Heipparallaa
Täälläkin pesänrakentamisvietti ollut päällä jo jonkin aikaa.
Mutta mitään ei voi tehdä...
Tai voi mut remontti niin pahasti kesken ettei viitsi vielä alkaa väsäämään mitään sisustuksia.
Lastenhuoneellekkaan en tee mitään vielä, kun vauva nukkuu alussa samassa huoneessa muutamat ekat viikot.
Vaikka uhosin et ei varmana nuku :kieh:
Maira On hommattu semmonen brion sänky jossa laskee laita ja pohja, makso kanssa 140e patjan ja hoitotason kanssa.
Tosin patja on perus superlonpatja, että petari pitää hommata siihen.
Teilläkin alkaa olla jo kivasti tavaraa siellä.
Mulla toi vaavi on ollu kokoajan kadoksissa, asustanut koko aikansa vasemmalla alhaalla, siellä kaikki elämä silloin kun sitä on.
Nyt ollu lauantaista asti tooodella hiljasta.
Miestä pelottelin et se on varmaan kuollu, kohta alan itsekkin sitä epäillä jos ei ala riehunnat tän päivän aikana.
Olen kylläkin ollut koko ajan menossa niin voi olla et on jääny huomaamatta...
Hui kauhistus! Mitä sää oot riehunu siellä!
Paranemisia jos selkä meni. Toivottavsti ei pahasti!
Mä oon alkanut näkemään ihan outoja unia!
Olin viime yönä maajussi morsian ohjelmassa kattelemassa niitten tyyppien tiloja ihan osto aikeissa!
Ja samana yönä tyhjennettiin miehen kanssa karkkikauppa!
Heräsin siihen kun itkin, kun olin nähnyt jossain nurkassa koiranruokasäkkejä ja mies ei älynnyt niitä varastaa!!
Minä kun en mahan kanssa voinut niitä kannella 15-20kg säkkejä!
On mulla idiootti mies!
Ja yhtenä yönä näin unen että menin jonkun asuntoon (ihan tuntematon) kastelemaan kukkia ja mua alkoi väsyttämään.
Menin makuuhuoneeseen jossa nukkui mulle ihan vieras mies ja kömmin peiton alle nukkumaan, eikä mies ollut moksiskaan vaan nappas mut kainaloon! Ja mies oli vieläpä erittäin komea!
Meillä ne kivut vaan pahenee ja lisääntyy loppua kohden, koitetaan mammat jaksaa!
Mies on tänään kauempana töissä ja saapuu vasta illalla, menen kyllä tekemään sapuskaa lämmitelkööt sitä sitten illalla.
Jane ja keijukkaveijokka 27+0 poks :heart:
Täälläkin pesänrakentamisvietti ollut päällä jo jonkin aikaa.
Mutta mitään ei voi tehdä...
Tai voi mut remontti niin pahasti kesken ettei viitsi vielä alkaa väsäämään mitään sisustuksia.
Lastenhuoneellekkaan en tee mitään vielä, kun vauva nukkuu alussa samassa huoneessa muutamat ekat viikot.
Vaikka uhosin et ei varmana nuku :kieh:
Maira On hommattu semmonen brion sänky jossa laskee laita ja pohja, makso kanssa 140e patjan ja hoitotason kanssa.
Tosin patja on perus superlonpatja, että petari pitää hommata siihen.
Teilläkin alkaa olla jo kivasti tavaraa siellä.
Mulla toi vaavi on ollu kokoajan kadoksissa, asustanut koko aikansa vasemmalla alhaalla, siellä kaikki elämä silloin kun sitä on.
Nyt ollu lauantaista asti tooodella hiljasta.
Miestä pelottelin et se on varmaan kuollu, kohta alan itsekkin sitä epäillä jos ei ala riehunnat tän päivän aikana.
Olen kylläkin ollut koko ajan menossa niin voi olla et on jääny huomaamatta...
Hui kauhistus! Mitä sää oot riehunu siellä!
Paranemisia jos selkä meni. Toivottavsti ei pahasti!
Mä oon alkanut näkemään ihan outoja unia!
Olin viime yönä maajussi morsian ohjelmassa kattelemassa niitten tyyppien tiloja ihan osto aikeissa!
Ja samana yönä tyhjennettiin miehen kanssa karkkikauppa!
Heräsin siihen kun itkin, kun olin nähnyt jossain nurkassa koiranruokasäkkejä ja mies ei älynnyt niitä varastaa!!
Minä kun en mahan kanssa voinut niitä kannella 15-20kg säkkejä!
On mulla idiootti mies!
Ja yhtenä yönä näin unen että menin jonkun asuntoon (ihan tuntematon) kastelemaan kukkia ja mua alkoi väsyttämään.
Menin makuuhuoneeseen jossa nukkui mulle ihan vieras mies ja kömmin peiton alle nukkumaan, eikä mies ollut moksiskaan vaan nappas mut kainaloon! Ja mies oli vieläpä erittäin komea!
Meillä ne kivut vaan pahenee ja lisääntyy loppua kohden, koitetaan mammat jaksaa!
Mies on tänään kauempana töissä ja saapuu vasta illalla, menen kyllä tekemään sapuskaa lämmitelkööt sitä sitten illalla.
Jane ja keijukkaveijokka 27+0 poks :heart: