~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

Onneks olkoon kaikille puolivälin saavuttaneille ja ultraan menijöille!! :heart: :flower:

Raskausarvista mullekkin sano lääkäri että ihan sama kuinka rasvaat niin ei vaikuta arpien määrään, toisilla tuloo enemmän kun toisilla, tosin helpottaahan se rasva sitä kutinaa..Joten mä oon jättäny rasvat pois, mua ottaa aivoon muutenkin rasvojen kanssa sähläys nii antaa olla, reisiin mulla on tullu jo arpia ja lantiolla mulla oli ennestään kun oon joskus ollu parikyt kiloo turpeempi.. :whistle:

Joku kyseli että voiko vauvan tuntea mahan päältä jo, voi, ainakin mä oon tuntenu jo pitkän aikaa..Selälteen kun makaa niin ihan selvästi erottaa missä jantterin pää on ja ultra osoitti sen etten vaan kuvittele asiaa.. :)

Mulla on pysähtyny kaikki hankintahaaveet ku seinään, oon ollu niin kauhuissani tästä muuton tuomista kuluista sekä viikon päästä olevasta reissun kuluista että oon vetäny ihan jäihin...Totesin et antaa niitten kamojen olla..Vaatteita meillä jo jätesäkillinen on ja äp:stä saa lisää... :)

Syyshortensia, meidän naapurista vapautu just kolmio... :p

Tänne ei mitää ihmeellistä, mä yritän vaan epätoivosesti jollain tapaa opetella isännän uusiin työaikoihin..Oon niin tottunu siihen et se menee aamulla aikaseen ja tuloo illalla et tuntuu ihan hölmöltä et tolla se nyt nukuksii kun meneekin yöhön ajamaan...
Nöttönen on ollut edelleen suht hiljaa, tosin eilen kuuntelin aamulla dopplerilla äänet niin kyl se siel reuhkas ja tottakai doppler häirinnän jälkeen se mätkikin sitten päiväseltään ja illastakin niin että tuntu. :heart:

Mutta mie lähen soittelee aikaa neuvolaan, päivänjatkoja!

Maira ja eemeli 20+6

Muoks..

KARVAT! :kieh: Mun maha alkaa hukkuu karvoihin... :x Oikeesti ihan itteensä ällöttää, isäntä kyllä väittää ettei niitä nyt niin paljoa ole mut onhan niitä prkl jos niistä jo kiinni saa...Ja kainalokarvat kasvaa kamalasti mikä on kamala shokki ihmiselle joka ei oo oikeestaan koskaan joutunu varta vasten kainalokarvoja sheivaamaan.. :p

Soitin sinne neuvolaankin, oikein mukavan tuntunen täti siellä oli aikaa antamassa ja onnitteli mua raskaudesta...(näillä viikoilla tuntu vähän hölmöltä.... ) Mut täällä tuntuu olevan ihmiset muutenkin kamalan puheliaita ja iloisia, jotenkin noitten mököttävien Jyväskyläläisten jälkeen on ihan karmeeta kun kaupassa kassa hymyilee, tai ärrän myyjä juttelee niitä näitä ihan vaan huvin vuoks.. :LOL:
Mutta tosiaan, aika saatiin ja onkin heti etelästä tulon jälkeisenä aamuna, sit päästäänkin täyttelee kelan papereita! :D

Ai niin, mun ritari valkoisella ratsullaan pelasti mun viikon viime viikolla ja osti meille astianpesukoneen, eilen se haki mulle suklaa jäätelöä ja suklaata kun rouvalla on pikkusen tuo makeen himo iskeny.. :ashamed: :heart:
 
Päivän ultrakuulumisia täällä kyttäilen... Minäkö utelias? :D

milkei oli virkannut aivan ihanan otuksen! Teitkö villa- vai puuvillalangasta? Ja onnittelut tätiytymisestä! :heart:

mammaliini kyllä vauvan varmasti voi tässä vaiheessa jo nähdän mahan päältä, varsinkin, jos istukka on takaseinässä. Itsellehän viime viikolla neuvolassa kätilöharjoittelija kommentoi, että 'ihan kuin näkyisi kaksi mötikkää tästä mahan päältä' - ja niinhän ne sydänäänet löytyi juurkin mötiköiden kohdalta. :)

Karvankasvusta oli puhetta. Viimeksi poikaa odottaessa itselläni loppui säärikarvojen kasvu lähes kokonaan ja se oli ihan mahtavaa. Sen sijaan mahaan kasvoi ohuita vaaleita karvoja - ei kovin viehkoa... Onneksi sentään vaaleita. :kieh: Nyt noita mahakarvoja näyttää taas tulleen, säärikarvojen kasvun hidastumista ei vielä havaittavissa. Mites muilla, löytyykö mahakarvoja? :D

Poika meni just päikkäreille, joten jospa sitä ottaisi toisen kupin kahvia ja miettisi, mitä seuraavaksi tekisi. (Ihanaa, että kahvi maistuu taas!)

Myntti ja kaverukset 19+3
 
Myntti, ihan puuvillalangasta.. itseasiassa langat on kirpparilta löydettyjä jämälankoja, oiskohan euroissa ollut iso pussillinen euron luokkaa. Kannattaa katsella siis kirppareilta ensin, tuppaa muuten nuo langat olemaan kalliita. Ja noiden öttiäisten tekeminen on hirmu helppoa, testailkaa ihmeessä! Netistä löytynee varmasti joku ohje, että pääsee alkuun.

Karvoja on tullut masuun juu, alkoi jo monta viikkoa sitten... hirmu pitkiä, mutta onneksi kuitenkin vaaleita. Voi kun miullakii lakkais säärikarvojen kasvu! Onkohan tuo oire kehittynyt ihmisen kehityksen myötä? Kun maha kasvaa, nii ei tarvii äiteen tuskailla niiden kanssa? :LOL: No joo. Oishan tuo mukavaa, muuten niitä pitääkin olla raappaamassa joka toinen päivä vähintään.

Raskauden tuomia hyviä puolia. No, miehen mielestä tietenkin tissit. Kun ovat normaalisti miul niin olemattomat :) Ja tukkaa ei tarvia pestä niin usein, kasvaa nopeasti. Jos olisin kynsinaisia niin niiden kasvu olis varmaan plussaa. Nyt niitä joutuu nipsiä tämän tästä. Ja ja ja mitäs muuta? Niinno petipuuhissa ne O:t on kyllä herkemmässä ja voimakkaampia. Harmi vaan, että on reissussa, miehenketale. :kieh:

Jahs, se ois lounasaika, eikä hetkeäkään liian myöhään!
 
Mietin ihan samaa, kehityksen tulosta sen oltava tuo säärikarvojen kasvun loppuminen :D
Miehen mielestä on kyllä mukavaa että tissit on isommat, mutta minusta ei niinkään, kun normaalistikin tuntuu että ovat enemmänkin tiellä. Ottaisin ennemmin sellaiset pienet - no ruoho on aina aidan toisella puolella vihreämpää ;)

Virkkauksesta vielä, että katselin juuri tällaisia Bebesillä ja nyt mietin jos tekisi itse. Pienitöisestä olisi ainakin helppo aloittaa.
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=101_104&products_id=2886

Söpöjä olivat ja sisällä oli pieni kulkunen helisemässä:)
 
Olipas kiva mansikka!

Tein aikaisemmin tällaisen helistimen:



Mutta tuli sitten vasta myöhemmin mieleen, että onkohan noi terälehdykät ihan turvallisia, jos sittenkin pääsee irtoamaan. Mutta samaa ideaa käyttäen ajattelin tehdä toisen, ihan vain pallukan. Sisälle laitoin myös kulkusen helisemään. Aikas nopsa oli väsätä.
 
Pitkästä aikaa taas täällä! :wave:
Täällä näyttää raskaudet etenevän kaikilla kivasti. :heart:

Itselläni alkoi nyt 19. raskausviikko, ja vauva liikkuu koko ajan enemmän ja enemmän.Ihanaaaa!
Ensiviikolla perjantaina rakenneultraan Naistenklinikalla, jännittää jo nyt! :) Tiedä vaikka saataisiin tietää onko Pikkiriikki pikkuinen tyttö vai poika, ja saako ruskeasilmäinen esikoistyttömme siskon vai velin.Iiiihh, ihanaa! Sitten uskaltaisin jo muutaman vauvanvaatteenkin ja peiton hankkia...
Vointi on hyvä. Ihana keskiraskaus on alkanut. :heart:

Vaunuja kanssa oon miettinyt, sporttista, tyylikästä, käytännöllistä, travelsystem-ominaisuus. Siinäpä kriteerit. :D

Johanna ja Pikkiriikki 18+1
 
Ultrakuulumisia Juu eipä ole oikein mitään hääviä kerrottavaa ultrasta.
Paskan maku jäi suuhun!
Tosi tyhmä tietämätön tyyppi oli asialla, puhui tosi hiljaa ja oli kokoajan ruudun edessä, en nähnyt paljon mitään...
Pyysi toisen tyypin tarkistamaan sydämen ja aivot = ok!
Tärisi ja hikoili ja voivotteli, kun on niin perätilassa ettei näe MITÄÄN!
Ei löytänyt kaikkia sisäelimiä, eikä mahalaukkua ja ruokatorvea??!! :headwall:
Puhui välillä ahtaista hengitysteistä jne?!
Ei suostunut näyttämään mulle mitään sillä nuolella vaikka 4-5 kertaa nätisti pyysin :'(
Istukka on ihan kohdun suulla. Ja jos alkaa tulla vuotoja niin pitää mennä käymään.
Eikä saa loppu aikana harrastaa seksiä.
Ei kertonut mitään mittoja vaan käski tulla 10 viikon päästä uudestaan!
Kysyin sukupuolta niin akka tuhahti, että eiköhän se lapsen terveys ole tarkeämpää.
Mutta kun on jalat ristissä niin on varmaan tyttö!
Ei olisi halunnut kertoa sitäkään!
Äläkä ala ostelemaan punasia vaatteita, kun oli kerta jalat ristissä.
Katotaan istukan paikkaa ja sukupuolta tarkemmin viikoilla 30!
Lapsen terveys ja sukupuoli jäi siis pimentoon.
Ei vastannut viikkoja oli kuulemma 19+1 mittojen mukaan ja mä olen nyt menossa 20+0.
Ei muuttanut LA kuitenkaan!
Kysyin että saanko kuvia sain vastaukseski vain että ei niistä mitään selvää saa!
Pyys mut kuitenkin takasi pöydälle ja nappas päästä yhden kuvan ja sanoi kiitos heippa!

Mikä tarkoitus tällä nyt oli?! :headwall:

Anteeksi sekava teksti sylettää!!

Jane ja pikkuveijo/keiju 20+0 poooks
 
milkei Tosi nätin kukan olet tehnyt! Hauska idea, tuon mallisesta onkin helppo pitää kiinni. En usko että nuo terälehdet tuosta irtoaisivat, mutta esikoista itsekin odotan niin en ihan varma ole.

Menin sitten ihan extempore hankkimaan turvakaukalon Huuto.netistä. Oli ihan uusi, vähän käytetty ja halpa, niin ei voinut vastustaa. Ihan vasta tajuttiin että sellainenkin tarvitaan, vaikka ei autoa omisteta. Jos meinataan esim. anopin kyydillä matkustella.
No yksi hankinta vähemmän pitkällä listalla.

Söpö masu Maira:)
 
Ei herranen aika millainen ultraaja Jane69:llä :( Eikö hää sitte yhtään hätäilly/pyytänyt apua kun ei kerran löytänyt kaikkia sisäelimiä, eikä mahalaukkua ja ruokatorvea... Kaikenlaisia sitä sattuukin olemaan alalla. toivottavasti myöhemmin sattuisi joku muu joka osaisi hommansa :heart:
 
Voi apua mitä toimintaa. Jane69-ressu, miten ne nyt on noin ilkeitä sinuu kohtaan? Eikös se siun pomo ollut, joka oli myös ihan hirviö? Hyvä, että teet valituksen. Ehkä tämäkin on niitä "lääkäreitä", joilla ei oikeasti ole edes koulutusta... niitä on kuulemma liikenteessä... :/ Itse olisin varmaan paukahtanut poruun. En ehkä aikana, mutta jälkeen. Kerrothan sitten meillekin, mitä siellä neuvolassa sanotaan! Tsemppiä!

Itseä jännittää huomisessa rakenneultrassa lähinnä se, että osuuko kohdalle englantia puhuva hoitaja. Kyllähän tuo ruotsi taittuu jotenkuten 2 vuoden täällä asumisen jälkeen (Suomessa asuessani en käyttänyt kieltä koulun jälkeen lainkaan), mutta jos törmää oikein skånelaiseen henkilöön niin se menee kyllä täysin yli hilseen. Lääketieteen sanasto ei myöskään ruotsiksi ole se vahvin, joten turvallisemmalta tuntuisi kommunikointi englanniksi. Nyt kun mieskään ei ole mukana.

Mairalla näyttäisi olevan samanmallinen masu :D jotenkin siun näyttää kyllä söpömmältä :) Itsellä on tuota pers-reisiosastoa kertynyt niin paljon, että ällöttää (valitan suu täynnä ruokaa :D).

Kukas niistä vaunula.fin F7-vaunuista... enivei katselin niitä ja olihan ne mukavannäköisiä... Ruotsiin on vaan niin järettömät postikulut, ettei varmaan kannata edes haaveilla.

Turvakaukalosta, me aiotaan vuokrata sellainen vakuutusyhtiöltä. Maksaa noin 30e/vuosi ja kun käyttöä sille ei juuri tule, niin ei kannata omaksi ostaa.

Miten onkin olo taas ihan tillin tallin, taisin kuvitella vaan alkuun tuon rautalisän vaikutuksen tähän väsymykseen. |O
 
Iltaa!

Jane toivottavasti me saadaan sitte kehua nuita Oran vaunuja. Ainaki liikkeessä tykästyin niihin ja ku kokeilin niitä eri toimintoja siellä nii näppärästi sai niissä kaiken tehtyä. Toivottavasti ei tuu sittekään mitään ongelmaa ku saa niihin kyytiläisen =)
Johan on ollu huonoa käytöstä sulle ultrassa, tosi kurjaa ettet saanu oikein mitään selvää siellä. :hug:

SisunÄiskä kiva kuulla, että ootte ollu tyytyväinen Oran vaunuihin =)

Joo mä voin tulla kyllä Milkei siivoamaan, ku tuntuu tätä ylimäärästä energiaa löytyvän eikä viitsi enää omaa kotia siivota ettei pinnat jo kulu jatkuvasta jynssäämisestä :D
Aivan ihanan lelun sekä helistimen oot virkannu pikkuselle =)
Ja ihana masuki sulla :heart:

Mairalle onnea uuteen kotiin ja ihana masuki sulla :flower:

ON: Tänne ei sen kummempia. Selkä on tänään vihotellu aika kiitettävästi, en sitte edes kouluun kyenny. :|
Muuten ihan ok vointi.

Mahakarvoista täällä puhuttiin, niitä mullaki aivan kauheesti. Kunnon talviturkki kasvanu :kieh:

Hyvää alkanutta viikkoa! :flower:

Niisku- ja kullervo 21+5 :heart:
 
heippa kaikille!

Mulla ainakin oli jo viime raskaudessa hiukset tosi hyvassa kunnossa. Luin etta johtuu raskaus hormooneista. Ja ei edes paljon hiuksia lahtenyt. Sitten joku 4kk vauvan syntymasta lahti siitakin edesta. Tuntui et siita hiusten lahdosta tule loppua. Kait ne raskaus hormoonit alkoi sit lahta elinmistosta. Ja sit kun ne hiukset alkoi kasvaan takasin tuli uusi otsatukka......naytti aika hurjalta.....
Masussa ei karvoja ja jaloista en tieda. En ole vahaan aikaan niita taipunut ajeleen ja onkin niin kuivassa kunnossa iho et saa nyt ollakkin vahan aikaa.

Esikoisen aikana tuli loppu ajasta raskausarpia aika lailla. Kylla ma sita silloin viela jaksoin rasvata, nyt on kylla jaanyt. Hyvin ne on vaalentuneet ja eipa tuota masua muutenkaan muille naytella joten ei haittaa.
Ultraan viela viikko aikaa....

leena ja masu asukki 20+2

kuinka moni on hommaamassa sisarusrattaita ja minkalaisia? Kait sita itsekkin tarvii kun ika eroa tulee 2v ja ei autoa. Mita suosittelisitte?
 
Huomenta!

Mukavaa, että monella on hyviä kokemuksia kaakaopuikosta.
Välillä tuntuu, että kuvittelee asioita, mutta täällä saa sitten niille vahvistuksen. Tästä hyvä esimerkki on nyt puheenaiheena: karvat mahassa. Oon huomannut, että ne on lisääntynyt / tullut paremmin näkyviin. En mä tajunnut, että se tästä raskaudesta johtuu.
Sama muuten on hiusten kunnossa ja puhtaudessa. Ovat kyllä paremmassa kunnossa kuin ennen ja pysyvät puhtaampina pidempään. Kauhulla odotan mitä sit syksyllä hiuksille käy, jos käy samoin, kuin leena80:lle.

Hienoja masukuvia taas tullut lisää, milkei ja maira.

On muuten hienoja nuo milkein käsityöt.
Itse virkkaan tällä hetkellä lammasta pikkuiselle. Pitäisi tulla noin 45 cm korkea, joten hetki vielä menee ennen kuin se on valmis.

Jane69, saitpa huonoa kohtelua! Toivottavasti pääset myöhemmin paremmalle ultraajalle.

Kuinkahan monen (parempia) ultrakuulumisia päästään tänään lukemaan?!?

Mukavaa tiistaita kaikille mammoille!

Pine ja pikkuinen 21+1
 
Milkei: Ihania virkkaustöitä! Ei ole liian aikaista kastejuhlille, jos vaan siskosi jaksaa ne jo järjestää ja jos ei ole esim. tiettyä pappi-toivetta. Ultrakuulumisiasi jään odottelemaan :p

Mairalla kiva masukuva =)

Jane: Olipas todella ikävä ultrakäynti :hug: Toivottavasti seuraavalla kerralla eri ultraajan! Ja valitus on varmasti paikallaan!

(.) Vatsatautioireet jäivät lyhyiksi, mutta lämpöä esikolla vielä tänään, niin huilii kotona, ettei tarvi ulkoilla 20 asteen pakkasessa tarharyhmän kanssa.

Ne karvat, mitä on ollut aiemminkin, kasvavat nyt raskauden aikana nopeammin ja pidemmiksi kuin ennen raskautta, esim. häpykarvat on kuin joulupukin parta -sanoo mieheni
:LOL: Myös kynnet kasvavat. Mutta mä olen luullut, että syy on monivitamiinit ja kalaöljykapselien, joita olen vasta raskauden myötä alkanut syömään. Voi toki johtua sekä raskaudesta että ravintolisistä. Tilanne meinaan ennen raskautta on myös se, että kun aloitan kalaöljykuurin, kynnet ainakin kasvavat hienosti eivätkä lohkeile.
 
Onko luontoäiti päättänyt nyt sitten, että linea negra on niiiiin last season, mahakarvat on se kuumin juttu nyt :D

Kivaa, että on muitakin virkkaajia. Laitahan Pine83 kuvaa lampaasta kun saat valmiiksi! Aikas reilun kokoinen työ kyllä :)

Hiustenlähdöstä muistan äidin joskus valitelleen, että imetyksen aikana oli lähtenyt aivan tuppoina. Se on ostettava kasa huiveja ja myssyjä valmiiksi... :kieh:

Tänään olis rakenneultra... enää noin 5h! Palaillaan sitten kuulumisten kera.

Mukavaa tiistaita kaikille! :wave:
 
Pitkästä aikaa taas :wave:
Syyshortensia: Oletkin mua tasan viikon vanhempi, mulla on synttärit 11.5. Tuntuu olevan aika paljon eroja noissa lääkäreissä.. Musta tuntuu tosi oudolta ettet saanu sairaslomaa, vaikka noin paljon supistelee päivittäin! Mulla ei supistele päivittäin eikä noin pitkiä aikoja kerrallaan ja silti lääkäri käski lepään paljon ja jos ens maanantaina meen töihin ja alkaa supisteleen niin käski ottaan välittömästi yhteyttä neuvolaan että saikkua jatketaan. Tosin olihan mulla siellä kohdun suulla jo jotain tapahtunutkin, mut just yks päivä luin joltain palstalta odottajasta joka oli 34+ viikolla ja määrättiin supistusten estolääkitys pariks viikoks vaikkei kohdunsuulla ollu vielä mitään muutoksia. Ja noihan on jo niin hyvät viikot etä TAYS:ssa ei ainakaan enää sillon estellä synnytystä jos on syntyäkseen. Esikoista odottaessa Tays:n ylilääkäri sano mulle että hän on sitä mieltä tosta estolääkityksestä että jos sitä tarvitaan, niin sitten pitää myös pysyä sairaalassa.

Milkei:Ihana masukuva! Ja aivan ihania noi sun virkkaukset! Varsinkin siihen kukkaan rakastuin.. Riittäisköhän itellä kärsivällisyys opetella virkkaan :p

Myös Mairalla oli ihana masukuva! Onnea uuteen kotiin!

Jane: olipas ikävä ultrakäynti sulla! :/ Esikoista odottaessa täällä tehtiin ultrat vielä tk:ssa ja meille sattui yhtä osaamaton ultraaja. Mentiin sitten yksityiselle 4d:hen että saatiin varmuus että kaikki on kunnossa. Nykyään kunta maksaa täällä 2 ultraa terveystalolla joten taso ja laitteet on ihan toista luokkaa..

(.) Mulla myös kasvaa kynnet ja hiukset hurjaa vauhtia ja ovat hyvässä kunnossa. Eikä hiuksia tarvi pestä niin usein kuin normaalisti. Huonopuoli on sitten se että myös kaikki muut karvat mun kropassa kasvaa hirveetä tahtia.. :kieh:

minttu ja rimprenssa :heart: 22+0
 
Olipahan yö! Äijä kuorsaa vieressä ja nöttönen päätti pitää omat pikku juhlat. Aina kun havahduin niin tuli muutama potku. :D Eli ihan kauheasti ei tullut sitten nukuttua. Hyvä toisaalta että alkoi liikkumaan yöllä, on ollut melko hiljaista pari päivää. Mutta kun olisi kiva
itsekin levätä. |O No kai sitä sitten kymmenen vuoden päästä ehtii univelat nukkua pois. :kieh:

Karvoista joku kyseli. Hiukset kasvaa, mutta rasvottuu nopeasti. Hilsettä on edelleen ahkerasta hilseshampoon käytöstä huolimatta. Mulle jäi esikoisesta yksi karva navan alle ja se näyttäis saaneen kaverin. :) Kaksi mustaa karvaa siis. Kynnet on edelleen yhtä huonossa kunnossa kun ennenkin. Ja finnejä pukkaa leukaan ja selkään. Että näin mulla. :D

Selkäkin vihoittelee kun pidempään paikallaan istuu. Liikkeelle lähtö on semmoista mummokävelyä. :D Kai se on jonkinmoinen tukivyö hommattava.

Mairalle onnea uuteen kotiin. :) Jane69, aikamoista kohtelua ultrassa. Toivottavasti saat uuden ajan.

mipsu ja nöttönen 20+4
 


syyshortensia...meillekin taitaa tulla muutto! :$ Ollaan siitä kyllä jo puhuttu pari vuotta, mut ei sen kummempia suunnitelmia ole ollut ja nyt sit tuli hyperinnokas talonostaja (vaikkei tämä ole edes virallisesti myynnissä ) ja ei meinaa antaa periksi ollenkaan...kai se täytyy sit myydä. :D Mut ehkä me ei pistetä vastaan, niin kauan ollaan siitä puhuttu!
Tosin uusi paikkakunta olisikin sitten 1000km etelämpänä, että ei ihan pikkumuutto... :xmas:
Niin että, milkei, ajattelin tulla tuon verran lähemmäs sinua!
Saa nyt nähdä kuin käy. Tulee perjantaina katsomaan taloa ja jos ostaa, niinku kovasti aikoo, niin muutto olisi sitten pääsiäisenä. Jännittää kyllä hitsisti, mut toisaalta kutkuttaa! :D
Omat sukulaiset jäisivät hirmu kauas, mut miehen suku olisikin sitten siellä.

Jane69, kamala ultraaja!!!! Hyi himpula!! :kieh: Tulee mieleen minun eka raskaus Suomessa ja kohtelu Oys:ssa...traumat jäi sieltä pitkäksi aikaa ja karsastan vieläkin koko Oulua. :ashamed: Vaadi uutta ultraa ja ihmismäistä kohtelua, ehdottomasti!! :hug:

Kysymys teille, joilla on ollut noita sydämen tykytyksiä:
kertokaa tarkemmin, miltä ne teillä tuntuu??? Tekeekö se muuta pahaa oloa tykytyksen aikana, vai tuntuuko vain sydämessä??

Tänne ei kuulu sen kummempia. Talokauppoja jännitellessä... :xmas:

Vointeja! :hug:

-Elettaria & murunen 20+3
 
Rv 20+0 POKS POKS POKS =) Hullua ajatella että puolivälissä mennään. Tuntuu että vastahan minä sen testin tein.. Välillä ihan unohtuu että masussa asustelee joku kun kaks vilkeriä juoksee ja roikkuu jaloissa :LOL:

Hienoja masukuvia maira ja milkei =) Ja mairalle vielä onnea uuteen kotiin! :flower:

Jane69 Onpas sinulla ollut töykeä ultraaja :eek: Tosi kamalaa käytöstä.

Leena80 Meiltä löytyy ennestään Carenan double swingit. Muuten ovat hyvät mutta renkaista kuuluu kova nitinä ja natina. Vois varmaan öljytä noita niin saattais nitinä loppua..

(.) Ens viikolla olis sitten se rakenneultra. Sitä tässä odotellaan innolla. Uusia housujakin pitäis alkaa ostelemaan ku vanhat kiristää ja hankaa vyötärön kohdalta. Hankaamisen seurauksena ilmestyny ilkeän näköinen patti alamahaan. Toivottavasti tuo patti ei nyt tulehdu :/

Verensokerimittari kutsuu....

emmmaa ja asukki 20+0
 
No niin soitettu neuvolaan.
Olivat saaneet mun tiedot sinne jo.
Vaikka kaikkia elimiä ei löydettykään niin voidaan olettaa, että vauva on terve koska sydän löi normaalisti.
Ja istukka on huonossa paikassa ja jos niitä vuotoja tulee niin menen äippäpolille.
Tosiaan 10vk päästä uudestaan sitten tutkimaan, että missä se istuikka on.
Paljonkohan maksaa mennä yksityiselle ultraan?
Mua kiinnostaisi mennä, mutta mies sanoi, että kaikkihan on OK!
Mua vaan ahistaa... :(

Jane ja veijokeiju 20+1
 
Viesti Jane69:n miehelle:

NYT VIET LEIDIN HETIMITEN YKSITYISELLE, ei mitään mutinoita! Henkinen terveys on äidille yhtä tärkeää kuin fyysinenkin, joten aikaa varaamaan vain. Ja eikös se ollut Suomessa niin, että Kela korvaa osan? Jos ei ole vielä viikkoja "liiaksi"? :hug:

Ei muuta, tulinpahan kurkkimaan ennen ultraan lähtöä.
 
Mairalla ihana söpö-masu! :heart:

Uskomatonta kohtelua ultraajalta olit saanut Jane! Mene ihmeessä ultraan yksityiselle.Vaikkapa ihan normiultraan, ei se maksa kovinkaan paljoa.Saat mielenrauhan,hyvää palvelua, ja sukupuoliveikkauksen, minkä toivoit saavasi! :hug:

Tänne ei uutta.Masu kasvaa, tuon kuvan lähiaikoina. Ultraa odotetaan ja jännitetään!

Johanna ja Pikkiriikki 18+2

:)
 

Yhteistyössä