Kesäkuun lapsettomuushoidot!

vihdoinkin alkoi kuukautiset tossa ma iltana ja eilen aloitin zumenonit ja ultra on 9.6.
johan olenkin odotellut jo yli kaks kuukautta kuukautisia ja kun ei kuulunut niin lääkäri määräs jotain lääkkettä jotta alkais ja se tepsi :D
toivottavasti päästäis jo kohta siirtelee niitä alkioita :p
ei jaksais millään odottaa!!!
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 09:15 heluna kirjoitti:
peuhu: laita täti kiertoon :wave: . Tsemppiä PASSIIN ja toivottavasti saat pitempiaikaisen kesälomalaisen kyytiin ;)
:wave: Heitän täältä tätin kiertoon :wave: :wave: ja sitten puhaltelen plussa tuulia päälle :whistle: :whistle: :p
 
peuhu
Eka pas: se seuranta ultra on kierron 10-12. päivä eli jos sulla alko tänään niin varmaan ois 9. päivä kun 10. ja 11. on mujistaakseni viikon loppu.Onnea siirtoon :flower:
 
Hei!
Laitoin jotain positiivista nikiksi :)!
Pitää yrittää tsempata itseään näihin hoitoihin, stressi kai päälä kun menkat eivät ala millään..
Menkkatuntemuksia kyllä on, eli kyllä ne viimeistään huomenna alkavat!!!
Toivotaan ja menkkapuhalluksia tännekki päin, kiitos :) :).

Aurinkoista loppuviikkoa, ja tsemppiä hoitoihin!!
Yritetään nyt saada plussia jokaiselle!!!
t. Eka Pas

 
peuhu
Moi pikana laitoin tulemaan...toivottavsti on apua. Mulla on sit perjantaina 9.päivä lääkäri niin katsotaan sit päästäänkö yrittämään siirtoa seuraavalla viikolla jos alkiot on selvinneet pakkasesta.Odottavan aika on niiiin pitkä taas kerran mutta ei auta valittaa :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:16 peuhu kirjoitti:
Moi pikana laitoin tulemaan...toivottavsti on apua. Mulla on sit perjantaina 9.päivä lääkäri niin katsotaan sit päästäänkö yrittämään siirtoa seuraavalla viikolla jos alkiot on selvinneet pakkasesta.Odottavan aika on niiiin pitkä taas kerran mutta ei auta valittaa :whistle: ;)
Peuhu: Täällä kohtalo toveri, mullekin tehdään pas.
Lääkäri 9. päivä myös jossa katsotaan milloin voidaan siirtää toivon mukaan kaksi alkiota. Oletkos sinä ejatellut siirtää yksi vai enemmän?
Onnea jatkoon!
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 17:25 aitiliini83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:16 peuhu kirjoitti:
Moi pikana laitoin tulemaan...toivottavsti on apua. Mulla on sit perjantaina 9.päivä lääkäri niin katsotaan sit päästäänkö yrittämään siirtoa seuraavalla viikolla jos alkiot on selvinneet pakkasesta.Odottavan aika on niiiin pitkä taas kerran mutta ei auta valittaa :whistle: ;)
Peuhu: Täällä kohtalo toveri, mullekin tehdään pas.
Lääkäri 9. päivä myös jossa katsotaan milloin voidaan siirtää toivon mukaan kaksi alkiota. Oletkos sinä ejatellut siirtää yksi vai enemmän?
Onnea jatkoon!
Moi

Sattuipa kivasti ihan samat päivät! Meillä siiretään aina yksi, ei olla edes koskaan ehdotettu siirrettäväksi kahta. Meillä on pakkasessa kaksi satsia joten toivotaan että saadaan niistä toivottu tulos. Onnea teillekin jatkoon... vaihdetaan kuulumisia sitten vielä lähempänä. Mä muuten tilasin tänään jo ovistestjä ja kaksi raskaustestiä :ashamed: , taidan taas odottaa tätä vähän liikaa...
 
Moikkelis kaikille !

Ensi viikolla, keskiviikkona olisi myös siirto !
Viimeinen, sillä pakkanen on sitten tyhjä...
Siis toinen pas meneillään progynovaa syöty kierron päivästä 2. alkaen ja nyt progesteron puikot myös käyttöön.
Olen jo menettänyt toivoni raskautuminen suhteen, mutta halusin silti et tää viimeinen pas tehdään ennen klinikan kesätaukoa.
Nyt pistän kaikki toivoni tähän ! Syksyllä siirrytään kunnalliselle.

Nyt plussataan kaikki, eikös joo ?!!
:heart:

T:maariaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 10:59 maariaa kirjoitti:
Moikkelis kaikille !

Ensi viikolla, keskiviikkona olisi myös siirto !
Viimeinen, sillä pakkanen on sitten tyhjä...
Siis toinen pas meneillään progynovaa syöty kierron päivästä 2. alkaen ja nyt progesteron puikot myös käyttöön.
Olen jo menettänyt toivoni raskautuminen suhteen, mutta halusin silti et tää viimeinen pas tehdään ennen klinikan kesätaukoa.
Nyt pistän kaikki toivoni tähän ! Syksyllä siirrytään kunnalliselle.

Nyt plussataan kaikki, eikös joo ?!!
:heart:

T:maariaa

No ehdottomasti nyt kaikki plussataan! Kesäksi siemenet sisään ja hymyä huuleen :p

Saanko kysyä tosta teidän järjestelystä. Miksi siirrytte syksyllä kunnalliselle -syy? Ja kuinka kauan olette olleet yksityisellä?

Pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle!! Onnea.
PS. voitko lukaista edellisen viestin, siinä kysyin Teroluteista. Onko sulla antaa vastausta?

:hug:
 
Heips !

Siirrymme lähinnä rahan takia, kunnalliselle. Mulle on viime tammikuussa tehty ivf/icsi ja nyt kaksi passia yksityisellä. Ja nyt siirrymme naistenklinikalle. Voi olla et mun hermot ei kestä sitä jonottamista(pitää sattua ja tapahtua) Niin saapas nähdä kuinka kauan siellä ollaan...?
Niistä lääkkeistä ei ole kokemusta ! Sorry

T:maariaa :wave:
 
HEIPS!
Ja kiitos Peuhu menkkatuulista, ei ole vielä kuitenkaan mua saavuttaneet...
Kyllä mulla tuo ensimmäinen icsi huhtikuussa on sekoittanut hormonitoiminnan...odotan malttamattomasti menkkojen alkua, ei vaan kuulu ja en ole raskaana, testattu on...
Mutta toivon ja toivon. Jos nyt tän viikon aikana alkais niin kerkiäisin vielä passiin ennen kesätaukoa, kiirettä pitää!!!!
Mahtavaa, että teillä muilla on jo hommat kunnolla käynnissä. Toivottavasti pääsen nopeasti ottamaan teitä kiinni :)...
 
Tää odottaminen on yhtä tuskaa! Odotan vuotoa alkavaksi. Ikinä aikaisemmin en ole toivonut näin hartaasti menkkoja alkavaksi. Paitsi kerran nuorempana kun kondomi hajos enkä voinut kuvitellakaan raskautta silloisen poitsun kanssa. Villit sinkkuvuodet...tai jotain ;) miljoona vuotta sitten

Sumut käytössä ja ensi viikolla pitäisi aloittaa ne piikittelyt Puregonilla. Ei tässä mikään hätä ole, mutta odottelu vie hermot :kieh:
 
hoitsuäippä harmaana
Moi!
Ilmoittaudun minäkin tähän ketjuun!
Eli meillä on torstaina 8.6 ensimmäinen pakastetun alkionsiirto! Jännittää todella! Meillä on poika syntynyt 5/04 IVF-hoidolla (2. kerta tonen sanoi sillä kertaa) ja siitä saatiin 9 alkiota pakkaseen, ekalla kerralla ei yhtään. Ja nyt siis menossa oman kierron mukaiseen siirtoon. Huomenna saan tietää miten sulattaminen onnistui! Toivottavasti tästä tulee "valmista"!

Plussaonnea kaikille!
 
Heippa !

Tänään menen hakemaan kyytiin meidän viimeiset pakkas ukot/akat.
Toivottavasti yhteinen matka kestäisi pitkään (9kk)
Olimme eilen naistenklikalla ensimmäisellä käynnillä, kun siirrymme kunnalliselle puolelle. Pelkäsin koko ajan jos eivät ottakaan meitä sinne kun olen menossa tänään siihen passiin !!?
Kaikki meni hienosti ! Turha pelko !
Nyt ollaan jonossa 6 kk ja katsotaan miten meikäläisen pinna kestää....
Voi olla, että päästään hoitoon Väestöliittoon. Hus ostaa sieltä palveluita.

Tsemppiä kaikille !!!!!!!!!!!!!
T:maariaa B)
 
ma-mi harmaana
Liityn joukkoonne. Toisen ivf:n pp2 menossa. Ekassa ivf:ssä saatiin pakkaseen 6, mutta PASissa yksikään ei selvinnyt sulatuksesta. Tokasta kieroksesta saatiin vaan yks, mutta erinomainen yksilö pakkaseen ja toinen siirrettiin.

Siirrosta asti ollut menkkaolo, mutta elättelen toiveita, että se olis hyvä merkki, koska viimeks oli menkkaolo vasta pari päivää ennenkuin vuoto alkoi pp9, tuhrua pp8. Jospa mun menkkaolo katoais kokonaan ja Taimi jaksaisi pitää tiukasti kiinni. :)
 
odottamaton harmaana
Heippa! Mun ilmottautuminen pinoon tapahtuu näin viime tipassa. IVF meneillään, punktio oli maanantaina. Siirto huomenna torstaina. Ensin suunnittelivat siirtoa tälle päivälle. Onko muilla tietoa, miksi alkioita kasvatellaankin vrk enemmän?
Kysyin siirtäisivätkö 2 alkiota kerralla, saas nähdä. Hoitopaikasta soittanut täti ei edes tiennyt, montako alkioita on. Viime kerralla oli vain yksi, toivottavasti nyt saatais pakastettavaakin.
Tsemppiä kaikille!
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 14:36 heluna kirjoitti:
peuhu: mites menee?

mulla menkat alkoi ja piikittely siis myös... juhannusviikolla ois H hetki :whistle:

tsemppiä kaikille kesähetkien vauvanmetsästykseen

:heart:
Kiitos kysymästä hyvin. Huomenna on lääkäri mutta jotenkin vähän munasarjojen kohta aranlainen että en tiedä onko kaikki kunnossa. Joskus on ollut kohdussa nestettä ja silloin vähän aristaa ja siirtoa ei kannata tehdä. Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki ois kunnossa.

Mulla on eka lapsi saanut alkunsa juuri juhannusviikolla ( eka ivf hoito). Joten pidän sulle peukkuja että saisitte maalis vauvan :wave:
 
Kipinä
Aika vaisua on tämä alkukesän palstailu?
Minäkin odotan täällä menkkojen alkamista, monta päivää ovat jo myöhässä. Varmaan alkavat sitten niin, että siirto (eka pas) menisi juhannukseen, eli ei tehtäisi.
Kahta alkiota olisimme hakemassa luonnolliseen kiertoon, jos vain kaikki menee niin hyvin, että päästäisiin siirtoon saakka. On siinä niin monta vaihetta, että ihmeeltä tuntuu jos päästäisiin. Pakkasessa on ihan hyvänlaisesti pikkupikku-ihmisiä, 13 alkiota.
Jokohan olisi meidän vuoro, yli viisi vuotta yritetty kakkosta. Voimat alkavat ehtyä, vaikka hoidoissa olemmekin vasta-alkajia. Eka saatiin siis luomuna.
 

Yhteistyössä