~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

elikkäs eilen oli np ultra ja oioi ku touhu viskeli meneen :heart: oli avokkiki nii täpinöissään ku ruutua katteli =) niskapussi oli ok ja vastasi viikkoja...oli muute tosiaan vilkas kaveri..naurettii n ku kuvaa koitti ottaa ku toinen ei oikee yhteistyötä halunnu tehä :D mut on muute muuttunu tuol meiä sairaalas laitteet..ei ollu tytön aikoja viel nuita 4d kuvia.. touhusta sai nii ihanan kuvan missä se "rapsuttelee" ohimoitaan ku miettien jotain :heart:

panicroom & touhu 11+2 =)
 
Eilinen neuvolakäynti oli kyllä aika turha. Minun tuppukylässä saa keskenmenon saada ilmeisestikin ma-ke klo:8-15. Silloin on gynekologi naistenpolilla ja päivytyksen kautta pääsee sitten sinne edellämainitulla ajalla, kun on ensin jonottanut sen 4 tuntia päivystyksessä. Kysyin sitten, että mitäs sitten muina aikoina. Terkkari ei osannut sanoa tähän juuri mitään. Päivystykseen sitten, no paljon auttaa kun ei siellä ole ultraa. Siis ajatella, että sairaalassa on ultralaite joka on 5 vuotta vanha ja sitä käyttävä henkilö on paikalla ma-ke klo:8-15. Toinen mikä minua ärsyttää on se, että myös neuvolassa on ultralaiteet jotka on 3 vuotta vanhat. Lääkäripäivät ovat ti-to ja ultra on vain silloin käytössä. Miksei esim. yksi terkkari voisi opetalla käyttämään ultraa? Minua ei sinne oteta koska en vuoda kirkasta verta. Eipä siinä sitten mitään.
Yksi hyväkin asia on, pääsen np ultraan jo 2.12 eli odotusta olisi vain 2 viikkoa siihen. Täällä on nykyään käytäntönä, että np ultra tehdaan vatsan päältä. 3 vuotta sitten se tehtiin vaginaalisesti. Terkkari sitten sanoi, että minun lääkäri tykkää (outo sananvalinta) tehdä sen vaginaalisesti joten varaudu siihen. Ei se sinäänsä haittaa, mutta jos käytäntö on vatsanpäältä niin miksi tämä lääkäri saa tehdä kuten tykkää?
En mä nyt sentään kaikesta valita. Painoa oli 3kg vähemmän kuin raskauden alettua =) Niin ja yötyökiellon saan sitten kahden viikon kuluttua. En tiedä miksi jo niin aikaisin kuin jo rv10+5 koska viimeksi se tuli vasta rv20. Ehkä ajatellaan että tehdään jotain toisin ettei tämäkin synny keskosena ja hyvä niin. =)
 
Bonus: Kiitti possutarinasta! Hyvä, että tauti oli sulla lievempi ja että ohi on nyt sitten koko perheeltä!

Mussupussu: Esikolle paranemisia ja onnittelut ensiaskelista :flower: Meillä esikko aikanaan oppi aina uusia asioista juuri silloin, kun oli ollut kipeänä =)

Onnittelut hyvistä ultranäkymistä: Jeyn, Tillintallin, Saagatar, Blackcurrant ja Panicroom :flower:

Jeyn: Käsittääkseni la lasketaan ensin kiekosta ja tulee merkityksi neuvolakorttiinkin. Sitten jos ultrassa ilmenee kovasti heittoa (=enemmän kuin 2 päivää), muutetaan la ultrassa näkyneeksi. Muuten pidetään kiekossa ollut. Korjatkaahan, jos olen ymmärtänyt väärin =)

Rapu: Hienoa, että Mummu tuli hätiin! Mummut ja Papat ovat välillä korvaamattomia! Sillä toki varapaikasta on vaara saada uusia pöpöjäkin, mutta on se myös lapsille koettelemus mennä jonnekin varapaikalle vieraaseen paikkaan. Mutta tietysti hyvä, että kunta sellaista tarjoaa, niille jotka tarvii tosissaan!

Tervetuloa NaMeLLi :wave:

Emmmaa: Ultrakuulumisia odottelen :p Kerros lisää noista vasta-aineista, kun ovat mulle ihan vieras aihe eli miten todetaan, mitä tehdään ja mitä aiheuttaa jne.? Toivottavasti sulla kaikki kunnossa ja huolesi turha :hug:

Lenniina ja pieni 11+5
 
Huomenta!

Pikaisesti tulin vastaamaan Lenniinan kysymykseen. Elikkäs mulla todettiin viime raskaudessa antiK-vasta-aine ja papruissa luki myös Kell-immunisaatio. Nämä siis tuli ilmi ihan normi verikokeissa. Kuukausittain otetaan verinäyte jolla seurataan tiitteriä eli vasta-ainearvoa. Joudun myös juoksemaan kontrolliultrissa joissa seurataan vauvan MCA-virtausta. Jos tiitterit nousee liian korkealle ja tossa virtauksessakin on häikkää niin sitten aletaan toimenpiteisiin (en vain tiedä että mitä sitten tehdään kun en ole alkanut utelemaan). Nämä vasta-aineet voivat siis aiheuttaa masuasukille anemian.

Toivottavasti tuosta selostuksesta saa jotain selvää ku esikko tuli pyörimään jalkoihin niin ei välillä ajatus kulkenut :D

Parin tunnin päästä pääsee kurkkaamaan mahaan =)

emmmaa ja asukki 10+1
 
:wave:
rv 10+4 takana.la 12.6.10.
lapset: poika 05/02,tyttö 11/05,poika 11/07.
kolme pientä enkeliä "saatiin" esikoisen jälkeen peräkkäin.(rv 5-11)

tässä raskaudes..
ei oo tarvinnu oksentaa kun kerran mut häjy olo on ollu valtavaa.
jatkuva syöminen helpottaa aina vähäksi aikaa.
pientä helpottamista on havaittavissa.

väsy on myös ollu valtavaa edellisiin raskauksiin verrattuna.
yöt nukun 12h enimmillään ja päivällä 2h päikkärit jos saisin.
syytän hemoglobiini arvoja tästä väsyn tunteesta.

102 oli ekassa neuvolassa.sain käskyn aloittaa rautakuurin.
tapletit ei sovi mulle joten ostin nestemäistä rautalääkettä.
maha tykkää mut on kyllä niin kamalan makuista lääkettä.

me asutaan vuokralla mut pientä toivetta olis et saatais asuntolaina ja omakoti talo.kellekkään ei olla vielä puhuttu.

tuplasynttärit on ens viikon lauantaina.
elokuviin mennään nyt sunnuntaina katsomaan uutta kuuta.
mut ny aamupalalle.alkaa paha olo nousta ku ei oo vielä syöny.
kaikille tasapuolisesti onnea odotuksiin. :hug:
 
Tänään olis pitänyt olla se ultra. No mies joutui töihin, kun porukkaa kipeenä, anoppi kipeenä, esikoinen pääsee koulusta vasta neljältä, joten enpä saanut ketään katsomaan tuota 1v:tä. :headwall: Perjantaina uusi yritys. Toivottavasti silloin päästään masuun kurkkaamaan.
Ihan vaan tämmönen omanapainen tilitys tällä kertaa, kun harmittaa vähäsen,,,

zizilisko+nuppu 11+6
 
Kiitos Mutzilla päivityksestä! Nyt ollaan taas kartalla. :D

Mä oon kuulkaas alkanu naiset nauttia tästä raskaudesta! Oon nyt siis sillä keskikolmanneksella (noinniinkusuunnilleen) ja olo on helpottanu huomattavasti. Me vaan tytön kanssa puuhastellaan, shoppaillaan ja nautiskellaan täällä. Ihanaa! Aamulla käytiin uimassa, iltapäivällä joogaan. Ja kiitokset ihanalle miehelleni, joka mahdollistaa tämän kaiken. :heart:

Nyt vois ottaa pikkupäikkärit.
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Käväsin tuossa vanhempieni luona kyläilemässä (asuvat kaukana). Olin siis isänpäiväkortissa lähettänyt tiedon yllätyksestä. Aluksi vaikutti siltä että vanhemmat eivät olleet kovin innoissaan asiasta, ilmeisesti siksi koska emme ole naimisissa (ja luulivat myös lapsen olleen vahinko). Mutta kun kerroin että tämä on kyllä toivottu ja lähes vuoden yritettykin, niin kyllä ne siitä sitten heltyivät ja loppuvierailu olikin ihan mukava.

Noista lasketuista ajoista sen verran että minun neuvolakortissani on kaksi laskettua aikaa, toinen on 1.6. (hedelmöittymisen mukaan) ja toinen 25.5. (viimeisten menkkojen mukaan). Näiden lisäksi raskauviikoiksi on neuvolapäivänä merkitty 9+5, jonka mukaan laskettu aika olisikin 30.5. Ja sitten vielä varhaisultran mukaan (jossa siis kävimme yksityisellä) lasketuksi ajaksi tuleekin 2.6., jonka mukaan minä tällä hetkellä lasken viikot. Onneksi 27.11. onkin sitten se np-ultra, jonka jälkeen toivottavasti selkiytyy tuo laskettu aika. Ei kyllä jaksais odottaa sinne asti.

Minua jostain syystä häiritsee suunnattomasti että neuvolassa mun paino mitattiin kaikki vaatteet päällä. Eihän se painon nousu/lasku näy oikein, kun joka neuvolakerralla on eri vaatteet päällä. Ja sitten kun piti sanoa ensin se paino ennen raskautta ja sitten käydä vaa'alla, niin siitä sai sellaisen kuvan että oon lihonu jo 1,5 kiloa, vaikka todellisuudessa olen laihtunut 0,5 kiloa. On mullakin ongelmat... :/

Huono olo on onneksi väistynyt ainakin toistaiseksi ja ruoka maistuu paremmin. Väsymyskin alkaa olemaan siedettävissä rajoissa. Tilalle on kuitenkin tullut päänsärky, mutta mielummin se kuin oksentelu.

Ensi viikolla onkin sitten neuvolalääkäri ja ultra. Vähän jännittää että mitä siellä ultrassa näkyy, toivottavasti kaikki on hyvin.

toffo 12+0 (keskenmenoriskikin taisi pienentyä!)
 
Neuvola/ultrakuulumiset. Pieni sydän sielä jyskytti :heart: Asukki vastas viikkoja 9+4 mutta mennään tällä nykyisellä viikkotilanteella (10+1) ainakin sinne np-ultraan asti. Sitä tässä sitten odotellessa =)

emmmaa ja asukki 10+1 :heart:
 
Heippa kaikille, vihdoinkin rohkenin tulla esittäytymään

Tämä alkuraskaus on mennyt etovan olon kourissa, mutta nyt alkaa helpottamaan. Tänään oli np-ultra ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Pikkuinen oli kovin vilkkaalla päällä. Olin hieman huolestunut, kun sain possurokotteesta aika pahat sivuvaikutukset (kuume, huono olo, rytmihäiriöt).

Kolmatta siis odotellaan, kaksi vanhempaa lasta on jo kouluiässä. Jännäähän tämä touhu on pitkästä aikaa, vielä kun on kyseessä riskiraskaus. Mutta onneksi seuranta on hyvää, seuraava ultra jo 2 viikon päästä!

siiri 11+0
 
Onnea jälleen hyvistä ultrakuulumisista kaikille! :flower:
Siiri71 Tervetuloa mukaan =)

Täällä on tänään taas ollu pahoinvointi ja väsypäivä. Lähin koulustaki kesken kaiken ku tuntu, että laattaa lentää ku pikkasen liikahtaa. Otinki parin tunnin päikkärit ja olo parani sitte huomattavasti.
Vielä neljä päivää kauan odotettuun np-ultraan =) sitä odotellessa.

Niisku- ja rakas 12+0 :heart:
 
Tervetuloa uusille mukaan ja onnea hyvistä ultrakuulumisista niille, jotka sellaisia ovat saaneet! =)
Ja :hug: vuotojen kanssa kamppaileville ja ihan vaan muillekin, jotka sitä tuntevat tarvitsevansa!

Täällä np-ultrassa käyty ja viikot pysyivät samana. Kuunneltiin sydämensykettä ja katseltiin vauvaa eri kulmista. Peräti kolme kuvaakin sai mukaan itselle. :heart: Olipas se vaan ihanaa nähdä kaveri siellä ojentelemassa koipiaan. :D
Ja vastaanotto työpaikallakin oli vallan positiivista ja nyt on jotenkin kivempi olla töissäkin, kun ei tarvitse salailla mitään. =) Uutta ultraa odottelen! :D

garden ja reiska 12+4 :heart:
 
Moikka kaikille! :wave:

Oon seuraillut teidän kuulumisia jo pitkään, mutta vasta nyt uskaltaudun esittäytyä. Tänään käytiin vihdoin ja viimein NP-ultrassa, jossa kaikki näytti vallan mainiolta, pikkutyyppi vilkutteli ja pomppi siellä kovaa vauhtia.

Eli olen 24 v, Helsingistä, esikoista odotellaan, laskettu aika on ja ilmeisesti pysyy 5.6.2010 ja synnyttämään olisi tarkoitus lähteä Kätilöopistolle. Saas nähdä ehdinkö täyttämään 25 ennen vauvan syntymää, ihan samoille päiville näyttää menevän!

Meillä asiasta tietää koko miehen suku ja kaveripiiri, omille vanhemmille en ole vielä kertonut, koska ei olla nähty kuukauteen (asuvat kaukana). Viikon päästä olisi tarkoitus käydä visiitille, ja vähän jännittää, miten siellä reagoidaan. Miehen suku on ollut hirmu innoissaan, mutta tiedän kyllä meidän porukoiden toivoneen, että olisin malttanut vielä hetken - mulla on opiskelut vielä kesken ja vaikka yks tutkinto onkin jo takana, niin tahkottavaa ois jäljellä useampi vuosi.
Mun kaveripiirissä ei ole kovinkaan montaa, jolla lapsia on tai olis edes haaveissa, joten oon vähän kauhuissani siitä, miten asiaan reagoidaan. Muutamalle kaverille tulee kyllä varmasti kerrottua pian, mutta muutaman kohdalla pelkään, että meidän ystävyys voi joutua vähän koetukselle (eivät ole todellakaan lapsirakkaita eivätkä tällaisessa elämäntilanteessa). Tyhmää tietysti murehtia tällaisia, ehkä ihan hyväkin jos oikeat kaverit vaikka tämän myötä erottuu tuosta porukasta edukseen:). Mutta en siis ole uskaltanut vielä oikeastaan kellekään tästä iloita.

Raskausoireita on ollut vaikka muille jakaa (laatta lentänyt lähes päivittäin, jatkuva väsymys, kaikki ruoka etoo tai sitten siihen on hirveä olo, oon muuttunut entistä hajamielisemmäksi jne:D ) , mutta vasta nyt uskallan oikeasti alkaa iloita raskaudesta.
Tuntuu epätodelliselta, että meillä tärppäsi heti ekalla yrityskerralla, olin jotenkin valmistautunut kavereiden puheiden perusteella odottamaan pitkään raskaaksi tuloa. Vaikka tämä siis suunniteltu ja erittäin toivottu raskaus onkin, tuntuu, että se lähti jotenkin liian helposti alulle:) Onneksi pikkutyypin heiluttelu ultrakuvassa toi kuitenkin sen hymyn huulille - eipähän ole ainakaan turhaa voitu pahoin!

Ehkä sitä uskaltaisi nyt vähäsen äitiysvaateostoksillekin..

Jaksamista ja voimia kaikille, jotka niitä tarvitsevat!

Salma ja pikkutyyppi 11+4

(ja sori kun runoilin heti alkuun näin paljon, koitan vähän hillitä taas tätä kirjoitusvimmaa:) )
 
Heips kaikille pitkästä aikaa! :hug:

Täällä ollut kiirusta ja touhua kovasti viimeisen viikon ajan, ajatellu aina kirjoitella illalla mut sohva jotenkin houkutellu sit enemmän :D
Tänään olis sit eka kolmannes raskautta täynnä, ja siirrytään siihen niin hehkeälle (?) keskikolmannekselle.. aika menee kyllä mieletöntä vauhtia.. on todella onnellinen olo tästä ylläriraskaudesta ja ajatukseen uudesta vauvasta ollaan sopeuduttu erinomaisesti :heart:

Huomenna olis sit se np-ultra, ja todella mielenkiinnolla sitä odotellaan.. Eilen oli nimittäin lääkärineuvola ja lääkäri oli kohdun kokoa tunnustellessaan sitä mieltä että on todellakin jo aika mennä ultraan. Hänen mielestään oli viikkoihin nähden iso ja oli sitä mieltä että raskaus vois olla muutaman viikon pitemmällä. Itse kyllä viimeiset menkat muistan tarkkaan mut mistäs sitä tietää. Kauheita kauhukuvia tuolla päässä että jos sittenkin siellä olis ne kaksoset.. Meille riittää vallan hyvin nyt se ykski ;) Sitäkin olen miettinyt, että ihan kuin välillä tuntisin pienenpieniä hipaisuja alavatsalla että tiedä sit.. Huomennahan sen sit näkee millä viikoilla mennään..

Tässä vaiheessa onnittelut kaikille hyviä ultrauutisia saaneille ja pahoittelut niille joilla ollut niitä huonompia! :hug: Ainakin neljäshaaveissa: Olen kovin pahoillani! Toivotaan että Toivo varttuu vatsassa loppuun asti! :heart:

Ja uusille kovasti tervetuloa! :flower:

Täällä on edelleen jonkin verran pahoinvointia mutta tuntuu helpottavan päivä päivältä enemmän.. Viimeksi oksentelin rv 14 asti että jospa tää kohta tästä loppuis :) Väsymystä myös ilmassa jonkin verran mut hyvin jaksan kun nukun pitkään aamuina joina mies kotona ja vetelen sit päikkäreitä sohvalla kun kuopus nukkuu :) Kiva vaihe raskautta menossa..

Kyllä huomaa oikeasti että tää raskaus herkistää ihan mielettömästi, itkin yks ilta mielettömästi kun läheinen ystävä laittoi niin ihanan viestin :heart: Ja tänä iltana itkin sit kun luin sen suru-uutisen tuolta marraskuisten pinosta. Miten pahalta voikaan toisen puolesta tuntua :'(

Mut nyt laittaan koti kuosiin ja sit nukkumaan. Ajatukset pyörii tällä hetkellä melko pitkälti siinä huomisessa ultrassa.. Toivottavasti kaikki hyvin ja että kaveri ei nyt ihan viikkoja isompi sentään olis että saatais se niskaturvotus mitattua :)

Mukavaa iltaa ja viikonjatkoa kaikille tasapuolisesti!

Hakaneula & :heart: 12+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeyn:
Lenniina kiitos tiedosta! Olen taas yhden asian viisaampi! Tänne ei mitään..puklua vaan pukkaa :x Koska tää loppuu?! :headwall:
Paljon sulla nyt viikkoja? Laiska olen kun en jaksa alkaa tarkistaan mistään :D Itselläni siis tänään rv 12+0 ja edelleen oksennan päivittäin useamman kerran.. mut kuten jo aiemmin sanoin niin jospa se tästä..
Jaksuja sullekin pahoinvointiin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lenniina:
Tvvo ja Mima: :hug:

Pulinapata: Tervetuloa porisemaan :wave: Onnea plussasta ja ar-ultranäkymistä :flower: Kerroppas, jos haluat, että millaisena possun sairastitte? Ja tule myös kertomaan, mitä np-ultraaja sanoo asiasta, jos kysyt. Possu on niin ajankohtainen aihe, että kaikki oikeat kokemustarinat kiinnostavat.
Toivottavasti lainaukset ei heitä taas kovin. Kiitokset kaikille, kyllä tässä vähitellen alkaa tuntua että on raskaana - vatsa alkaa turvota, öklötys vähetä. Tosin en oo oksentanut kertaakaan - tytöltäkin taisin vain kerran tai kaks, tosin kuin esikoispojalta, jonka aikana tuli halailtua pönttöä aika tiuhaan. Ilmankos on kovin "tyttöolo" =)

Niin tuosta taudista - meillä varsinkin kuopuksella alkoi aika rankkana, mutta haettiin sitten heti Tamiflu, joka kyllä helpotti ilmeisesti pian oloa - tosin molemmilla tuo lääke sai myös oksenteleen. Pojallakin riskiryhmän takia syötettiin kuuri, vaikka oli vähä lievempi muuten. Itse en sitä hankkinut, koska kuume pysyi aika kohtuullisena jne eli ei menny yli 38:n, mutta kyllä sitä oli niin kipeä - ensin särki päätä, niskaa, sitten oli koko kroppa kuin selkäänsä saanut. Pahinta oli se väsy ja uupumus, olisi voinut vaan nukkua ja vessaankin menoa tuli pitkään pantattua ettei tarvis nousta... Ja kyllä siitä toipuminen kokonaan kesti, toki tän tilanki takia tuli otettua rauhallisesti, mutta silti että neljäntenä kuumettomanaki päivänä 3km pyöräily on jo rankkaa...? Tuntuu että vasta nyt liki 2 viikkoa taudista alkaa olla täysin toipunut. Mutta ei se silti niin hirveää ollut. Ultrassa käydään ensi ti, jospa sitten osaisi olla vähän levollisemmin ja kertoa jo enemmän muillekin.
 
Täällähän on paljon hyviä ultrakuulumisia, onnea niistä! :heart:

Mua jännittää ja pelottaa tosi paljon, mulla tänään varhaisraskauden ultra. se on vasta 15.20 eli koko päivä pitää jännittää. Onneksi on muutakin ajateltavaa/tekemistä kun pitää vielä esikoinen kerhoon ja kahden muun kanssa touhuta jne.. :heart: Toivon niin kovasti että tulen sieltä hyvien uutisten kera...

sadee80 & kirppu 8+1 :heart:
 
Emmmaa: No on kyllä varmasti rankkaa ravata joka kk verikokeissa ja pienessä pelossa elämään. Ultrissa olisi varmasti mukavaa, mutta epätietoisuus varjostaa sitäkin :/ Toivottavasti kaikki arvot säilyvät hyvinä loppuun asti!! Onnea ultrakuulumisista :flower:

Tervetuloa Mamma, Siiri ja Salmander :wave:, kahta viimeksi mainittua voin myös onnitella hyvistä ultranäkymistä :flower:

Myös Gardenia onnittelen ultranäkymistä :flower: ja jään odottelemaan Sadeen ultrakuulumisia :p

Pulinapata: Kiitti possutarinasta! Onneksi ohi on perheeltäsi :hug:

Zizilisko: Pahoittelut ultran siirtymismielipahan johdosta! Mutta nähdään huomenna kättärillä ultrauksen odotushuoneessa =) Itse ainakin täällä kärsimättömänä odotan huomista!!!

Lenniina ja pieni 11+6
 
Miulla on kans huomenna ultra.. jänskättää, kun en ole käynyt ar ultrassa :) omien laskujen mukaan viikkoja olis nyt vasta 10+3, mutta neuvolan mukaan 11+0.. että saattaahan se olla, että pääsee vielä uudestaankin ultraan, jos nyt ei saada niskaturvotusta mitattua sikiön nuoruuden takia. Jos nyt kaikki on muuten hyvin. Onneksi aika on jo 7.30, niin ei paljoa huomenna ehdi enää jännittämään :)
 
Ultrassa käyty! :)
Kaikki oli oikein hyvin, niskaturvotus normaali. Vauva oli lähestulkoon tismalleen viikkoihin sopiva, päivän isompaa näytti eli laskettu aika pysyy edelleen samana :)
Kovasti siellä liikuskeli ja venytteli, ihana :heart:
Ihana olo :heart:
 
Np-ultrassa käyty! Siellä se pikkusintti köllötteli pesässään. :heart: Kätilö sai vähän herätellä kaveria että saisi parempaa kuvaa, ja kyllähän se pikkuinen sitten heräsikin ja kovasti potki ja vilkutteli. :) Pää-perämitta oli 5,3cm, ja vastasi viikkoja 12+0, eli laskettu aika siirtyy muutamalla päivällä taaksepäin. Päivittäjä huom, la:n voi muuttaa 3.5. Tosin kätilö kirjoitti papereihin la:ksi 4.6, mutta mahtoikohan olla virhe sillä silloin olisi vasta 11+6...

Kyselin vähän istukan paikasta vaikkei sitä vielä oikein kunnolla osaa sanoa, mutta kätilö arveli että etuseinämään olisi kiinnittymässä. Siinä on vain se huono puoli että esikoinen syntyi sektiolla, ja jos istukka kiinnittyy sektioarpeen niin se ei ole mikään maailman parhain vaihtoehto.. :/ Sit raskautta seurataan tarkemmin ja täytyy vaan toivoa että arpi on tapeeksi voimakasta kudosta ettei istukka pääse irtoamaan... :/

Niin joo, nt oli 1,2mm ja sen perusteella päätin että veriseulaan en halua. Jos olisi ollut korkeampi olisin ehkä mennyt..?!

Muille ultrassa käyneille tasapuolisesti onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

Sori omanapaisesta tekstistä.. En nyt vaan ultratäpinöissäni kykene muistamaan mitä kukakin on kirjoitanut... :ashamed:

Adalia 12+0

 
Ihana lukea teidän hyviä ultrakuulumisia. :D Meillä np-ultra vasta ensi keskiviikkona, joten odottelua vaan. :) Olisi mukava vaan kaverin oikea koko ja ikä tietää, että uskaltaisi odotella pahoinvoinnin loppumista jo. B) Olo on kyllä selvästi parantunut, mutta nukkua jaksaisi vaikka kuinka. :LOL:

mipsu ja otus 11+6
 
Oi miten paljon tekstiä tullut, onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :flower:

Mulla etova olo ja väsymys jatkuu täällä edelleen, nyt olen kuitenkin ollut töissä.
Naistenklinikalta tuli ultrakutsut, ja meillä olisi np-ultra 14.12 viikoilla 11+0, ja rakenneultra 5.2. :heart: Aajattelin aloitella pian äitiysjoogan. Parit ihanat äitiyspaidat ja farkut shoppailin taas.Iltaisin vatsaa turvottaa, mutta omilla vaatteilla vielä mennään!

Johanna 8+3 :heart:
 
Onnittelut kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower: Noita kuvia on aina kiva katsella :)

Anoppi just soitti, että hän pääsee tulemaan huomenna lapsenvahdiksi, joten pääsen nyt varmasti sinne ultraan. Ihanaa! Se on vasta iltapäivällä, että mitenköhän sitä pysyy pöksyissään siihen asti :D Täytyy keksiä jotain tekemistä, että aika kuluu nopeasti.

Meidän Ruotsin risteily sujui oikein mukavasti ja tuli ainakin syötyä hyvin. Hytissä oli varsin tiivis tunnelma miehen, kolmen lapsen ja rattaiden kanssa. Mies sanoikin, ettei enää ikinä lähde risteilylle ellei ole perhehyttiä :D

Bellybelt-jatkopalaa olen käyttänyt nyt pari päivää tavallisten housujen kanssa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Muuten ei normi housuista enää mene kuin verkkarit.

zizilisko+nuppu 12 viikkoa näillä näkymin,,,
 

Yhteistyössä