taida eteen ilmestyä. :p Seuraavaan kertaan... :wave:

PikkuMyy-80 ja poikanen 32+5
 
Pikasesti Pepsukalle!
Huomenna oon joskus yhentoista ja kolmen välillä kaupungilla. Ja kaffetta en juo minäkään :p
Yritin pistää sulle y-viestiä, mutta ei onnistunut.

No sainhan laitettua ku tarpeeks yritin, kaipamse perille tuli.. Ottaapi hän sitten yhteyttä jos haluaapi!
:)

KuuttiPieni<br><br>
 
Olen laiska enkä nyt jaksa kirjautua:ashamed:
Olen myös kiinnostunut siitä Turun tapaamisesta ja mulle ainakin sopii jossain ruokaravintolassa tapaaminen. Itse en kyllä Turkua liiemmälti tunne, joten te jotka olette Turusta saatte päättää paikan :)

Unista: mä olen nähnyt kaksi kertaa unta vauvasta. Toisella kerralla vauva oli tyttö ja toisella kertaa poika. (emme tiedä kumpi on tulossa, eikä mulla ole oikein mitään fiiliksiäkään kumpi on tulossa)

Mulle ei ole myöskään tehty vielä kertaakaan mitään kokoarviota ja lääkärillä olen käynyt vain 2 kertaa ultrissa. Toisessa ultrassa ei edes tehty sisätutkimusta, joten en tiedä miten tilanne tuolla alakerrassa. Supistuksia tulee silloin tällöin, mut hyvin harvoin kivuliaita.

Myöskään mulla Kata ei ole juuri mitään vaivoja. Töissä olen pystynyt olemaan hyvin ja tekemään kaikkea kuten ennenkin. Nyt mulla ei tosin ole kuin 3 työpäivää jäljellä :D Sen jälkeen alan kotona valmistautua vauvan tuloon, sillä kaikki vaatteet on vielä pesemättä ja muutenkin kaikki laittamatta valmiiksi.

Nyt en enää muista mitä muuta piti kommentoida, mut palaan myöhemmin.

mama-75+baby 33+2
 
Anskuli1978; Sori!!! Lisään sut listaan heti nyt kohta... heti kun ei pääse kirjautuu, niin seuraavalla kerralla on jo unohtunut :ashamed:
Mä olen myös menossa Jorviin synnyttämään, saapi nähdä törmätäänkö :D

Ja siitä tapaamisesta, niin mä voisin vaikka myös ängetä mukaan, tuo Helsingin keskusta sopii oikein hyvin, Junalla pääsee kätevästi tästä Vantaalta. Jos syömään ollaan menossa, niin mä voisin ehdottaa Grande Grill;iä, se on ihan keskustassa, asemalta n.10min kävelymatka... Aika lähellä stokkaa. Kiva paikka, hyvä ja edullinen ruoka :p Niin ja molemmat päivät (5 tai 6 toukokuuta) sopivat ainakin mulle, miten sitten sovitaan.

Hui kauhee, kun ei sopis puhua syömisestä, mä en saa enää syödä kun huomenna sinne sairaalan seurantaan, niin eikös vaan tee kaikkea mieli kovasti :headwall: Kyllä paasto on sitten mukavaa. Aamu 7 pitää olla jo sairaalassa, saa nähdä miten pääsen ylös.

Mutta se piristää aika paljon, että aika varmasti uskon, että nyt sen ultran tekevät, ihana saada vähän osviittaa missä mennään :)

Tulen sitten illalla kertomaan kuulumisia, kunhan pääsen takaisin kotiin.

-Hiiviö & Elvis 31+3-

 
No voi hitto vieköön tätä sivustoa! Unohdin kopioida ennen lähettämistä! ja kaikki taivaan tuuliin. Voihan /)&/("#¤

Yritän nyt vielä uudestaan:

Eli Sisin ehdottama Uudenmaan alueen tapaamispäivä sopii ainakin minulle. Olisko Helsinki ok? Varmaan joku ravintola lähellä asemaa niin olis helpointa kaikille tulla. Esim. Kampin kauppakeskuksessa on useita mukavia ravintoloita. Onhan niitä muitakin - ehdotuksia...

Just luin uudestaa palstaa, Hiiviö oli tällä välin kirjoittanut ja ehdottanut Grande Grilliä. Se on kiva paikka, samalla sisäpihalla kuin Santa Fe, jos joku tietää. Sijaitsee siinä Ateneumin takana eli tosiaan lyhyt kävelymatka asemalta.

Ketä olis tulossa?
Kreecher
Sisi
Teppana
Anskuli1978
Jonina
Hiiviö

Onko vielä muitakin?

mama-75: Mullakaan ei ole tehty kokoarvioita. Olen vasta nyt huolestunut asiasta kun on ollut tällä viikolla kipeitä oloja ( supistuksia kait).

Äh, en enään muista mitä kirjoittelin. Vitsit nää koneet on tyhmiä...
 
pikkumyy-80 mäkin olen kerännyt tavaraa siihen isyyspakkaukseen. aika lailla samanlainen siitä tulee kuin sullakin. kylpyankkoja vielä etsin, et mistä olet löytänyt ne väriävaihtavat kylpyankat?? tai ne original dad sukat?? ne olis hyvä lisä vielä mun pakettiin.

tapaamisesta mä luulen et vapun jälkeinen viikonloppu tai sitä seuraava olis aika sopiva myös meille Turun tapaamisen. paikasta mulla ei oo mitään väliä.

no mut palaillaan, nyt täytyy mennä kattoo C.S.I.

Hani ja Samppa 33+2
 
Pitää lähteä kauppaan ja laittaa pesukone pyörimään, pedata sänky ja vaihtaa astiat koneeseen sekä järjestellä - mies tulee kohta kotiin ja tietää tasan tarkaan, että olen ollut melkein koko päivän kotona. Mutta kun on ollut muuta puuhaa, kuten lukea nettiä :whistle:

Tässä vielä linkki sen Grande Grillin sivuille:
http://www.ravintolaopas.net/grandegrill/
 
Heips!

Mulla on sillon lauantaina 5.5. luokkakokous, mutta se on kyllä vasta illalla. Eli jos tapaaminen ois päivällä, niin pääsen ja sitten sunnuntaina 6.5. ei ole mitään ihmeellistä. Henk.koht mulle ois toi sunnuntai parempi, mutta ihan silleen mennään, miten suurimmalle osalle käy.

Grande grill näytti hyvältä, eikä mulla ole mitään vastaan minkään paikan kanssa.

Sitä meinasin vaan, että haittaako muita, jos näitä tapaamisia sovitaan täsä samassa ketjussa (lähinnä, meneekö eri paikkakuntien asiat sekaisin), eli pitäisiköhän näitä varten perustaa oma ketju esim tuonne plussalaisten tapaamiset -osioon tai lähetellä y-viestejä (jotka tosin ei toimi, mikäli ei pääse kirjautumaan). Mielipiteitä?

Mun piti tulle kirjottamaan oikein piiiiitkä kommentointiviesti, mutta tää kone on nyt kahdesti heittänyt mut pihalle täältä palstalta, niin taidan jättää suosiolla huomiseen, ennenkuin palaa hihat ihan tosissaan.

Pohdin muuten hetken, että miten me toisiamme sitten näissä tapaamisissa tunnistamme, mutta älysin sitten, että eiköhän kaikilla ala olla aika hyvä ulkoasutunniste... :D

Kreecher ja Antero 31+4
 
Uskalsin ottaa vapauden perustaa uudenmaan tapaamiselle pinon tuonne Plussalaisten kokoontumiset -osioon nimellä Kesämassut/Uusimaa

Suora linkki:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&pid=7251199#7251199

Kreecher taas...
 

Yhteistyössä