:wave: Heitän täältä tätin kiertoon :wave: :wave: ja sitten puhaltelen plussa tuulia päälleAlkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 09:15 heluna kirjoitti:peuhu: laita täti kiertoon :wave: . Tsemppiä PASSIIN ja toivottavasti saat pitempiaikaisen kesälomalaisen kyytiin
Peuhu: Täällä kohtalo toveri, mullekin tehdään pas.Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:16 peuhu kirjoitti:Moi pikana laitoin tulemaan...toivottavsti on apua. Mulla on sit perjantaina 9.päivä lääkäri niin katsotaan sit päästäänkö yrittämään siirtoa seuraavalla viikolla jos alkiot on selvinneet pakkasesta.Odottavan aika on niiiin pitkä taas kerran mutta ei auta valittaa
MoiAlkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 17:25 aitiliini83 kirjoitti:\Peuhu: Täällä kohtalo toveri, mullekin tehdään pas.Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:16 peuhu kirjoitti:Moi pikana laitoin tulemaan...toivottavsti on apua. Mulla on sit perjantaina 9.päivä lääkäri niin katsotaan sit päästäänkö yrittämään siirtoa seuraavalla viikolla jos alkiot on selvinneet pakkasesta.Odottavan aika on niiiin pitkä taas kerran mutta ei auta valittaa
Lääkäri 9. päivä myös jossa katsotaan milloin voidaan siirtää toivon mukaan kaksi alkiota. Oletkos sinä ejatellut siirtää yksi vai enemmän?
Onnea jatkoon!
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 10:59 maariaa kirjoitti:Moikkelis kaikille !
Ensi viikolla, keskiviikkona olisi myös siirto !
Viimeinen, sillä pakkanen on sitten tyhjä...
Siis toinen pas meneillään progynovaa syöty kierron päivästä 2. alkaen ja nyt progesteron puikot myös käyttöön.
Olen jo menettänyt toivoni raskautuminen suhteen, mutta halusin silti et tää viimeinen pas tehdään ennen klinikan kesätaukoa.
Nyt pistän kaikki toivoni tähän ! Syksyllä siirrytään kunnalliselle.
Nyt plussataan kaikki, eikös joo ?!!
:heart:
T:maariaa
Kiitos kysymästä hyvin. Huomenna on lääkäri mutta jotenkin vähän munasarjojen kohta aranlainen että en tiedä onko kaikki kunnossa. Joskus on ollut kohdussa nestettä ja silloin vähän aristaa ja siirtoa ei kannata tehdä. Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki ois kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 14:36 heluna kirjoitti:peuhu: mites menee?
mulla menkat alkoi ja piikittely siis myös... juhannusviikolla ois H hetki
tsemppiä kaikille kesähetkien vauvanmetsästykseen
:heart: