Mulla on seuraava neuvola 30.12.
tarjosi myös 31.12., mutta siitä kieltäydyin. Ihan joulunpyhien jälkeen olisi myös ollut (27.12.), mutta jostain kumman syystä en sitäkään halunnut ottaa...
Mullakin tuota painoahdistusta, mutta toiseen suuntaan. Vaikka tiedän, että se ehtii nousta ja varmasti nouseekin myöhemmin ihan riittävästi. Mutta tuli vaan sellainen olo, että enkö mä syö tarpeeksi. Tytöstä oli tässä vaiheessa tullut jo 2,5kg. Kun nyt on vasta se +400g. Mutta ehtihän sitä tytöstäkin kertyä se 15kg
Pissanäyte viety. Pikatestejä eivät kuulemma ota, joten aikaisintaan maanantaina voin saada tulokset. Ehkä vasta tiistaina. Kaupasta lähti mukaan karpalomehua ja yritän nyt ihan tosissaan panostaa juomiseen, ettei ainakaan pahemmaksi mene, jos on tulehdus. Tosi tylsää odotella nyt monta päivää, että tietää, onko tulehdusta vai ei. Mulla ei ole koskaan ollut, joten siksikin olen vähän hukassa sen suhteen, mitkä on nyt normaaleita raskausoireita ja mitkä voisi viitata pissatulehdukseen. Koska mun olo on ihan hyvä, niin omasta puolestani en ole huolissani. Mutta ettei sikiölle aiheudu mitään, jos sattuu se tulehdus olemaan ja joudun antibiootteja odottamaan monta päivää. Jos yhtään tulee selviä oireita, niin menen kyllä päivystykseen, että ottavat sen pikatestin.
Viime yönä tunsin jo ensimmäisen harjoitussupistuksenkin! Ei olisi vielä tarvinnut. Enkä olisi sitä kyllä muuten huomannutkaan, mutta kun olin hereillä ja käsi oli mahan päällä. Tunsin siis sen kovettumisen vain siinä käden alla, enkä kiristyisenä vatsalla. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty
tytöstähän nuo alkoi rv17+, joten osasin odottaakin, että nyt alkaa varmaan vielä aikaisemmin. Ja selällään nukkuessa tuntui tulevan enemmän, joten ehkä on yritettävä pysyä kyljellään. Onneksi olen aika pitkälti kyljellään nukkuja muutenkin
Pihla 14+5