Voi yrjö ja yökötys, milloin tämä loppuu :x :$ B)
Onneksi alkaa jo pikkuhiljaa helpottamaan, nykyään riittää oksentaminen 1-4 kertaa päivässä ja se on jo vähän :snotty: Väsyttääkin ihan hirmuisesti, viimeyönä nukuin melkein 12 tuntia ja silti jo hyvissä ajoin ennen tytön päiväuniaikaa aloin vilkuilemaan kelloa, että milloinka sitä pääsee itsekin lepäämään :ashamed:
Minäkin olen hoitovapaalla, joten pomolle kertomisesta ei vielä tarvitse huolehtia - ajattelin suorittaa ko. operaation varmaan vasta joskus keväällä, hoitovapaata kun jatkaisin kuitenkin helmikuun -09 loppuun asti - nyt tietysti sitten pidempäänkin
Viime viikolla (vai oliko se toissaviikolla) kerrottiin vanhemmillemme, kun anoppi yllätti meidät silloin ultrareissulla (on töissä tk:ssa). Hyvin kaikki asian ottivat, äiti vain voivotteli, että mitenkä minä sitten jatkossa pärjään kahden lapsen ja kahden koiran kanssa, kun mies on viikkotolkulla aina työmatkoilla... Helpotusta asiaan on luvassa ensi kesänä, kun piha saadaan aidattua, pysyy sitten tuo nuorempikin koira omalla tontilla eikä karkaile naapuriin kiusaamaan hevosia. Ja paljon järkevämpi "teko" on nyt tehdä toinen lapsi, kuin minun palata töihin - siitä ei tulisi mitään, että iltavuorosta 22 jälkeen kotiutuessani ensin pitäisi hakea lapsi hoidosta ja sitten kotona odottaisi vielä kaksi lenkkeilytettävää
Pahimmillaan seuraavana päivänä olisi töihinmeno ennen klo 7...
Täytynee lähteä vielä haukkaamaan jotain, on taas vaan niin huono olo, että tiedän huomisen päivänkin olevan taas vessassa pää pöntössä asumista
Jospa kunnon yöunet auttaisivat asiaan.
Hulda rv 10+3 (tai jotain)