Lasten kanssa uimareissu tehtynä:kiss: Kun asetuin neljän muksuni kanssa suihkuihin niin eräs vanhempi nainen yritti tulla samaan suihkuriviin ennenkuin huomasi että meidän perheemme(isi puuttui) valloitti koko suihkurivistön
Hän sitten siihen pysähtyi hymyillen ja kysyi "kuinka monta lasta sulla on" .No minä siihen että "neljä" (meinasin sanoa että kohta viisi mutta hillitsin itseni ku lapsetkaan ei tiedä).Siinä se ihana mummeli sitten hymyillen ihmetteli kuinka paljon minulla on uimassa vahdittavaa.Kieltämättä tänään tuntui että silmät saa olla selässäkin kun 4v innostui vähän juoksentelemaan lastenaltaassa ja 2vuotiaskin aika vauhdikkaasti vaihtoi paikkaa ja yhdesti kaatui vedenkin alle mutta äkkiä minä sen sieltä ylös tempasin eikä käynyt kuinkaan kun poika osaa sukeltaa niin pidätti hengitystä heti ku lumpsahti.Tyttöjä ei onneksi matalassa altaassa niin kauheena tarvi vahtia ku sujuvasti sukeltelevat ja uivat siinä,mutta syvemmässä altaassa 6-vuotiaskin on vielä tosi vahittava kun ei osaa ku pikkumatkoja uida.Mukavaa oli haastavuudestaan huolimatta
mua vaan paleli aivan kauheena!!
iwi onnittelut ja tervetuloa:flower:
Elba mullahan oli yhtenä päivänä ihan yhtäkkistä kovaa vihlovaa tai jopa viiltävää kipua.Kävi niin kipeää etten uskaltanut liikkua ja luulin hetken että tää on kohdunulkonen raskaus ja pelkäsin jo että munanjohdin repeää ja pitää tilata ambulanssi. Onneksi tuo kipuilu meni ohi ja hyvä jos sullakin on helpottamaan päin.Jos tulee toooosi kovia kipuja jotka ei mee ohi niin sit kyllä kannattaa soittaa/mennä sairaalaan ku tuo kohdunulkonen raskaus on hengenvaarallinen.Muakin pidettiin monta päivää sillon niiden hirmu kipujen takia sairaalassa(ku oottivat että raskaus menee pitemmälle ja jos vaikka alkio näkys jo kohdussa mutta ei sit näkyny kuitenkaan ku ei se ollu sielä)ja sit vasta alkoivat leikkamaan ku oli aika varmaa ettei alkio oo kohdussa.Ton jälkeen oon kyllä säikkynyt sellasia kovempia kipuja mutta oon nyt huomannu että niitä on normaali raskaudessakin.Ei tosin niin kovia ku kohdunulkosessa mutta aika kovia kuitenkin voi satunnaisesti tulla.
rockstone ihanaa ku toit tänne hyviä ultrakuulumisia:heart: kiva kuulla että vauvalla kaikki hyvin!
emppuli83 ihanaa kun sinäkin pääset jo ultraan.Tuohhan sinäkin sieltä hyviä uutisia iltasella=)
Mua välillä jännittää niin paljon että tuntuu että varmaan pökerryn panikkista kuhan pääsen sinne ultraajan luokse:headwall: Jos kohdussa ei oiskaan ketään niin en tiiä miten siitä surusta selviäis.Mutta yhä täytyy vaan toivoa parasta vaikkei oksentelua oo lähimaillakaan.Ei ees tänään vaikka uimareissulla ja esikoisen talvikenkäostoksilla neljän muksun kans meni aika kauan ja aika paljon voimia siellä kans meni,mutta oksettamaan ei alkanut vaikka aamupalan ja pikku evään voimin vedin koko reissun??? Ihmetyttää tosiaan tuo pahoinvoinnin uupuminen.Välillä on huonoa oloa,mutta nyt tuntuu ettei oo enään sitäkään vähää mitä vasta oli.Nyt melkeen toivoo oksentelua että tietäs kaiken olevan hyvin.Ja sitten jos oksentelee toivoo että se loppus äkkiä:headwall:
Naapurin tyttö ei voi muuta ku lähettää sulle taas roppakaupalla voimia ja halauksia:hug: en tiiä mitä itekkään tuossa tilanteessa ajattelis.Eikö neuvolaan voi mennä tarkistaan tilannetta jos vuotoa kerta tulee? Mää oon ainakin sellanen panikoija että soittasin heti neuvolaan tai johonkin missä voi ultrata.Siinähän sais sitten itekki mielenrauhan jos kaikki ois hyvin ja jos ei ois ni sais ainakin tietää eikä tarvis enään oottaa ja pelätä.Mutta toivotaan että kaikki hyvin :hug:..meillä kaikilla!!
rakkaudesta äiti ja kesän lapsi:heart: rv.7+5