Nonii, ultrassa käyty myös täällä. Eilen siis jo. Kaikki hyvin, sydän sykki ja viikot piti paikkansa.
Toiveajattelua kuitenki, et mäki olisin päässy mitään iloitsemaan. Vietiin miehen kanssa illalla isänpäivälahjat tuleville isoisille ja ilmotettiin samalla tulevasta vauvasta.
Alotettiin mun perheestä ja reaktio oli aika lailla mitä odotinki. Olin korttiin kirjottanu runon, et ei itte tarvis asiaa möläyttää. Isä avas kortin, luki runon aivan kivettyny ja kylmä ilme kasvoillaan. Tais lukee sen monta kertaa. Sulki kortin, pisti sen pois ja tujotti mua. Vastaus näinki iloseen uutiseen oli kylmä "mitä tähän pitäis sanoa?". Seuraava puol tuntia kuuntelin sitä, ku mun vanhemmat vuoronperään kerto mitä kaikkea oon tehny elämässäni väärin. Mieheltä ne kysy, miten oon senki tähän saanu huijattua. Kyllä oli itkussa pidätteleminen. Mieski totes jälkeenpäin, et se ei ollu uskonu, et joku vois puhua niin alentavasti, loukkaavasti ja ivallisesti omalle tyttärelleen, ku mun rakas äiti. Loppujen lopuks lähdin siinä vaiheesa ovet paukkuen, ku ruvettiin "keskustelemaan vaihtoehdoista". Maailman toivotuin lapsi, rakkaudella tehty ja yhet ehdottelee aborttia!! Isäki vissiin rupes jo tajuamaan kuinka paljon ne mua loukkaa, koska se yritti hiljentää äitiä ja sano et "tyttö on näin nyt valinnu, ja sen kanssa on vaan yritettävä elää", mut ei se mitään auttanu. Koko ilta meni itkiessä ja vieläki, ku edes ajattelee kaikkee mitä ne sano, valuu kyyneleet silmistä. Se siitä odottamisen ilosta.
Mies kävi sitte yksin viemässä lahjan omalle isälleen, ku en saanu itteäni kasattua enää. Siellä oli ollu sellanen reaktio, mitä tulevilta isovanhemmilta odottaiski. Appiukko ei yleensä pahemmin tunteitaan näyttele, mut nyt oli kyllä kuulemma ollu hymy, kui lapsella jouluna. Anoppi ku oli kuullu, oli alkanu juoksemaan ympäri taloa huutaen "ihanaa" ja miehen sisko loikki kannoilla ja nauro onnesta. Jopa miehen veli, joka ei lapsista edes pahemmin välitä, oli ollu haljeta saumoistaan.
Nyt ainaki sitte tietää, minne tuleva pikkanen sitte tarpeen vaatiessa viedään hoitoon. Mut kyllä tuntuu pahalta, et omat vanhemmat ei koskaan voi vaan olla ilosia tyttärensä puolesta... :'(
Tuli kyllä pitkä teksti, mut pakko purkaa jonnekki. Galluppin vielä, et meil on 2 kissa neitiä ja yks cavalier uros. Tule tiivis tunnelma tääl 56:ssa neliömetrissä sitte ens kesänä...
rypäle ja pallopää 6+6