*takertuu pikkuseikkoihin * Harrastatko ihan "oikeita" lattareita vai Latinobiciä? Itse hurahdin Latinobiciin vuosi takaperin ja siitäasti on tanssittu - tosin nyt syksyllä huomattavasti vähemmän, kun oli niin mahdottoman paha oloa. Keväällä meinasin vielä tanssimaan lähteä, kurssi kestää maaliskuulle ja sen jälkeen vaihdan mammajumppaan Kovasti tekisi mieli päästä tanssimaan ihan oikeita lattareita, täällä meillä ei vaan kunnon tanssikoulua ole, joutuu tyytymään vähän-sinne-päin :/Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Eilen oli viimonen lattaritunti tälle vuodelle, enkä taida enää ensi vuoden puolella jatkaakaan. Muuten menee ihan hyvin, mutta nopeet hypyt ei enää tunnu mukavilta! :|
Kyllä se kai ihan lattareita on. =)Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:*takertuu pikkuseikkoihin * Harrastatko ihan "oikeita" lattareita vai Latinobiciä? Itse hurahdin Latinobiciin vuosi takaperin ja siitäasti on tanssittu - tosin nyt syksyllä huomattavasti vähemmän, kun oli niin mahdottoman paha oloa. Keväällä meinasin vielä tanssimaan lähteä, kurssi kestää maaliskuulle ja sen jälkeen vaihdan mammajumppaan Kovasti tekisi mieli päästä tanssimaan ihan oikeita lattareita, täällä meillä ei vaan kunnon tanssikoulua ole, joutuu tyytymään vähän-sinne-päin :/Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Eilen oli viimonen lattaritunti tälle vuodelle, enkä taida enää ensi vuoden puolella jatkaakaan. Muuten menee ihan hyvin, mutta nopeet hypyt ei enää tunnu mukavilta! :|
Tuo on muuten ihan tieteellisestikin todistettu. Eli naisen aivot oikeasti hidastuu raskauden aikana. Samoin kuin älykkyysosamäärä laskee jokaisen raskauden myötä, ja erityisesti jos on poikalapsia niin sitten vielä enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Onks muut huomannu, et ku tuli vauva mahaan, putos aivot päästä? ei toimi muisti, ei puhekyky, ei o enään minkään tasosia lingvistisiä taitoja (ja mä oon muka kakskielinen - hah!), ei kordinaatiokykyä jne.