Tsempit kaikille käynnistyksessä oleville ja niille, jotka sitä vielä odottaa!
CityPähkinä, vain äiti voi ilahtua kakasta niin kovasti
hassua, miten sitä voikaan ilahtua yhdestä kakasta niin paljon. No, olen mä joskus ilahtunut koiran tai kissankin kakasta, jos on ollut joku syy olla huolissaan
meidän poika on toistaiseksi kakkinut joka päivä vähintään 2 kertaa, tyttö on aina ollut huonompi kakkaamaan.
Mä ryhdistäydyin pumppaamisen kanssa, ettei tarvitsisi korviketta antaa. Eilen pumppasin 80ml viidessä minuutissa, sitten oli pakko lopettaa, kun lapset alkoi hermostumaan. Tämä aamu ainakin oli kaikinpuolin helpompi, kun annoin pojalle pulloa tissin päälle
ensin imetin sen verran, että pahin pinkeys helpotti molemmista tisseistä ja poika nukahti. Sitten noustiin ylös, johon poika heräsi ja alkoi kitisemään. Lykkäsin vielä eilen pumpattua maitoa 70-80ml pullosta ja poika nukkui tyytyväisenä aamulenkin ajan ja sitten vielä ulkona vaunuissa
tissit tyhjentelin loppuun pumpulla, että saan taas vähän varastoa jääkaappiin. Eilen annoin myös illalla pumpattua maitoa, kun poika oli tankkaillut useamman tunnin ja halusin päästä nukkumaan, kun poikakin jo torkkui. Loppurykäyksenä pullosta 60ml
Tosiaan kuvittelin, että mennään nukkumaan... Poikahan siinä sitten piristyi matkalla sänkyyn ja ähelsi puolille öin
sama juttu toissailtana. Oli ihan tyytyväinen, mutta halusi vaan seurustella. Eilen siis mentiin sänkyyn 22.15 ja poika söi ekan kerran viideltä! Silloin jo itse herättelin, kun tissit oli kuin kaksi kiveä... Sitten söi kahdeksalta. Olisi siis saatu oikein hyvät yöunet, jos poika olisi nukahtanut silloin kymmenen jälkeen ja jos tytöllä ei olisi ollut toooosi levoton alkuyö
meni siis johonkin kahteen saakka, ettei meillä juurikaan nukuttu.
Onneksi tänään on vihdoinkin aurinkoista ja lämmintä
oltiin koko aamupäivä ulkona ja sain pyykitkin ulos kuivumaan. Nyt ollaan päikkäreillä (tyttö nukkuu, poika on tissillä).
Mullakin on jossain tämän vuoden äp:n kestovaippa (ja 2012 laatikon vaipat myös), mutta kun en yhtään tiedä, missä
Pihla ja poika huomenna 6vko