Heipsistä aikoihin! Pahoittelut kun en ole kirjoitellut, olen vaan niin väsynyt ja pahoinvoiva, että kun töistä selviän, muuta en jaksakkaan. Nyt jäin suosiolla saikulle pahoinvoinnin takia, saa hyvällä omatunnolla huilata. Mutta kaikki olette mielessä olleet :heart:
Olen todella pahoillani teidän puolesta, ketkä olette kesävaavinne menettäneet :'
hug:. Jaksamista paljon onnea uuteen yritykseen!!
Tervetuloa uudet mukaan =)!
Fb: Mä en kuulu koko naamakirjaan, joten kirjottelisin täällä mieluiten.
Moni on käynyt jo neuvolassa. Mulla se vasta rv 10+2 :O. JOhan siinä on het perään np- ultarkin.. Mullahan oli se huon ultrakokemus sillo rv 6+4, jolloin se epämääräinen tohtori ei nänhyt sykettä taskukokoisella tiimarin koneellaan ja epäili että voisi alkaa vuoto. No nyt on rv 8+4 ja todella pahoinvointi ihan kalmalaa ja kaikki muutkin oireet voimakkaina, joten toivoa on että kaikki hyvin. Silti piti varata perjantaille Terveystaloon ultra-aika, en jaksa odottaa enää, haluan varmistuksen! Siellä luulis olevan oikeat kunnon laitteet ja lääkärikin KYSin synnäriltä, käy siellä keikkaa heittää =).
Joku mietti aikaista plussaa ja kaksosien mahdollisuutta.. hmm.. en ole kuullutkaan
... Mä sain dpo 14 plussan, koska mun mielestä ovis 5 pvää normia aikasemmin, josta siis lasken rv:t. Menkoista laskettuna tuo plussa tuli vkoa aikasemmin. Ja kun en muista yhestäkään raskaudesta tällasta oloa, mitä nyt on! No, perjantainapa näkee. Mä vaan haluan että siellä on vauva ja sillä kaikki hyvin, se riittää!!
Yritän jaksaa käydä useammin täällä, koska tämä on edelleen se kanava, mistä parhaimman tuen saa kaikkee, niin iloon kuin suruunkin :heart:.
Oikein paljon jaksamista pahoinvointeihin ym. alkuraskauden ihanuuksiin
.
PS. Onko jollain kokemusta Sea Band pahoinvointi rannekkeista? Mä kävin sit sellasetkin eilen ostaa, oon epätoivoinen. Nää remelit ranteissa ollut ja en kyllä oikein havaitse helpotusta :headwall:
Nelli ja rusina 8+4 :heart: