Iltaa!
Voihan kurjuus, kun surullisia uutisia rakkaudesta äiti:hug:
Aina on kuitenkin toivoa, kuten useat ovat jo sanoneet. Suru ottaa tietysti oman aikansa.
Mulla on tässä vaiheessa raskautta aina ollut panikointivaihe ja niin nytkin. Mullahan tuo ikäkin jo aiheuttaa omat riskinsä raskauteen. Ei auta kuin odottaa ja yrittää tuudittautua että kaikki on hyvin, kunnes toisin todistetaan.
Vihreydestä kateellisena olen lukenut, miten kaikki pahoinvoinnista huolimatta käyvät salilla ja tunneilla. Mulle jo pieni alaspäin kumarrus tuo oksun suuhun, joten ulkoilu on ainoa mahdollisuus, mikä mun itsekurilla tulee kyseeseen. Viime raskaudesta muistan, että liikunta helpotti oloa huomattavasti.
Mulla on yksi erittäin parisuhdetta kuormittava oire
Suolisto ei totu tähän jatkuvaan puoltaminen, vaan ympärilläni leijuu erittäin epämiellyttävä hajupilvi. Mies uhkasi jo nukkua sohvalla
No, ehkä tästäkin selvitään, mutta lapsetkin jo huutavat, että äiti sä haiset kovaäänisesti, kun haen heitä päiväkodista ja portilla helpotan vatsan turvotusta...
Ruokahimotuksista oli puhetta. Mulla ehdoton ykkönen on mustikkasmoothie ja toisena on cheddarjuusto ( joka käsittääkseni on turvallista, jos olen väärässä korjatkaa asap).
Näihin tunnelmiin viikonlopun jatkoa sisaret!
Elselli6+5