Kesäkuun lapsettomuushoidot!

Hienoa Sissi!
Minä täällä piinailen, nyt pp7.
Hieman alkanut pelottaa kun tänään on ihan kunnolla ja selkeästi ollut menkkamaisia kipuja...Paniikki!!!
Toivottavasti tämä ei enteile samaa kun epäonnistuneessa tuoresiirrossa...Silloinkin alkoi suurin piirtein samoilla piinapäivillä menkkamaiset juilinnat ja vuoto sitten alkoi pp10...
Nyt kaksi kyydissä, mutta paniikki alkaa iskeä...Ihan selvästi menkkamaiset juilinnat mahassa nytkin...Alaselkä myös ollut hieman kipeä ja rinnat arat...Laitan Lugeja 200mg/ilta...

Onko kellään ollut näin ja silti päättynyt onnellisesti? :ashamed:
Nolo ja pieniä toivonrippeitä etsivä Sunny
 
Heips Äitiliini ja muut!

Kyllä testasin tänään ja sain HAAMUN++++++++++++++++++++++!!
Käsittämättömän ihanaa ja mahtavaa, vaikka sehän voi olla kemiallinenkin raskaus kun näin aikaisin testailin...Tekis mieli mennä hakemaan uusi testi ja varmistua asiasta...Se haamu näkyi kuitenkin lopulta aika selvästi...
Saattaa olla, että tänään vielä testaan uudelleen tai huomenna aamulla aamupissasta, eikös se niin vois näkyä paremmin??
Nyt tein testin muutaman tunnin pissasta...
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
Kyllä tämän takia voi olla jo tosi tyytyväinen!!Kun en ole koskaan edes saanut pienen pientä haamua!
Nyt toivotaan parasta!!
Ilmoittelen sitten miten tilanne edistyy!
T.Sunny
 
hoitsuäippä harmaana
Moi kaikki listalaiset!

Krooninen väsymys on kauhea ja tissit on hellät, tosi hellät! Muuten ei mitään "raskausoireita". Vähän taas yövuorojen jälkeen säikäytti, tuli vähän veristä ja limaista vuotoa, onneksi sekin loppui hyvin lyhyeen. En millään jaksaisi odottaa maanataihin PAS:n jälkeistä 7 vkon ultraa, mutt odotettava on! Toivottavassti kaikki on kunnossa! Pidetään peukut ja varpaat ristissä!

Onnea kaikille teille uusille listalaisille ja jarrusukkia mahakavereille! Tsemppiä kaikille meille raskautuneille ja jarrusukkia meidänkin mahakavereille!
 
Heips!
Palasimme lomamatkalta ehjinä ja olo ollut ok. Vähän on tuntunut vatsassa välillä kipua, pelkään että sinne on sittenkin jäänyt km jälkeen jotain. Kävin eilen vielä verikokeessa tarkistuttamassa että arvot on laskeneet. tulosta eri ole vielä tullut,odottelen sitä ja sitten suuntaamme mökille. Nyt olemme yrittäneet olla ajattelematta koko asiaa ja nauttia kesästä. Jatkamme sitten syksyllä kun menkat alkavat (mulla on aina ollut tosi epäsäännöllinen kierto).
Kyllä välillä ahdistaa kun vastaan tulee isomahaisia ja kohta pitäis osata iloita myös veljen vauvasta. Tuskaa tulee olemaan! \|O \|O \|O
Taisin selvitä tästä toisesta km paremmin. Näihinkin taitaa tottua. Nyt mun on ollut helpompi olla kun en ole edes ajatellut sitä tai koko vauvoja. Kuullostaa katkeralta varmaan ja taitaa se sitä ollakin. Veljeni vaimoa en ole pystynyt tapaamaan moneen kuukauteen ja en vielä pysty pitkään aikaan. Olen nyt ollut tosi itsekäs ja ajatellut omaa vointiani ja jaksamista. Ajatelkoon muut mitä tahtoo. Tulipahan taas ripitettyä mutta onneksi täällä on samassa veneessä menijöitä.
Ja paljon onnea kaikille uusille plussanneille! :flower: :flower: :flower:
 
Sain vastaukset ja arvo oli noussut 9348. Nyt pitää käydä vielä huomenna uudestaan ja sitten katsotaan mitä lääkäri tuumaa. Kyllä tämä nyt meni vaikeaksi. Pitäisi päästä lähetmään mökille ja nyt ihmetellään arvoja.
 
Heipä vaan kaikille!
Tänään sitten on todistettu että kohdussani todellakin on elämää! Yksi pieni sydän siellä sykkii! Sikiö on nyt 18,2 mm pitkä ja raskausviikkoja ultran tehneen lääkärin laskuopin mukaan jo 8 +2! Neuvolankin olen jo varannut se on 15.8. eli viikkoja silloin jo 12+ 3! Nyt voi hieman huokaista! Mutta en valitettavasti osaa nauttia tästä raskaudesta niin paljon kuin ekasta, nyt huolettaa paljon, paljon enemmän! Mutta oli helpotus saada tietää ett kohdussa on kaikki juuri niin täydellistä kuin pitääkin!

Terkuin äippä ja "toivo" 8+2
 
Terve kaikille,

Väsymystä ja masennusta pukkaa. Ei onnistunut tuoresiirto ... menkat alkoi normaalisti ja pakkaseen ei saatu yhtään :'(

Syksyllä ehkäpä uudestaan, jos jaksaa.

Tsemppiä kaikille plussanneille + tarrasukkia.

Haleja kaikille neganneille :hug:
 
Ajattelin kirjoittaa kuulumisia......
mutta pahoittelut niille joilla ei onnistunut! :hug:

Mulla oli tänään ultra! Yksi alkio oli kahdesta kiinnittynyt! Oli ihanaa nähdä kun sikiön pienen pieni sydän sykki ja sikiö päätti näyttää mulle liikkeitäkin.....kyllä oli niin ihmeellistä ja ihanaa! Alkio vastaa viikkoja eli 9:ää viikkoa!

Onnea muille jatkoo...toivotaan että teilläkin onnistuu!!! =)
 

Yhteistyössä