~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

että kun on niin epätodellinen olo taas..tänään pikkuisia mahakipuja ollut..aamulla tuli taas verta mutta loppupäivän tullut vaan ruskehtavaa..=( pelkään pahinta mutta joku pikku kipinä on että kyllä kaikki on ok ja toivottavasti onkin.

soitin tänään sitten äippäpolille ja sanoin että täällä kuumeisesti odotettu ultra-aikaa että mikäs se nyt mahtas olla niin ei ollut terkka ees pistänyt lähetettä meneen..ärgh!! olisin varmasti saanut hyvän aikaa odottaa velä sitä lappua.sanoin kyllä että tässä on nyt verivuotojen kans kamppailtu.
sain ajan 24.11 eli 12päivän päästä. toisin pitkä aika odottaa mutta onpa nyt päivä selvillä.kunhan vielä masukki pysyis matkassa sinne asti.tollon viikkoja jos kaikki ok 12+4.

tänttärä ja tirppa 10+6
 
Mipsu: onnea hyvistä uutisista

marjukka82: Täällä samoin hävis oireet kokonaan seuraavana päivänä rokotuksesta ja koko vkolopun mietin ja mietin ja maanantaina onneksi pääsin uuteen ultraan ja siellä kumpikin nätisti oli, sydän pamppaili ja heiluttiin

Bonustehtävä: Paljon voimia ja pienelle tarrasukkia

tänttärä: Voimia :hug:

Joni Makkuusäkki: :hug: :'(

).( = vointi hyvä ja omat housut laitoin jo pois, äitiyshousuja 2 farkut ja sitten tavallisia mustia isompi kokoisia housuja on miulla nyt käytössä, verkkareita ja collareita, masutuubi pitää hommata, kun näissä toisissa ei oo sitä kaitaletta ylös asti, niin saa peitettyä masun sit, saa tosin nähdä miten isoja housuja tässä joutuu loppujen lopuksi ostamaan..voihan masulla kokoa olla lopussa :LOL:

Huomenna sitten lähdetään siskon kanssa serkkujen tapaamiseen ja ollaan siellä koko vkoloppu joten päivityksiä tulee sitten su iltana/maanantaina

Mutzilla ja kullanmurut 10+6
 
Tänttärä toivottavasti vuoto on vaaratonta. Hyvä, että nyt vihdoin sait sen ultra-ajan.

Onnea jälleen hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Täällä ei mitään sen erikoisempia. Vkl alko tänään, tai olis meillä oikeesti vielä huomenna tunteja, mut siellä käydään taas samoja asioita mitä mä oon jo käyny nii en jaksa lähtä sinne istumaan.
Kauheen väsynyt oon edelleen ja rinnat on tosi arat välistä.
Repäisykivuista täällä joku puhu, mulla kans niitä. Välistä hiuka voimakkaampina ja välistä sitte taasen lievempinä.

Hyvää torstai -illan jatkoa mamit =)

Niisku- ja raksu 11+1 :heart:
 
Joni Makuusäkki pelästysin kans, mut hyvä et kaikki on ok ja ikävää jos et jatka odotusta meidän kanssa :hug: Kaikkea hyvää loppuodotukseen!

Tänttärälle paljon voimia :hug:

Kiitos vinkeistä tissiasiaa koskien, täytyykin olla armollisempi poistoon lähteville vaatteille. Paitsi kaikki pienet housut laitan kiertoon, en elä niin harhakuvitelmissa että pienenisin raskauden jälkeen alkupainosta vielä kymmenisen kiloa :kieh:

Omaa napaa: Täällä on pahoinvointi hellittänyt hiukan, tai oon ollu lomalla tän viikon, eikä oo heti heräämisen jälkeen täytyny lähtee liikkeelle, se on ehkä helpottanu oloa. Mutta, kahvi on maistunut taas! Oi tätä iloa ja onnea :D Mikään ei oo ihanempaa kun iso tuopillinen lattea ja vaikka palstailu sen hörppimisen lomassa :heart:

Pikkuapina ja Papu 11+3
 
Tänttärälle ja muille vuotajille voimia ja tsemppiä. Tiedän kuinka sydän syrjällään siellä ollaan. Oma vuoto oli viimeksi keskenmeno, että ei mennyt ihan niin onnellisesti kuin joillain muilla täällä. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin :hug:

Repäisykipuja on lähinnä sängyssä kääntyessä. Hyvin menee kun muistaa kääntyä hissukseen. Muuten on kyllä masussa outoja tuntemuksia. Maha tuntuu samalta kuin myöhemmin kun se on jo pullahtanut ulos. Siis jotenkin "irralliselta", niinkuin se liikkuisi epämiellyttävästi ja pitäisi käyttää jotain tukiliiviä.

Pahoinvointi täällä ei ole pahentunut, mutta välillä se tulee vaikka olisi syönyt kuinka. Vielä kuukausi niin sitten pitäisi olla ohi, ainakin edellisessä raskaudessa se taisi loppua jo ennen toista kolmannesta.

Meillä oli esikoista odottaessa mies mukana neuvolassa joka kerta. Hänellä ei silloinkaan ollut töitä niin kuljettiin yhdessä kaikki raskauteen liittyvät menot. Minusta oli mukavaa että mies oli mukana. Välillähän toki silläkin kävi aika pitkäksi, mutta kyllä ne sydänäänten kuuntelut ja ultrat oli semmoisia hetkiä, joissa oli aina ihana olla mukana. Nyt tätä toista odottaessa en kuitenkaan usko, että mies tulee mukaan koko ajan :). Tuttua puuhaa, minä en tarvitse sitä "tukea" sillä tavalla ja joutaapahan hoitamaan esikoista tai toivottavasti pääsisi vaikka johonkin töihin tai koulutukseen.

Rokotetta en sitten saanutkaan tänään. Olivat alkaneet rokottaa pikkulapsia, niin tylysti vaan ilmoitettiin puoli tuntia ennen aikaa, että pitää siirtää ensi viikolle, soitellaan sitten. Kyllä pisti ärsyttämään! Mutta maanataina on se neuvola-aika ja se meidän th vaikutti oikein mukavalta ja fiksulta tyypiltä, niin jospa se antaisi sitten ajan pian sekä minulle että tytölle sitten samalla.

Ja jos joku muistaa kun harmittelin niitä kenkiä (joo on vähän pinnallista täällä kipujen ja vuotojen keskellä, anteeksi ;)) niin sattuipa niin, että rakas äitini oli sitten jahdannut niitä kenkiä Saksaan asti ja tilannut ne B) . Siinä on haastetta että osaako itse tulla yhtä loistavaksi äidiksi itse aikanaan.



(Mikähän se on, että saa koko ajan olla tekemässä uutta tickeriä, jossain välissä alkavat jätättää...)
 
Tipu Topakka
Heippa! Täällä uusi ilmoittautuu mukaan :wave: Tänään oli eka lääkäri ja ultra ja minusta tulikin heinäkuisen sijaan kesäkuinen :D La. on 20.6. Kolmatta odotellaan. Masua kasvatellaan Keski-Euroopasta käsin, joten synnäri on minulla ulkomailla.. Lääkäri kehui vauvaa hyvin viikkoihin nähden kehittyneeksi. Lieköhän hirmu jytky tulossa :eek: :D

Raskausoireet on aivan järkyttävä pahoinvointi/oksentelu (molemmissa aikasemmissa raskauskissa jouduin tippaan), paleltaminen, väsy ja rinnat on arat.

Takana on keskenmenoja (myöhäisin rv.17), joten hirvittää, miten tämä pysyy kyydissä. Mies lupasi, että tilataan tänään Bebe sounds netistä, että voidaan kuunnella sydänääniä kotona :heart:

Täällä lääkärit eivät ilmoita noita raskaus viikkoja niin tarkaan, kuin Suomessa tehdään.. Joten taidan olla aika sekaisin mikä viikko mulla todellisuudessa on menossa..
 

http://groups.yahoo.com/group/kesahelmet/

Eli tällainen lista löytyy Yahoosta, tervetuloa mukaan kaikki halukkaat! Lista on suljettu, eli lukemaan ja kirjoittamaan pääsevät vain jäseneksi hyväksytyt. Siellä kirjoitellaan omilla nimillä ja halutessaan viestit saa omaan sähköpostiin ja omasta sähköpostista voi myös kirjoittaa. Kahden vanhemman lapseni listat ovat olleet itselleni mahtavia henkireikiä, toivottavasti tästäkin tulee sellainen! Vertaistukea, höpöttelyä, tapaamisia, jne. Suljetulla listalla kun uskaltaa vähän enemmän kertoa itsestään ja antaa yhteystietojaan yms.

Käyn kyllä täälläkin aina kun ehdin, hyviä vointeja kaikille!

Jaja ja pulla 9+1
 
tänttärä :hug:

sikapiikistä te jotka ootte sen ottaneet! niin millä rv:llä olette sen saaneet ja onko teillä ollut jo siinä vaiheessa neuvolakortti? siis se raskausajan? Mulle kun sanottiin etten voi saada sitä kun ei sitä korttia vielä joten saisin sen piikin vasta n joulukuun alussa, taitaa vaan sitten olla jo myöhäistä piikille kun tauti jo niin jyllää.... :/

pahoinvointia täällä on vähän aamuisin. En ole oksentanut mutat välillä kyl joutuu pysähtyy hengittelee.. :p

väsymystä on kanssa. Pitää mennä päivittäin pötköttelee lasten kanssa sänkyyn noin tunniksi. Ei siinä kyl nukuta tai mitään kun muutun sitten aina poikien silmissä painialustaksi, kiipeilytelineeksi yms. :LOL: Mutta jo se että saa vaan pötkötellä siinä niin auttaa pahimman väsymyksen yli. Niin ja koko ajan siinä pitää vahtia pienintä että pysyy sängyllä, eikä putoa. ;)


Jotenkin en kyl uskalla vielä yhtään aatella että vauva on oikeesti tulossa. Tai kyllähän sitä tulee mietittyä mutta sitten toppuuttelen ja koitan keksiä muuta ajateltavaa.. Odotan niin sitä ensi viikon ultraa että näen onko masussa tosiaan pienen pieni ihmisen alku :heart:

On kyllä jännä miten nyt jo niin masua turvottaa. Tuntuu että napakin jo muuttunut. :eek: Mutta taitaa johtua siitä että neljäs odotus ja edellisestä ei kuitenkaan kovin kauaa aikaa... Kun odotin ensimmäistä niin olin yli puolen välin raskautta kun musta vasta kunnolla näki että odotin. Toista odottaessa oli sama. Kolmatta kun odotin niin maha tuli esiin paljon aikasemmin ja puoli tutut jotka eivät tienneet odotuksesta osasivat tulla onnittelemaan mahan perusteella jo rv 14. Nyt koitan piilotella vielä mahaa kun niin alussa eikä tiedä miten asiat siellä on... Kunpa hyvin. toivon niin kovasti. :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

sadee80 & kirppu 7+2 :heart:
 
Tvvo: Onpas sua koeteltu aiemmin! Toivon, että nyt menee kaikki hienosti! :hug:

Bonustehtävä: Onnittelut ultrakuulumisista :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: Paranemisia koko perheelle!

TipuTopakka: Tervetuloa :wave:

Sadee: Kun menet ensi viikolla ultraan, niin pyydä sieltä todistus, että olet raskaana. Varmasti saat possurokotteen sitä todistusta vastaan, vaikka ei neuvolakorttia vielä olisikaan.

Viikon päästä olisi np-ultra :p

Mukavaa viikkistä kaikille!

Lenniina ja pieni 11+0 :heart: POKS :heart:
 
Heipähei taas! Meillä netti ollut pois käytöstä useamman päivän, onpas tänne tullut paljon uutta tietoa! :)
Vihdoinkin on alkanut tuntua että tästä yllätyksestä kyllä selvitään :heart: Tahtois vaan jo ultraan, että tajuaisi asian todellisuuden! Pyysin pikkusiskoa ottamaan koiralta pois lapun jota se riepotteli, niin eiköhän se ollut ultralähete :D Nyt tietää sitten jo siskokin. Ajattelin teettää ultrakuvista joulukortit, siinähän saisi kaikille kerrottua? Nojoo, ehkä liian rankka idea

Voimia,voimia ja hyvää vointia :) Enää muutamia viikkoja jouluun!! :xmas:

9+2
 
Tipu Topakka
Ihana idea tehdä ultrakuvasta joulukortti! Me ajateltiin tehdä kortti ja laittaa mummoille ja ukeille lahjaksi, jossa lukee "tämä lahja tulee n. 6kk myöhässä;)"
Kohta lähdetään koko perheen voimin possupiikille. Tai no, lapset ja mies. Minä en saa ollenkaan. Täällä alle rv.13 raskaana olevia ei rokoteta ollenkaan ja sen jälkeen rokotteella ilman adjuvanttia. nyt pitää vaan toivoa, etten sairastu. Kunhan ylitän tuon maagisen rv. 13, niin otan piikin minäkin.
 
Huomenta!

Se neuvola oli ja meni. Ei multa mitään hemppaa tai muuta otettu. Lähetteen sain labroihin "sit kun jaksan". Meen ma, sit kun mennään ottaa esikoiselle possupiikki. Sydänäänet kuunneltiin ja kaikki ok. Meillä siis mies ei ollut tuolla mukana, mitäpä se siellä olisi tehnyt? Parempi hyöty oli, kun mies oli esikoisen kanssa kotona ja mä sain mennä ihan rauhassa neuvolaan ja keskittyä siihen juttelemiseen. Esikoisen kanssa ei taidettu edes keskustella vaihtoehdosta, että mies EI olisi tullut mukaan. Halusi olla mulle tukena koko raskauden ja toisaalta taas tuntea itse, ettei jää mistään paitsi. Ja meidän th on tosi mukava; juttelee miehelle ja kyselee kaikkea. Nyt kun puuha on tuttua, miehelle riittää se isälle-osio odotusoppaasta. :LOL:

Miten se tuntuu olevan joillekin niin tärkeää, että omat vaatteet mahtuisivat mahd. pitkään? Kyllä mullekin mahtuis omat vaatteet, mutta housut (farkut) puristaa ikävästi, enkä halua venyttää mun normipaitoja, kun tiedän taas palautuvani omiin mittoihin. Kai mä oon sitten niin mukavuudenhaluinen, että käytän jo nyt mammahousuja, kun ne on niin mukavat päällä. Mulla on aika paljon noita mammavaatteita, mutta olin viime raskaudessa niin paljon isompi, että voi olla että jää käyttämättä osa. :/ Viimeisimmät ostokset on nää:

http://www.isabellaoliver.com/maternity-clothes/maternity-coats-jackets/Funnel-Neck-Jacket/D/30100/P/3:100:1110/I/OT041

http://www.isabellaoliver.com/maternity-clothes/maternity-knitwear/Shawl-Wrap-Cardi/D/30100/P/3:100:1060/I/TP025

Siis miten voikin vaatteet olla noin pehmeitä? Mä käytän noita jo nyt ja varmaan raskauden jälkeenkin. Oon nyt ihan hurahtanu tohon merkkiin, niin saas nähdä kuinka paljon IO:n vaatteita haalin itselle...

Mies oli ostanu mulle tän:

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=185&products_id=2784

Olin menossa nukkumaan, kun laatikko kolahti selkään ja siellä toi yöpuku oli käärittynä silkkipaperiin! Ihana ylläri!

Piti mennä tänään Muoti&Kauneus&Terveys -messuille, mutta juteltiin asiasta miehen kanssa ja onhan ne aika tautipesäkkeitä, ni ei sit mennä tällä kertaa. Ja sitäpaitsi, Lapsi-messut on tässä elämäntilanteessa ehkä paremmat meidän perheelle, ni mennään sit niille messuille. Ne tais olla alkuvuodesta...

Tuplarattaista: mä edelleenkin liputan noiden Phil&Tedsien (Vibe tai sport) puolesta! Niistä kun saa sen sisaristuimen kokonaan pois, niin jos esikoinen ei haluakaan istua kyydissä vaan kävelee joka paikaan, rattaat ei jää käyttämättä! Meillä noi Vibet esikoisella käytössä tällä hetkellä (siis ilman sisaristuinta) ja tykkään kovasti! Isot pyörät on ja tosi helppokäyttöiset rattaat muutenkin. Otetaan varmaan ne mukaan Saksaan, niin reissuun mukaan lähtevän tuttavaperheen vauva voi käyttää niitä myös, eikä mukaan tarvitse raahata kaksia rattaita.

Kukas niistä hiuksista kyseli? Mulle tuli myös viime raskaudessa hilsettä, mutta vasta viimeisillä kuukausilla. Ei se hilse musta mitään, mutta kun tukka lähtee päästä imettäessä. Mulla on onneks niin runsas tukka, että ei paljoa näkyny hiusten ohentuminen, mutta tunnen pari mammaa, joilla on sitten ne pari karvaa ristissä... Don't worry, se on vaan tukkaa ja kasvaa takas, mmm sanotaan n. 5-10 vuodessa.
 
Huomenia!

Mä täällä oon saanu alkaa tutustuu vessassa käyntii yöllä, harmi vaan et oon sen verran huono uninen että enhä mä enää 5 maissa unta saanu ku vessassa kävin, nauratti et tottakai viel sinä aamuna ku mä olisin ilman töihinlähtöö hereil noin aikasin niin edes aamun lehtee ei ollu tullu... :)
Rintojen kipuilu on alkanu helpottaa ja kaikki on aika jees, äsken kuuntelin nöttösen sydänääniä dopplerilla ja täytyy sanoo että pelottavan korkeella se jo hengailee, ei oo nimittäin napaan juurikaan matkaa siitä mistä nyttenki pikku jumpsutusta kuuntelin, pääasia et hemmo on hengissä... :heart:

Mors uusille! :wave:

Rokotetta en aio ottaa joten siihen keskusteluun en sen kummemmin kommentoi.

Mut tää lähtee mahansa kanssa pukemaan päälle viimeinkin ja koiran kanssa pirteeseen pakkasilmaan!
Päivänjatkoja kaikille! :flower: =)

Maira ja mytty 10+3
 
Heippa! :wave:

Täälläkin viikot eilen poksui ja nyt alkoi sitten jo 12 viikko. Miten tää aika nyt näin vauhdilla tuntuu menevänkin :) Ehkä se on sitten kun on paljon tekemistä, niin ei huomaakaan niin ajankulua. Sunnuntaina olis risteilylle lähtö ja sitä ennen paljon pyykkiä pestävänä. Heti risteilyn jälkeen keskiviikkona sitten eka ultra ja asuntopapereita mennään allekirjoittamaan. Ja sitten vielä kakkosen kymppisynttärit pitäis ensi viikolla järjestää. Että ei kerkee jatkossakaan aika käymään pitkäksi :) Oma olo on ollut nyt tosi hyvä. Väsymys ja pahaolo ovat tiessään :)

Sikainfluenssarokotteet käytiin tuon meidän 1 v:n kanssa ottamassa tiistaina. Mulle tuli käsivarsi kipeäksi ja keskiviikkona oli vähän kipeä olo. Väsytti ja oli kylmä. Olisko vähän lämpöä nostanut sitten. En jaksanut mittailla.
1 vuotias selvisi ilman mitään oireita. Edes pistokohta ei hänellä aristanut.

Tuplarattaita oon minäkin miettinyt ja se on kyllä ihan pakollinen hankinta. Meillä nuo pojat on vähän vilkkaamman puoleisia, joten joku seisomalauta on varmaan ihan yhtä tyhjän kanssa. Turvallisuus syistä jouduin kakkostakin kuljettamaan rattaissa vielä 4 vuotiaana.
Itse haluan ehdottomasti, että lapset pystyy istumaan rattaissa kasvot työntäjään päin, joten eipä niitä vaihtoehtoja ihan hirveästi jää.

Hiusten paksuuntumista nyt odotusaikana odotan taas ihan hirveästi. Mulla on aika ohuet hiukset ja noin puoli vuotta synnytyksestä hiukset alkoi lähteä tuppoina. Ja nyt ne myös tietysti kasvaa takaisin semmoisina tuppoina. Tosi hienon näköistä, kun jossain keskellä päätä sojottaa semmonen 5cm pitkä hiustuppo. Näyttää just siltä, kuin joku lapsi olis leikellyt vähän hiuksia sieltä täältä :D

Edellisessä odotuksessa ostin Angelsounds doplerin ebaysta uutena noin 25 eurolla.

Mies muuten totesi eilen mua katsoessa, että "sun maha tulee olemaan sitten lopussa varmaan tosi iso, kun se on jo nyt ton kokonen." :LOL:
Kai se sitten johtuu siitä että on jo neljäs raskaus. Ei tää maha mikään pieni ollut kolmannella kerrallakaan. Kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa tuntemattomatkin jo kyseli, että eikö se kohta jo synny. Että sitä odotellessa taas,,, :whistle:

Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:

zizilisko+nuppu 11+1
 
sadee: Miten sinulla on tuo neuvola-aika noin myöhään, itselläni on se 8+4 ja ei ole enää esikoinen kyseessä. Soita sinne neuvolaan ja kysele sitä rokoteaikaa, minullekin silla tavalla antoivat ennen neuvolakäyntiä (vaikka se nyt peruuntuikin, mutta johtui ulkopuolisista seikoista). En usko, että raskaanaolevia rokotetaan ilman aikaa vaikka olisi minkälainen todistus.

Meille tulee lapsille 2,5v ikäeroa ja ei hommata tuplarattaita. Seisomalauta, kantoreppu ja matkarattaat luulisi riittävän. Hirveästi ei olla tytön kanssa enää vaunulenkkeiltykään, vaikka nyt tietysti syynä kylmenneet ilmat ja väsymys. Ehkä sitä innostuu taas.

Minulla on myös tukka lähtenyt ihan täysillä. Keskenmenon jälkeen lähtenyt kunnon tuppoja. Ihan kalju en vielä ole, mutta huomaan kyllä eron ja meinaa päänahka paistaa jos on takkuinen. Toivottavasti se alkaa tuuheutumaan tässä pian.

Tervetuloa uusille!
Nyt kauppaan ja pitsaa hakemaan ?
Hyvää viikonloppua kaikille!

 
Millenia ja Sadee: Riippuu kunnasta tämäkin. Vantaalla ei anneta rokotuaikoja kenellekään, vaan kunta on keskittänyt rokotukset tapahtuviksi tiettyihin paikkoihin ja aikoihin. Sinne mennään jonottamaan ja uskon, että raskaustodistusta vastaan saa kyllä rokotteen (tuttavani sai yksityisen lääkärin astma-todistusta vastaan rokotteen tällä viikolla, astma oli siis vasta todettu, eikä sitä lukenut kunnan tietokannassa).
 
Joni M: Harmillista, että siirryt pois pinostamme. Jään kaipaamaan. Mukavaa ja ihanaa odotusta joka tapauksessa! :wave:

Tänttärä: Voimia vuotojen keskelle. Toivottavasti on kaikki hyvin.

Myös muille vuotojen kanssa kamppaileville voimia!

Hyvien ultrakuulumisten saajille iloa ja onnea!

Mipsu: Mulla on aivan hirvittävän rasvoittuvat hiukset raskauden myötä, mutta rutikuiva päänahka. Muuta vinkkiä ei ole antaa kuin kokeilla eri hilsetuotteita tms., josko löytyisi sopiva.

Pikkuapina: Mulla esikoisen imettämisen jäljiltä rinnat pieneni kuppikoolla verrattuna lähtötilanteeseen ennen raskautta. Nyt on kyllä jo alkuraskaudesta päästy sellaisiin kokoihin taas, että ihan hirvittää, millaiset nämä on synnytyksen jälkeen maidon noustua kohinalla. Jestas!

äitiysvaatteet: Töissä käytän normaaleja housuja, kun mahtuvat ihan ok. Kotona käytän mieluumin jumppahousuja, kun eivät kiristä. Pari äitiyspaitaa olen hankkinut ja tuubin, koska paidat meinaa jo nousta mahan päältä. Yksi äitiyshame löytyy, mutta en ole vielä ehtinyt käyttää. Ostelen sitä mukaa kuin ehdin/jaksan.

on: Tämä viikko on sujunut pahoinvoinnin kanssa ihan siedettävästi. Olo on siis helpottanut ja työt pystyy hoitamaan. Vähän tänään on tihkaissut, kun takana on kaksi pitempää iltatyöpäivää. Joka tapauksessa olen iloinen, kun olo siedettävä. Tosin tilalle on tullut muita kivoja raskausvaivoja: öisin levottomat jalat, hankaluus löytää hyvä nukkumisasento, pakarajuilinta, nippailut alavatsalla. En kyllä valita, enemmin nämä vaivat kuin armoton pahoinvointi. :D Nyt kun pahoinvointi on siedettävämpää tulee kiinnitettyä paljon enemmän huomiota muihin juilintoihin ja nippailuihin. Samalla lisääntyy myös pelko keskenmenon mahdollisuudesta. Aiemmilla viikoilla kaikki energia meni jotenkin kestää pahoinvointi. Nyt on enemmän aikaa ja energiaa pelätä. :/ No, josko tämäkin tästä tasaantuisi.

Hyvää vointia kaikille!

Syyshortensia ja Millajoonas 9+4
 
Heloooou!!

Kerronpa vuan että ihanaaaaa - sydän siellä ultrassa sykki sitten kuitenkin!

sikapiikki otettu just tänään..

Siirryin tuonne heinäkuun hurmaajiin!

Onnellisia aikoja kaikille! :flower:

funkkari & mauveliini 6+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja mipsu:
Paljonkos nuo kotidopplerit suunnilleen maksaa? Itseäkin ehkä tuollainen kiinnostaisi.. :) Ja minähän se hilsepää olin.. :D

mipsu ja otus 11+0 POKS
Tilattiin viimeksi Hongkongista saakka, mutta vain 30e :) Kannattaa hankkia. Antaa turvallisuudentunnetta että siellä sydän ihanasti sykkii kyllä. Sitten kun vauva alkoi itse siellä heilumaan ja potkimaan, niin ei tullut enää niin sitä käytettyä mutta tosiaan on hyvä laite alkuaikana :)
 

Yhteistyössä