Maira: Ihanaa, jkun voin jonkun kanssa jakaa ärtymyksen th:sta. Minä olin maanantaina aamulla eikä ollut mitään soittoaikaa, mutta puhelin soi koko ajan. Onhan siinä tosi hyvä keskittyä asiakkaan asioihin, kun jatkuvasti neuvoo puhelimitse muitakin. Koitetaan vielä hetki jaksaa. :hug:
Zalmiakki: Tsemppiä näyttöviikkoon. Toivottavasti raskausmyrkytys pysyy poissa.
Shawne: Kokemasi/näkemäsi tilanne on minulle osin tuttu, tosin kyse oli 7 vuotta sitten läheisestäni. Minä tarvitsin ensimmäisessä raskaudessa sen vuoksi synnytyspelkopolilla käyntiä. Samoin nyt olen menossa saman asian vuoksi huomenna jälleen synnytyspelkopolille. Minua helpotti paljon, kun sain juteltua kerran kätilön kanssa ennen synnytystä ja heillä oli synnyttämään mennessä tieto taustoistani/kokemuksistani. Tällä kerralla halusin juuri tuon takia jälleen yhden käynnin sype-polille. Jos kovasti pelottaa ja mietityttää, niin kannattaa ottaa neuvolassa puheeksi. Vielä ehtii saada lähetteen ja ajan sypelle äitipolille. Minullekin laitettiin lähete rv 34+ (muuton takia viivästyi). Iso :hug:
Papuneiti: Hienoa, että sokerirasitustulokset olivat hyvät!
Lumihiutale: :hug: Kurjaa, että sinulla on raskausmyrkytys. Voimia ja jaksua!
Saagatar: :hug:
Pikinen: Mitä ultrassa?
Lenniina: Kiitos! :hug: vauvan paino huoleen!
Hukkapätkä: :hug:
Miumiu: Hienoa, että leikkauspäätös on tehty ja se oli saman suuntainen kuin oma ajatuksesi. Tsemppiä!
Mammaliini: Soititko neuvolaan? Mitä sanoivat? Oliko lapsivettä? :hug:
Valerie: Kävin sunnuntaina illalla miehen ja esikoisen kanssa appiukon saunamökillä, mutta en uskaltanut uida, kun oli niin kylmää vettä ja kohtuni on erittäin supistusherkkä. Siispä kahlailin vain ja nautin turvonneiden jalkojeni kanssa veden viileydestä.
mjm: Kiitos. Neuvolakuulumisiasi odotellen.
( . ) Aamuyöllä sain kokea, mitä on todellinen käsien ja sormien turpoaminen ja jäykistyminen. Huh, kun ei meinannut saada koukistettua sormia ja olivat ihan nakit. Melko kivuliaatkin olivat. Aamulla vasta tunnin hereillä olon jälkeen sormet palautuivat normaaleiksi. Huh, hellettä ja turvotusta.
Huojentavaa, kun huomenna pääsen sype-polille. Saa seesteisyyttä mieleen.
Voikaa hyvin!
-Sh ja Milla rv 36+2
Zalmiakki: Tsemppiä näyttöviikkoon. Toivottavasti raskausmyrkytys pysyy poissa.
Shawne: Kokemasi/näkemäsi tilanne on minulle osin tuttu, tosin kyse oli 7 vuotta sitten läheisestäni. Minä tarvitsin ensimmäisessä raskaudessa sen vuoksi synnytyspelkopolilla käyntiä. Samoin nyt olen menossa saman asian vuoksi huomenna jälleen synnytyspelkopolille. Minua helpotti paljon, kun sain juteltua kerran kätilön kanssa ennen synnytystä ja heillä oli synnyttämään mennessä tieto taustoistani/kokemuksistani. Tällä kerralla halusin juuri tuon takia jälleen yhden käynnin sype-polille. Jos kovasti pelottaa ja mietityttää, niin kannattaa ottaa neuvolassa puheeksi. Vielä ehtii saada lähetteen ja ajan sypelle äitipolille. Minullekin laitettiin lähete rv 34+ (muuton takia viivästyi). Iso :hug:
Papuneiti: Hienoa, että sokerirasitustulokset olivat hyvät!
Lumihiutale: :hug: Kurjaa, että sinulla on raskausmyrkytys. Voimia ja jaksua!
Saagatar: :hug:
Pikinen: Mitä ultrassa?
Lenniina: Kiitos! :hug: vauvan paino huoleen!
Hukkapätkä: :hug:
Miumiu: Hienoa, että leikkauspäätös on tehty ja se oli saman suuntainen kuin oma ajatuksesi. Tsemppiä!
Mammaliini: Soititko neuvolaan? Mitä sanoivat? Oliko lapsivettä? :hug:
Valerie: Kävin sunnuntaina illalla miehen ja esikoisen kanssa appiukon saunamökillä, mutta en uskaltanut uida, kun oli niin kylmää vettä ja kohtuni on erittäin supistusherkkä. Siispä kahlailin vain ja nautin turvonneiden jalkojeni kanssa veden viileydestä.
mjm: Kiitos. Neuvolakuulumisiasi odotellen.
( . ) Aamuyöllä sain kokea, mitä on todellinen käsien ja sormien turpoaminen ja jäykistyminen. Huh, kun ei meinannut saada koukistettua sormia ja olivat ihan nakit. Melko kivuliaatkin olivat. Aamulla vasta tunnin hereillä olon jälkeen sormet palautuivat normaaleiksi. Huh, hellettä ja turvotusta.
Huojentavaa, kun huomenna pääsen sype-polille. Saa seesteisyyttä mieleen.
Voikaa hyvin!
-Sh ja Milla rv 36+2