minä en sitten malta pysyä täältä pois,vaikka eilen päätinkin että nyt koitan "unohtaa" ultra päivään asti sen että oon raskaana ja keskityn vaan lasten kans touhuiluun,mutta täällä sitä taas ollaan miettimässä raskaus juttuja
Kahen panikointi päivän jälkeen on kuitenkin vähän rauhallisempi olo.Päätin että nyt ei auta panikoida.Jos vauvalle on tapahtunut jotain ,niin minä en voi sille mitään ja nyt vaan täytyy uskoa että kaikki on hyvin ettei elämä mee yheksi murehtimiseksi.
kyllähän mua pelottaa yhä se kun oireet vaan vähenee,mutta eilen hoksasin että onhan mun maha yhä ihan hirmu turvoksissa ja pissattaakin usein ,niin ja palelee...
Viimeyönä kun en saanut taaskaan nukuttua,tuli ehkä hiukan huono olokin ja toivoin kovasti oksentavani
ihan vaan sen takia että se rauhottas mieltä
Mulla tuo oksentelu on kuulunut raskauksiin,mutta joka raskaudessa se on ollut edellistä vähäisempää.Viime raskaudessa sitä ei ollut juuri ollenkaan ja jospa nyt ois sitten eka oksentelematon raskaus
Vähän rauhotti sekin että luin neljännen lapsen odotus päiväkirjaa ja siinä luki rv10 kohalla että oksensin ekan kerran,joten voihan se eka oksennus tulla myöhemminkin.
Minix,
Elselli ja
Onnellinen Onnittelut plussasta ja tervetuloa:heart: Kiva että tuli mukaan yksi uusi oyssissa synnyttäväkin=) ja lapsettomuudesta sen verran että mekin siitä miehen kans kärsittiin kolmisen vuotta ennen esikoista.Ei ollut helppoa aikaa.
Elba munkin isoimmat oireet hävinneet ja olo tuntuukin välillä ihan liian hyvälle ollakseni raskaana ja sit pelottaa,mutta koitan nyt kovasti olla stressaamatta ettei tuu enään niin kauheeta ahistus oloa.
Naapurin tyttö kovasti voimia nyt sinne:hug: ja yhä toivotaan ettei kesken mee! Mutta ihana kun osaat ajatella myös hyviä puolia,pystyt ainakin tulemaan raskaaksi:hug:
ToinenToiveissa hyvä ku mainitsit tuosta teen juonnista että se voi aiheuttaa ummetusta,ku minä sitä jo täällä kehuin että mun maha toimii hyvin aina teen juonnin jälkeen.Muistin sit itekkin että se saatto aiheuttaa ummetusta.Mulla se vaan toistaseksi on ollut avuksi mutta lopetan sen jos ummetusta ilmaantuu ja muistelen että tee oli huono yhistelmä myös rautatablettien kans.Saatto vissiin heikentää raudan imeytymistä.Nytkin juon vaan kupin teetä päivässä,mutta rautatabuja alottaessani oon muistaakseni jättänyt teen juonnin kokonaan.
MiiJane76 me ollaan puhuttu täällä 50euron ultrasta ja se on Meri Oulun neuvolassa.Sen pitäjä kyllä piti sitä neuvolaa jossain muuallakin mutta ei se Helsingissä tainnu olla.Joka paikassa pitäs olla tuollanen edullisempikin vaihtoehto,ku itelle on iso raha jo tuo 50euroakin kun oon kotihoidontuella hoitanu lapsia monta vuotta kotona.Tuola kuitenki pakko nyt käydä oman mielenrauhan säilyttämiseksi=)
Ultraan "enään" 4 yötä:wave: Ootan sitä enempi ku lapset joulua:xmas:
rakkaudesta äiti ja kesän lapsi:heart: rv.7+5