Ensinnäkin, iso :hug:
Bonukselle!
ei tuohon voi oikein muuta sanoa
Ja onnea taas hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille!
Nimestä vielä: oon varmaan täysi ihmishirviö, mutta mä oon kutsunut meidän sinttiä kyllä välillä myös loiseksi, juuri kun
tvvo tuota nimitystä kauhisteli :ashamed:
meillä mies kielsi ehdottomasti sanomasta tuota ääneen ainakaan kenenkään muun kuullen, vaikka musta se oli vain hellittelynimi vauvalle, joka imee äidistään kaikki voimat.. anteeksi mulla on varmaan kamala huumorintaju
tuo
mussupussun löytämä nettiyhteisö vaikutti kyllä aika pelottavalta ja kokonaisvaltaiselta toiminnalta. tosin itsekin jonkin aikaa amerikoissa asuneena voin hyvin uskoa, että tuollaisia on paljon ja ne ovat varmaan tosi suosittuja.
vaikka tämä meidän nyytti on todella toivottu ja odotettu tapaus, ajatus siitä, että täytyisi sukeltaa tuommoiseen mukaan noin kokonaisvaltaisesti (ja myöhemmin luopua koko muusta elämästä, tiedän tällaisiakin tapauksia..) on kammottava
levottomista öistä: tännekin ovat painajaiset hiipineet. mä nukkuisin kyllä vaikka 12-tuntisia yöunia, jos ehtisi, mutta varsinkin aamuyöstä tulee herättyä ihan kamaliin painajaisiin - joissa yleensä jotain kamalaa tapahtuu vauvalle, läheisille tai jollekin eläimelle. ei kivaa.
kotidopplerista: tekis mieli hankkia, mutta oon aika monelta kuullut, että käyttö jää aika minimaalliseksi sitten, kun liikkeitä alkaa tuntea. Kyllähän siihenkin on vielä aikaa, mutta mulle taitaa riittää, jos käyn kerran ennen sitä neuvolassa vähän kuuntelemassa
tää on nyt varmaan täysin ennenaikainen ja hölmö kysymys, mutta onko kukaan vielä miettinyt, että miten pärjäätte joulupöydässä, kun aika moni jouluruoka kuuluu kiellettyjen listalle (tosin riippuu varmaan perinteistä)?
mulla on selvästi ollut liikaa aikaa, mutta tulipahan vaan mieleen, kun itse en syö punaista lihaa (enkä siis joulukinkkua), ja meillä on jouluna aina mieletön silli-silakka-graavilohi-mätitarjoilu, jota olen sitten mättänyt senkin edestä.. täytyy varmaan tyytyä laatikoihin ja rosolliin ja mennä ihan kasviksilla tänä vuonna :/
tosin tarkemmin ajateltuna just nyt pelkkä ajatuskin sillin hajusta saa etomaan, että ehkä ihan hyvä näin..
yritän kovasti päästä joulutunnelmiin, vaikka lämpömittari hipookin täällä kymmentä astetta ja vettä sataa..
Tänne ei muuten kuulu kummempia, välillä olo pahenee ja välillä taas helpottaa. Kävin tänään vihdoin viimein antamassa loputkin verinäytteet labraan (vasta-aineet yms.). Luulin koko ajan, että ne ois pitänyt antaa viime viikolla Kättärillä, mutta unohdin lähetteet silloin kotiin, ja th käski vaan käydä oman terveyskeskuksen labrassa. Ja miksiköhän neuvolatäti ei viitsinyt kertoa tätä noin kuukaus sitten? Sanoi vaan että Kättärillä sitten ainoastaan. No, ei noilla kai niin kiire ollut..