Lauwralle onnittelut poikalupauksesta! Sullakin osui fiilikset oikeaan
eikös sullakin poikaolo ollut?
Verenpaineet mulla on neuvolamittauksissa aina korkeammat kuin kotimittauksissa. Viimeksi oli 12jotain/8jotain
kotimittauksissa on enemmänkin matalahkot.
Hemoglobiini mulla oli alkuraskaudesta 128, viime kerralla 112. Ei olisi välttämättä mitannut viimeksi, mutta mä pyysin, koska olin taas väsyneempi ja edellisestä mittauksesta oli jotain pari kuukautta aikaa. Hyvä, että mitattiin, niin pääsin aloittamaan rautakuurin.
Unista, mulla ei niinkään unet ole levottomia tai outoja. Mutta outo yksinäisyyden tunne alkaa usein vaivaamaan yöllä, kun herään. Vaikka meillä on sänky täynnä sakkia, niin silti tunnen olevani tosi yksin. Ei se tunne päivisin vaivaa, eikä iltaisin kun käyn nukkumaan. Mä luulen, että se johtuu siitä, kun meidän naapuri muutti pois muutama päivä sitten ja siitä oli tullut mun hyvä ystävä. Ja heti, kun se muutti pois, tunsin itseni tosi yksinäiseksi. Ja siis sehän ei edes muuttanut mitenkään hirveän kauas
tällä viikolla on tarkoitus mennä kyläilemäänkin. Mutta pari vuotta asui tuossa seinän takana ja etenkin kesäaikaan oltiin paljon yhdessä pihalla ym. Ensi kesästä tulee niin outo.
BeiBei, mä kerroinkin täällä jo aikanaan, mutta mä repesin alkuraskaudessa ihan totaalisesti yhdelle keskustelupalstan kommentille. Googlailin, että saako kebabia syödä raskausaikana ja joku oli vastannut, että "ei saa, lapsesta tulee karvainen" ja mä repesin ihan täysin! Rasistista ja tyhmää, mutta nauratti niin, että vedet valui silmistä
mies ja tyttö katsoi vähän pitkään
hullu mikä hullu.
Me käytiin tänään katsomassa vaunuja, kun oltiin muuten kaupoilla käymässä. Yhdet miellyttävän oloiset löydettiinkin ja tuntui ihan näppäriltä liikutella. Myös hintaluokka oli hyvä
jäätiin nyt kuitenkin vielä miettimään, kun ei niillä tuplarattailla vielä kiirettä ole, eikä oikein ole paikkaakaan, missä säilytellä, kun nuo yksösrattaat vie tilaa. Nuo, mitä katsottiin, niin niistä ei saa tehtyä yksösrattaita, joten vähän mietittiin, että jos vietäisiin nuo olemassa olevat yksösrattaat mun vanhemmille säilöön ja käytettäisiin tuplia niin kauan, kun tuntuu järkevältä. Sitten, kun tyttö jaksaa jo kävellä enemmän, niin ehkä myisi tuplat pois ja ottaisi yksösrattaat käyttöön pienemmälle lapselle.
Pistin myös kyselyä yhdestä lastensängystä, minkä bongasin torista. Saataisiin pinnasänky vapautettua vauvalle ja tyttö totutettua hyvissä ajoin "isojen tyttöjen" sänkyyn
tuo sänky löytyy vieläpä ihan lähistöltä, joten sen pääsisi hakemaankin ihan pikaisesti. Ja taas se hinta! Jos on yhtä hyvässä kunnossa kuin kuvien perusteella, niin ei ole yhtään pahan hintainen
ja jos onkin surkeassa kunnossa, niin ei ole pitkä matka toteamaan, ettei sitä otetakkaan
hui, tästä se lähtee
Pihla 22+1