Ihania ultrakuulumisia. Tosi onnekkaitakin ollaan oltu, kun kaikilla kirjoittaneilla on ollut kaikki hyvin.
Kauneushoidoista. Mä en ole ikinä käynyt niin paljon kaikissa omissa hemmotteluissa kuin äitiyslomalla. Jotenkin tunsin ansainneeni:saint: Pienenkin luota oli helppo lähteä pariksi tunniksi, kun imetti juuri ennen lähtöä. Meillähän ei kumpikaan ole pulloa huolineet.
Nytkin aion pitää tytöt hoidossa toukokuun loppuun ja ottaa hyvällä tunnolla omaa aikaa äitiysloman kolme ensimmäistä viikkoa. Viime raskaudessa en voinut olla yhtään selälläni, en edes puoli-istuvassa asennossa. Heti tuntui, että taju lähtee. Kasvohoidossa ollessani kosmetologi meinasi hakea viereiseltä lääkäriasemalta apua, vaikka sanoin, ettei tässä hätää. Loppuhoito tehtiin istuallani ja sain roimat alennukset, kun en pystynty rentoutumaan hoidon aikana.
Mä olen ihan kypsä tähän tukkoiseen nenään. Eipä ole tätäkään vaivaa muissa raskauksissa ollut. Herään joka yö kolmen aikaan siihen, että tuntuu tukehtuvansa ja suun on vallannut sahara. Vessa- ja juomareissun jälkeen ei uni sitten tulekaan. Ostin a-vitamiinisuihkeita, mutta ei mitään apua. Aivastuttaa kerran ja siinä ollaan taas. No, harmiton vaivahan tämä on, mutta yöntunnit ovat pitkiä valvoa. No, hyvää harjoitusta.
Mulla ei raskausdiabeteksessä ole ollut mitään oireita, eiä ole nytkään. Arvot heittelee juuri sen mukaan, mitä on syönyt. Rasituksessa narahdan varmasti parin viikon päästä. Parempi ehkä niin. Mä olen niin selkärangaton, että syön myös herkkuja niin kauan kuin arvot yleensä ovat normaalit. Eilen paastoarvo oli reilusti koholla, kun perjantai kului pizzalla ja karkilla.
Elselli 21+1