Ompas täällä tänään hiljaista
Ukko patisti mut soittamaan neuvolaan, kun en oo muutamaan päivään päässyt oikein ees sängystä ylös kun huimaa niin hitosti. Siellä vastas onneks joku oikein mukava sijainen, joka kerrankin ymmärsi mistä oli kyse. Määräsi syömään lisärautaa heti, ja varasi mulle neuvola-ajan ens maanantaiksi. Tämä kyseinen th oli myös hyvin kummissaan siitä, että mun seuraava nla-aika oli merkattu vasta "joskus tammikuun vikalle viikolle" (eli rv22). Sanoi, että yleensä kyllä kutsutaan kerran ennen tuota.
Kiva mennä muutenkin tarkistamaan, että arvot on kohillaan ja sydän jumputtaa ennen kuin lähdetään reissuun (tai on meillä ennen matkaa se rakenneultrakin, mutta silti! en haluis pyörtyillä lentokoneeseen..).
Tuli hirmu hyvä mieli kun kerrankin tuntui siltä, ettei kunnallinen tk jätä ihan pulaan
(oon varmaan valittanut jo sata kertaa täällä sitä, kuinka aina neuvolaan soitettaessa sieltä kuuluu sama virsi "nuo on ihan normaaleja raskausoireita. älä häiritse vaan soita uudestaan vasta seuraavan ultran jälkeen")
Vauvalle en oo vieläkään uskaltanut hankkia mitään ees alennusmyynneistä. Tuntuu, että ostettavaa on niin kamalasti, etten tiedä ees mistä aloittaa. Vaunut ja turvakaukalo pitää ainakin ostaa, pinnasänky ja hoitotaso saadaan onneksi tutuilta. Samoin vaatteita ja kestovaippoja pitäis hankkia läjäpäin, ja oon varmaan ihan hölmö, mutta en osaa hankkia mitään ennen kun tiedän sukupuolen :ashamed: (niinkun sillä nyt olis jotain väliä).
Kapungilta löytyi kuitenkin ne täälläkin muistaakseni kehutut bravadon imetysliivit (ostin varmaan liian aikasin, kun monessa paikassa lukee, että pitäis ostaa vasta vikan kuun aikana. Onneks noissa on kasvuvaraa!) ja mamalicious-farkut, jotka oli alennuksessa. Ja sit sorruin vielä ja tilasin Asokselta pari äitiystoppia (maksoivat 6 puntaa kappale! tuskin mitään huippulaatua, mutta kunhan tän kevään kestävät) ja mamalicious-uimapuvun, kehtaapahan taas näyttäytyä uimahallissa.
Nyt apteekkiin ostamaan sitä rautaa
Salma ja Sintti 17+4