Evamarialle onnea ihanista ultrakuulumisista! Ja tais siellä ainakin
Teresellä
olla hyviä ultrakuulumisia ja oliko vielä joku kuullut neuvolassa sydänääniä? Onnea siitä! :heart:
Tuulentyttö mulla on yks kaveri joka nuorena halusi lapset tehdä, ja tekikin, kaksi poikaa vähän yli vuoden ikäerolla. Kolmannen sai alulle kans melkeen heti kun halusivat mutta se meni valitettavasti kesken. Ja hän sanoi minulle kun kertoi km.staan että ei ikinä oisi uskonut että näin käy, hänelle! Ja sitten kestikin melkein vuoden ennenkuin tuli uudestaan raskaaksi. Nyt heillä kolme lasta ja se kuulemma riittää. Nuorena sitä ei osaa pelätä oikein tällaisia asioita. Ja luulen että jos olisin itsekkin alkanut lapsia tekeen nuorena niin en olisi kyllä varmasti näin paniikissa ollut kuin nyt.
Oireita oli illalla vain aivan jäätävä väsymys, oisin voinut vaan nukkua, mutta ei tuo minun neitokainen anna äitin yhtään huilata... :heart:
Tänä aamuna pari kuvotus kohtausta kun tein aamiaista ja edelleen vähän tässä työpaikallakin tulee sellainen paha olo välillä. Taas ollaan paremmilla mielin... ois pitänyt laittaa nimimerkiksi
Tuuliviiri
FB-ryhmään minäkin sitten liityn jos perjantain ultrassa näkyy kaikki tarvittava!
Mukavaa päivää kaikille ja tsemppiä pahoinvoinnin kanssa painiville!
Terv. Lilleri ja ylläri 6+0