Huomenta kaikille... =)
Eipä ole tullu kirjoteltua aikoihin,mutta lukemassa olen kyllä juttuja käyny joka päivä...
Viime viikolla oli neuvola joten tässä vähän lukemia.
viikot: 28+0 (24+1)
Paino: 76 (72,2) apua hei +985!!! :ashamed:
Paineet: 120/56 (115/70) alkaa olee nousua taas...=/
Pissa oli ok kuten viimeksikin
Sf-mitta: 26 (20) voiko se urahtaa noin paljon??? alakäyrältä laakista yläkäyrälle???
Sydämensykkeet : 150 kuten aina...=)
Toi painon nousu ahdistaa... ja paljon..=/ vaikka tähän mennessä ei olekaan tullu ku 6kg mutta näyttäis tota turvotusta tulevan aika hurjasti jalkoihin,taas.... ja sit ku joka paikkaan tas sattuu ja pistää ja kolottaa niin ei oikein pysty lenkkeilee kunnolla että sais edes jotain liikuntaa... mä kaiken muun vielä kestän mutta tota turvotusta en,se oli viimeksikin jotain niiiiiin kamalaa ku ei pystyny enää kävelee eikä tekee mitää...=/ itkuhan tässä meinaa tulla...
Hermot on ollu taas tosi tiukalla, ja on joutunu puree välillä hammasta ettei hyppää kenenkään kurkkuun... ahdistaa tääkin ku tiedän etten oikeasti ole tällänen hirviö,mitä olen nyt ollu...
Selkääkin on alkanu särkee tosi paljon ja nukkuminen on tuskaa. kyljen vaihto olis varmaa paljon helpompaa nosturin avulla ku omin avuin,sattuu tosi paljon eikä panadolit auta. eikä tyynyt jalkojen välissä... meinasin jos lähtis kokeilee uimista,jos se auttais jotenkin edes johonkin... joku kirjotteli mahan löysyydestä,mulla oli alkuun ihan hullu ummetus ja se hävis ku tuhka tuuleen ja nyt on maha ihan löysällä.. ihan outoja juttuja..
Te ootte laittanu aivan ihania sänkyjä!!!! ite ei oikein pääse laittaa ku esikoinen nukkuu vielä pinniksessä ja me vuokrataa se vaavi sänky ku rusina syntyy,en kaipaa enempää isoja sänkyjä tänne kämppään ku tilaa ei muutenkaan ole.. eikä jää sitten myöskään nurkkiin sänkyjä pyörimään...
Milkei siis aivan ihania pöllösiä olet tehny!!!
ite en kyllä osaa ku virkata yhdellä ja
samalla ohjeella peittoja joten mun taidot onkin siinä... ja miten ihana oli se sun tekemä peitto!!!! Tekisit varmasti hyvät rahat ku myisit noita tekeleitä..;D
Asiasta muuten viidenteen,onko kukaan tilannu sellaisesta nettikaupasta mitään ku beboliina???
Siellä on aivan ihania unipusseja ja vaatteita ja kapaloita... Mutta itelle jäi kyllä p.....n maku suuhun ku tilasin rusinalle tikkimekon ja en koskaan edes saanu sitä!!! Tietenkin tavarat maksetaan etukäteen ja se ties myös sitä että sinne meni rahatkin.. kaksi kertaa laitoin palautetta eikä kummallakaan kerralla ole otettu yhteyttä muhun asian tiimoilta.. Pistää kerrassaan niin vihaksi... Ku olis kiva tietää että onko mekkoa edes lähetetty vai onko postissa hävinny jonnekkin.. mutta eipä vastata. Jos matka ei olis niin pitkä kävisin kyllä putiikin oven takana vähän kertomassa juttuja,nytku nää mielialatkin on kohdillaan...
Huomnna on markkinat joten suuntaan pikkumiehen kanssa sinne...
täytyy käydä kangaskaupassa ettimässä lakana kankaita jos mummi huristais koneella parit lakanat ja pussilakanat...
Anteeksi taas omanapainen selostus.. :ashamed:
Ihania vointeja kaikille mammoille ja jaksamista.. =)
Esikoinen syntyi tasan 10 viikonpäästä näistä ajoista eli 39+0
eli josko tässä olis enää sen verran jäljellä
Lilli ja Rusina 29+0