Vihervaara, toivottavasti vuoto loppuu pian ja on harmitonta
AUkko, yritä olla stressaamatta
ymmärrän kyllä hyvin, että asia on mielessä. Olen itsekin hirveä stressaaja, eikä sen takia olla vieläkään kerrottu raskaudesta kuin mun perheelle. Mutta eiköhän sulla kaikki ole ihan hyvin
mukavaa reissua ja yritä olla miettimättä liikaa
Joulusta, me ollaan ostettu kummipojan lahja ja tytölle pari lahjaa. Tytölle ei hirveästi viitsi ostella ennenkuin synttärit on vietetty, kun ihmiset ei osaa kertoa, mitä ovat synttärilahjaksi ostaneet. Myös mun äidille on lahja ostettuna. Vielä olisi siis isä, siskot ja mies jäljellä
toki tytölle vielä lisää synttäreiden jälkeen
ja toiselle kummilapselle jotain. On vähän haastavampi, kun harvoin nähdään, joten ei yhtään tiedetä, mitä sillä on tai mistä tykkää. Kummipoikaa nähdään vähintään kerran viikossa, joten sille oli tosi helppo ostaa, kun tasan tietää, mistä tykkää
Uudessa autossa ei sitten toimi repsikan turvavyö... Miehelle sanoin, että huomenna marssit sinne liikkeeseen valittamaan, mutta se vaan jotain mutisee. Ei kai kehtaisi mennä. Mä en kuitenkaan halua alkaa takapenkkimatkustajaksi, joten ei ole vaihtoehtoa. Ja sen verran paljon tuosta autosta on maksettu, että ei siinä yksinkertaisesti saa olla tuollaisia vikoja. Eikä omaan piikkiin aleta tuollaisia korjaamaan.
Täälläkin jo ihan valmis nukkumaan, mutta illat on nykyään yhtä taistelua tuon taaperon kanssa... Tosi usein menee toista tuntia ennenkuin suostuu edes rauhoittumaan. Huoh.