Mä olen ollut jotenkin kiireinen ja kaiken kiireen lomassa ihan tosi väsynyt. Joka ilta en jaksa edes tietokonetta avata, kun tavallisesti notkun koneella pitkin iltaa..
Kahlasin viestejä läpi, ja surukseni huomasin että muutamat ovat kokeneet menetyksen
Pahoitteluni kaikille teille, ei ole sanoja..
Mulla on eka neuvola vasta 14.11. Jännittää että kuunnellaanko silloin sykkeitä, ja jos niin kuuluuko ne. Me ei olla käyty eikä näillä näkymin olla menossakaan varhaisraskauden ultraan.
Eli tällä hetkellä väymys on tosi kovaa, ja vähän huonoa oloakin. Oksentaa ei ole vielä tarvinnut, mutta jos menee niinkuin edellisissä raskauksissa niin pönttö tulee tutuksi monen monituisen viikon ajan
Nälkä on jatkuvaa.. tänään olen syönyt aamiaisen, kolme kertaa lämipimän ruuan, välipaloja useita, jäätelöä jne.. siis ihan mahdotonta,
Toiveista tälle raskaudelle: en toivo varsinaisesti muuta kuin että jaksaisin hyvin tämän raskauden, jaksaisin liikkua ja ulkoilla (pinnallisesti toivon myös ettei tulisi ihan kamalsti kiloja karsitettavaksi synnytyksen jälkeen) sekä tietysti että lapsi on terve. Meillä on kaksi poikaa ennestään, varmaan tämäkin on sitten poika
mutta tyttökin olisi ihana yllätys. Haluaisin myös olla töissä mahdollisimman pitkään.
Annintähti 6+6