+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Pakko se on uskoa, että ei plussaa tälläkään kertaa. :'( Tässä yrittämisen ajassa olisin voinut raskautua ja saada lapsen jo kahteen kertaan. Vaan kun en. Tänään on taas mustaakin mustempi päivä.

Tässä kuussa siis inseminaatio, jos aikataulut pitää paikkansa. Sen onnistumismahdollisuus on 10-20% eli epäonnistumisen todennäköisyys on 80-90%. Kuinka moni olisi esim. valmis menemään leikkaukseen, jossa olisi samat prosenttiluvut?

Serkku ilmoitti, että on raskaana. Heidän lapsille tulee alle kaksi vuotta ikäeroa. Olin tietysti onnellinen heidän puolestaan, mutta itkin omaa epäonnistumistani yhden päivän kuin pikkulapsi. Toisten läheisten raskaudet tekee sen vaan niin konkreettiseksi, että minä en ole raskaana. Tällainen vuodatus tällä kertaa...

Mä olen käyttänyt Sofin ovistestejä. Olen testannut aamupäivällä ja illalla silloin, kun olen tuntemusteni mukaan ovuloimassa. Ja kun testiviiva on lähes kontrolliviivan värinen, niin olen varmistanut CB:n digitestillä. Mä en ole ikinä saanut liuskatestiin yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva on. Mulla ainakin LH-huippu menee niin nopeesti ohi, että joudun kahdesti vuorokaudessa testaamaan. Joskus olen testannut niin, että kun olen illalla saanut hymynaaman niin seuraavana aamuna se on jo poissa. Siis testiin ei tule enää hymynaamaa. Taitaa olla aika yksilöllistä tämä oviksen bongailu.

Nyt vain vuotoa odottelemaan, vaikka sillä ei nyt olisi mikään kiire tällä kertaa. Lugeja olisi ollut vielä kahdeksi päiväksi, mutta en laita niitä, en kestä sitä pahoinvointia enää.

Ulkona on lämmin, kaunis ilma! Jotakin positiivista ;)

Pikainen omanapainen päivitys: vihdoin ja viimein täälläkin kp 1, nyt siis alkoi yk 3. Toisaalta helpotus, että tulihan ne kuukautiset sieltä, mutta olisivat tietenkin voineet ihan hyvin jäädä tulematta seuraavaksi vuodeksi ;) Mutta nyt näin, jospa tämä olisi se meidän kierto.

Ja taas hävis kaikki teksti.. Enkä ees painanut mitään! Mikä hitto tätäkin nyt vaivaa?!

Voi harmi Bla-Bla.. Taas sama tulos. Olen pahoillani. Niin, me ois kans haluttu lapset (kaikki siis) alle 2v ikäerolla. Heti jos ois tärpännyt, ikäeroks ois tullut 1 v 5 kk.

Kp 8 täällä ja eilen vika clomi otettu. Ei kyl mitään oireita tullut, ehkä vähän päänsärkyä, joka voi johtua muustakin. Ja hiki välillä (kuumia aaltoja?), mut täällä tosin on lähes +30C koko ajan. Hyvä vaan ettei mitään tullut. Nyt en tietty malttais oottaa ultraan et mitä siellä on tapahtunut.

Heips!
Olipas hauska ketju, täällä näköjään saa jännätä muiden kanssa josko se maaginen toinen viiva testiin vielä joskus ilmestyisi ;) Toivottavasti tähän ketjuun mahtuisi vielä tällainen iltatähteä kaipaileva immeinen!? Minipillerit jätin pois ja nyt tuli täti kylään elikkä yritys alkakoon:LOL:

Viola30 Mille kiertopäivälle sulla on sovittu ultra? Pitikö se olla kp10 vai 12, vai miten se meni? Tossa tulee toi ikävä juhannus vielä sotkemaan meidän aikatauluja. Mä aloitan clomit sitten kun mun vuoto alkaa. Saa nähdä milloin se sitten on. Eikös tämä ole Viola sun eka clomikierto? Mulle tämä on ensimmäinen ja toivon mukaan viimeinen, toivottavasti sullekin. Me yritetään päästä inseminaatioon tässä alkavassa kierrossa, mutta kaikki riippuu nyt siitä, milloin mun vuoto alkaa.

Hope-72 Tervetula mukaan! Minkä ikäiset lapset sulla on?

Tarvitsisi taas tilata kasa ovistikkuja! Eteenpäin kaikesta huolimatta.

Bla-Bla: Pahoittelut munkin puolesta. Oon monesti miettinyt, jos en olisi ehkäisyä ykkösen jälkeen käyttänyt, olisiko se toinen tullutkin heti, eli ehkä jopa liian nopeasti...Tässä alkaa jo kohta itseään syyttämään kaikesta mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä:rolleyes: Toivotaan että vuoto alkaa "sopivaan" aikaan!!

Viola30: Toivotaan että sieltä löytyy ainakin YKSI erinomaisesti kehittynyt munarakkula:D Hyvä että sulle ei oo tullut pahempaa haittaa clomeista b:)d

Tervetuloa Hope-72!

Pahoitteluni kaikille tädin tai negan kohdanneille :( :hug:

Tervetuloa Hope! Iltatähteä täälläkin yritellään =)

Bla-bla: Mennään näköjään ihan samaa tahtia. Sama juttu, että negan jälkeen jätin 2 viimeistä Lugea käyttämättä.

Mulle lääkäri neuvoi tulemaan ultraan kp 8-10, koska ovis on yleensä ollut aika aikaisin. Oli pakko mennä jo kp 8, koska se oli perjantai. Liian aikaisin se oli, kun taisi clomit hieman viivästyttää ovista. Nyt ei kuulemma edes tarvitse mennä ultraan vaan jatketaan vaan näillä lääkkeillä. Eipä taida siis ihmeitä tehdä mulle nuo clomit... :confused: Tällä hetkellä ottaa aikalailla päähän syödä niitä, kun kärsii vain sivuoireista eikä tehoa taida olla... :headwall:

Tulis nyt vaan se täti paikalle, niin pääsis taas uuteen kiertoon. Olisi ollut varmaan 25 päivän kierto ilman lääkkeitä ja nyt on jo kp 32. Miten kauan teillä on mennyt lugejen lopetuksen jälkeen tädin tuloon?

Barbamama35 Kiva, ettei tarvitse ultrassa käydä, mutta toisaalta olisi kiva, jos clomit tehoaisi. Sivuoireista kärsiminen ilman hyötyä tuntuu kidutukselta. Mulla ainakin toi lugejen tuoma kuvotus oli sellaista normielämästä yliotteen vievää. Samanlaista kuin raskauspahoinvointi, mutta ilman raskautta.

Mietin tota että millonhan mun pitäisi se aika varata. Mulla ollut välillä ovis kp 12, viimeksi kp22 tai 23. Hankalaa.

Mä uskon, että mulla alkaa vuoto ihan pian. On aika kovat alaselän ja vatsan säryt.

Menkat alkoivat tänään,joten kp 1... blaaaaaah!!!!!! Olisin lopettanut tupakoinnin kun plussaan, mutta taidan lopettaa sen jo nyt, olen huomannut ,että tupakanpoltto vaikuttaa ainakin mun hedelmällisyyteen :(. kierto oli tällä kertaa 24 vuorokautta.plus hiivatulehdus, eli lääkitys päällä. jospa tälläkertaa syntyisi maalisvauva

Viimeksi muokattu:
Bla-bla: Ehkä sun kannattaa kysyä lääkäriltä neuvoa milloin ultraan kannattaisi mennä. Meneekö noi ovulaatiot jossain järjestyksessä (esim. joka toinen aikaisin ja joka toinen myöhään) vai ihan satunnaisesti milloin vain? Ehkä kannattaa käydä silloin kp 10 paikkeilla ja sitten uudestaan myöhemmin, jos ei mitään vielä näy?

hapis: Halaus tädistä :hug: Tupakanpoltolla on ihan tutkitusti vaikutusta hedelmällisyyteen sekä naisella että miehellä. Tsemppiä siihen projektiin!!! Eikös täällä jokunen kuukausi sitten useampikin lopettanut? Mites teillä on mennyt?

mg: Onko muuttourakka vielä päällä? Sinusta ei ole kuulunut mitään vähään aikaan. Mihin ratkaisuun päädyitte miehen kanssa? Tuottiko tulosta?

Joo minulle se ainakin vaikuttaa huimasti siihen raskauteen, eli siis huomisesta lähtien kiristelen hampaitani seuraavat 3 viikkoa niksojen takia :D. Tilasin ovistikkuja nyt ihan varmuudeksi, huolestuttaa meinaan tuo aika lyhyt kierto, kiinnitin vasta nyt siihen huomiota, et onko sillä jotain vaikutusta asiaan? pitäiskö huolestua?
sori tää omanapaisuus, mutta niin kamalat kk kivut,et ei tunnu hyvältä istua pitkiä aikoja.

Just just, täällä oli sit ilmeisesti keskenmeno, sattuu ja supistaa niin paljon, ei pysty olemaan ja nyt kävin vessassa, tuntu et kohtu putoo ulos ja tuli sieltä sitten ulos jotain suurempaa :'(.piti viel laittaa tännekkin et testi näytti äsken plussaa.

Viimeksi muokattu:
Bla-bla onnea tulevaan..prosenttimäärä ei ole kyll korkea mutta onhan niitä onnistuneita inseminaatioita joten te voitte liittyä niihin onnistuneiden prosentteihin :hug:

olen aikasemmin osallistunut tuonne odotuspuolelle mutta en tänne ni en muistanu että pitäshän sitä kiertoakin kertoa :p eli kp 14 /30 mutta viime kierto meni kp 42 jota ei ole käyny pillereiden jätön jälkeen mutta syynä vois olla pikku tressi joka helpottu päätöksellä tulee toinen muksu jos tulee :D jännä et vasta jännitettiin että eihän vaan tule plussaa ja sit ku sitä ei tullu ni petyttiin ja nyt sit toivotaan kovasti sitä plussaa =)

Barbamama Ajattelin soittaa lääkärille sitten kun vuoto alkaa. Nyt ei olekaan taas mitään tunnetta sen alkamisesta. En ole ollenkaan ajatellut, että jos mulla meniskin noin että toiselta puolelta olisi ovis nopeammin. Kiitos, kun sanoit. Täytyy alkaa laskeskella. Mullahan on kirjoitettuna ylös kaikki jo suhteellisesn pitkältä ajalta, eli varmasti siitä voisi jo jotakin säännönmukaisuutta löytääkin. En tiedä, miksen ole edes moista ajatellut. Kiitos!

rontti1 Kiitos, jos joskius kuuluisikin siihen pieneen prosenttiin, jolle tapahtuu jotakin hyvää :)

hapisikatakamura :hug: Voi ei. Olen pahoillani.

Minut voi lisätä listalle kp8 :)
Tänään oli toinen ultra ja perjantaina kolmas. Perjantaina TOIVOTTAVASTI määrätään punktiopäivä ensiviikolle (ehkä maanantaille). Ja samalla sitten selviää siirtopäiväkin..mahdollisesti keskiviikolle... ehkä, jos vaan kaikki menee hyvin :)

Eli reilun viikon päästä saatan olla raskaana :) Hassua edes ajatella koko asiaa...

hapis: Voi ei! :hug: Olen tosi pahoillani teidän puolesta :'(

iloksi: Isot peukutukset! b=)d

Bla-bla: Mulla menee kierron pituudet noin, että joka toinen on lyhyt ja joka toinen pitkä. En tiedä miksi näin on. Nyt tietysti nämä lääkeavut pistävät systeemin sekaisin, kun kiertoa pitkitetään.

Omaa napaa... Tänään alkoi tihkua jo punaista eli tiistaina on kp 1/30.

Tulin kurkkimaan vanhaa pinkkaa:wave:...
Iloksi toivottavasti tuo punktio tuottaa tulosta(ja ajan saat ens vklle) ja pääset tuolle toiselle puolen tän kuun puolella ;) Minnarunille,bla-blalle ja MGkin toivoisin jo kovin sitä plussaa!!!
JA TIETYSTI Kaikille muillekin tsemppiä ja onnea kiertoihin!!!! plussapuhuria
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
aika menee nopeaa,täällä enää 3kkjäljellä:O...
jiimii&poju27+2

Viimeksi muokattu:
Sunflower11
ILOKSI: Peukut ovat täällä tosi ylhäällä!

Pahoittelut tädistä ja negoista ja tervetuloa uusille :)

Tännepäin ei mitään ja kun en kp:tä tiedä eikä ole tuntojakaan oviksesta ni en osaa sanoa mitään ihmeempiä :)

Heippa vaan kaikille

Tulin tänne tsekkaamaan teidän muiden tunnelmia. Täällä vietellään näitä tylsiä päiviä, kun ovis ei ole vielä ilmaantunut. Yritys on toki jo aloitettu :D

hapisikatakamura kuulostaapaa kurjalta sun tilanne nyt :( ... Mulla on myöskin lyhyt kierto, lyhimmillään (kuten viime kierto) vain 20 päivää. Olen aivan varma, että lyhyt kierto ainakin minulla on osasyy raskautumisongelmiin. Aiemmin kärsin epäsäännöllisistä ja todella pitkistä kierroista, mutta synnytyksen jälkeen kierrot lyhenivät. Syksyllä lähdetään sitten asioita tutkimaan, näin ollaan miehen kanssa päätetty. Meillähän myös miehessä voi olla vikaa, koska hän on sairastanut nuorena syövän.

blabla Mäkin olin varma, että kakkosen saan ennenkuin täytän 30 vuotta... heh no kolmekymppiä on ollut täynnä jo monta kuukautta ja edes raskautta ei ole näköpiirissä. Oon myös haaveillut kolmesta, jopa neljästä lapsesta, mutta ei näytä toive koskaan toteutuvan. Harmittaahan tämä ikuisuudelta tuntuva yritys tosiaankin. Olen myös päättänyt, että jos joskus kakkonen meille syntyy niin ehkäisyä ei aloiteta ja kolmonen saa tulla vaikka heti, jos on tullakseen. Todennäköistähän se ei ole... Esikoistakin aikoinaan yritettiin yli kaksi vuotta.

Onnea matkaan inssiläisille!!! Toivottavasti kuultaisiin teiltä kohta iloisia uutisia!

Tällä hetkellä mulla on hiukan myös pelkoa (nurinkurista) siitä, että raskautuisin... Vauva olisi erittäin toivottu, mutta pelkoa aiheuttaa se, että raskauden ja imetyksen vuoksi joutuisin luopumaan eräästä lääkityksestä. Epäilyttää, että miten pärjäisin niin pitkän ajan ilman. No uskon, että asia jotenkin järjestyisi... pelottaa vain, kun oman tilanteeni tiedän. Huoh. Ristiriitaisia ajatuksia.

Iloksi: Miten sulla on hoito tehonnut?? Eikös nyt ollut isompi annos menossa kun edellisellä kerralla? Mulla alkaa hoito näillä näkymin ens vkolla, tarkalleen ottaen 15-16.6 kun vaan menkat alkaa. Nyt voin olla varma jo päivistä kun ovis tuli la-su ja luteaalivaihe on säännöllinen 10 päivää :p Mulla olis punktio varmaan niillä paikkeilla kun sulla testi, tuuthan pliis kertomaan väliaikatietoja punktiosta yms. Mua alkaa jännittää jo ihan sikana omasta ja sunkin puolesta:eek:

hapis: Pahoittelut keskenmenosta :hug:

Barbamama35: Hyvä toisaalta että täti tuli pikaisesti paikalle!

ON: Ärsyttää kun tulee taas turhaan kytättyä joka helkkarin oiretta. Nyt ihmettelen kun on vatsa yllättäen jo toista päivää ihan ilmaa täynnä, että mistähän se voisi johtua..:headwall:

Hienoa iloksi! Ajattele, kohta teoreettisesti on mahdollista että oot raskaana! Eikö olekin aivan mielettömän ihana ajatus?! Meettekin Jensarin kaa melko samaa tahtia.

Hirmu hyviä uutisia!!! Clomien kontrolliultrassa tänä aamuna kp 9 oli kaksi isompaa follikkelia, 11 mm ja 12 mm!!! Torstaina vielä toinen ultra. Mutta eikö olekin hienoa! Clomit siis näyttää toimivan. Ja vielä tällä hetkellä kaksi hyvää follikkelia, torstaina sitten nähdään onko toinen niistä ottanut kasvuspurtin. Heti tietty toiveet nous kattoon, ehkä tää ois se meidän kierto. Toivon ainakin kovasti.

Mä kuplin ilosta :D

tiistai 7.6.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp77/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp41/27-30................................
Bla-bla........................kp39/34.............34v...2. lapsi......yk13
macy gray...................kp29/30-35........31v......2. lapsi.....yk18
Paulette.....................kp26/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
Jensar.........................kp24/35.........32v.....2. lapsi.....yk13/16ku1
SiSa78........................kp22/28.........32v...........2. lapsi......yk7km2
Ansku83......................kp19/30-32.........27v.......1. lapsi......yk6
Emmuska10...............kp19/38-42.............28v......2. lapsi.....yk3
Midia...........................kp17/30-32........34v..........2. lapsi.......yk2
Seikkailija_Dora.............kp14/30............??v...........2. lapsi.....yk1
kissendaal...................kp12/28-35.............25v.......2. lapsi....yk3
pikkumy......................kp12/28.............25v..........1. lapsi....yk9
Tuuska.......................kp12/28...........25v.....3. lapsi......yk6
Metku........................kp11/22-27........................3. lapsi.....yk2
Zanca........................kp11/26-31........27v......1. lapsi.....yk11
Amalia Armas..............kp10/21-22..........30v........2. lapsi.......yk15
unna84......................kp10/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Viola30....................kp9/27..........31v......2. lapsi....yk13/km yk11
iloksi..........................kp9/31-33.......28v............1. lapsi.....yv5
bluebreeze..................kp8/28...........??v.............2. lapsi.....yk3
Minnarun....................kp6/29-31.........30v......3. lapsi......yk11
iltatähti-80.................kp5/25-28.........31v......4. lapsi.....yk6
Tyllerömamma............kp2/??..............??v........2. lapsi.....yk3
hapisikatakamura........kp2/28-30..........30v.......4. lapsi.....yk2
Barbamama35............kp1/25-32........35v.........3./4. lapsi...yk10
Pänä..........................kp?/26-34.......28v............1. lapsi....yk21
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.............?. lapsi......yk?
Tuulia81.....................kp?/??............30v............2. lapsi.....yk1
rontti1.......................kp?/??.............27v............2. lapsi.....yk?
Hope-72....................kp?/??.............??v.............?. lapsi......yk1

TAUOLLA

Sunflower11...............kp?/31-33........................3. lapsi....yk6
MinyMom...................kp?/27-28..........26v...........2. lapsi....yk13

TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella, nepari80

PIINAILIJAT
Bla-bla.........................dpo16
SiSa78........................dpo11

PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira.................11.5......kp29/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
Lisey..................16.5.....kp44/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Lyhenteiden selitykset ja toukokuun pinkan linkki löytyvät etusivulta!=)

Plussarikasta kesäkuuta!

Tervetuloa uusille!!! :wave:

Tätipahoittelut tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille!! :hug: :hug:

Tyllerömamma No hyvä et jotain edes tapahtui, eikä kierto venyny tuhottoman pitkäksi! =)

Hapis IIIIIISO HALAUS!!! :hug: :(

iloksi Oi toivottavasti se nyt onnistuu!! d:heart:b

).( Ei paljo oo vieläkää ovista kuulunu, mut alkanu taas testiviiva liuskassa vahvistua! Saa nähä millon se on plussan arvoinen! =) Tänään päästään katsomaan meidän tulevaa pientä karvakasaa! :D :heart:

Hyvä Viola30!! :p:p:heart: Tarkottaakohan se sit sitä, jos on molemmat follit vielä parin päivän päästä samoissa lukemissa, niin ne puhkee molemmat ja voi irrota kaks munasolua jos siellä sisällä on molemmissa?? :) Oliks follit samalla puolella vai eri? Kohta voit alkaa kattoo kaksostenrattaita, hihii;)

Ansku83: Eiköhän se sieltä putkahda, mulla tummeni 2 pvässä siihen plussaan, sitä ennen oli tasasta haamua ainakin viikon. Koiravauvan tuleminen saattaa pistää ajatuksia myös kivasti siitä yrityksestä pois:heart:

Yhteistyössä